Als werkelijk made in Holland zou ik mischien nog overstag gaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
Dus een boekenbon of een VVV-bon.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
Denk dat de wijze les is: geen cadeaukaarten kopen en als je een kaart koopt: alleen eentje die geldig is bij meerdere winkels
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
VVV-bonnenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
Denk dat de wijze les is: geen cadeaukaarten kopen en als je een kaart koopt: alleen eentje die geldig is bij meerdere winkels
Nope, je kunt niets retourneren.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je wel nog gewoon artikelen ruilen voor geld?
je kan nu niks meer ruilen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dus een boekenbon of een VVV-bon
Hebben ze daar geld voor dan? Ik zou me als beveiligingsbedrijf niet door ze in laten huren.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Triest is dat, die mensen horen 2 dagen voor kerst dat ze vrijwel zeker hun baan kwijt zijn, en ondertussen mogen ze op hun werk ook nog een stel randdebielen te woord staan die niet snappen dat ze hun Paul Frank ondergoed niet meer kunnen ruilen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Vrees dat het nu wel voor het echie isquote:
Ondergoed kan men toch nergens ruilen toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Triest is dat, die mensen horen 2 dagen voor kerst dat ze vrijwel zeker hun baan kwijt zijn, en ondertussen mogen ze op hun werk ook nog een stel randdebielen te woord staan die niet snappen dat ze hun Paul Frank ondergoed niet meer kunnen ruilen.
Om een paar cadeaubonnen die ze hebben gekregen met hun kerstpakket.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Triest is dat, die mensen horen 2 dagen voor kerst dat ze vrijwel zeker hun baan kwijt zijn, en ondertussen mogen ze op hun werk ook nog een stel randdebielen te woord staan die niet snappen dat ze hun Paul Frank ondergoed niet meer kunnen ruilen.
Wel als zij het artikel leveren en jij het geld levert....quote:Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Dan moet je de curator een brief sturen en sommeren hem terug te sturenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Op FB staat iemand die een horloge ter reparatie heeft opgestuurd, ben benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen
Als er V&D cadeaupapier omheen zit dan weten ze al dat ze het gegeven paard niet in de bek moeten kijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohnoes
Ik heb kerstcadeautjes gekocht bij de v&d
Ik hoop dat ze er tevreden mee zijn
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohnoes
Ik heb kerstcadeautjes gekocht bij de v&d
Ik hoop dat ze er tevreden mee zijn
Dat is en blijft zijn eigendom. Kan V&D verder niets mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Op FB staat iemand die een horloge ter reparatie heeft opgestuurd, ben benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen
Het is wettelijk niet hun bezit op het moment dat het gerepareerd wordt toch...quote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |