Hoe oud bent u?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.
Krat bier dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef renwan het volgende:
Ik zit net te kijken en zie dat een kaartje voor de bioscoop gewoon ¤12 is onderhand, de tyfus zeg
Haat niet de hele tijd op mijn emigratiequote:Op woensdag 23 december 2015 10:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Krat bier dus.hier is het vrij goedkoop. Limburg.
quote:
Jonkiequote:
Wie oud bis doe dan (ofzo, ik spreek geen limburgs meer en heb het nooit kunnen schrijvenquote:
Ik besef me net dat ik niet weet waar mijn Pioneer ligtquote:
Mengpaneel of versterker?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik niet weet waar mijn Pioneer ligt
Zoals ik gisteren al aangaf:quote:
Ik raak in de war van al die knopjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf:
[ afbeelding ]
Knopjes en lichtjesquote:Op woensdag 23 december 2015 10:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die knopjes.
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.quote:
Kijk dat ken ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.
Wat heeft Feyenoord ermee te maken? Je bent gewoon een Hagenees die zijn geboorteland een mes in de rug stak. Je had prachtig kunnen leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk dat ken ik.
In Limburg geboren, wonend in Den Haag, supporter van Feyenoord. Ik voel me nergens helemaal thuis
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef renwan het volgende:
OPSO IK ZIE JE QUOTE WEL VUILE SLOERIE
Feyenoord = Rotterdam, dat mag in Den Haag niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord ermee te maken? Je bent gewoon een Hagenees die zijn geboorteland een mes in de rug stak. Je had prachtig kunnen leven.
2 weken geleden nog gedaanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Laten we iets in de fik gaan zetten heeft iemand een kachel of openhaard? Offeren we een vuurtje aan Geerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |