SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 23-12-2015 12:10:24 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Heh, dat doe je niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoe degradeer ik mijn ouders nou fokkie
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in al mijn vriendengroepen kankeren we gewoon op elkaar, altijd al.
Jij zei dat als je je vrienden/broers uitscheld en je je ouders niet dat je ze dan degradeertquote:Op woensdag 23 december 2015 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dat doe je niet?Denk dat je m`n post verkeerd begreep
Nah, geen zin inquote:
Nee, ik zei dat als je je ouders zou uitschelden dat je ze dan degradeertquote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zei dat als je je vrienden/broers uitscheld en je je ouders niet dat je ze dan degradeert
Oh, dan snap ik niet op wie het wel sloeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat als je je ouders zou uitschelden dat je ze dan degradeert
Op diegene die dat doen?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik niet op wie het wel sloeg.
Echt?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is geloof ik wel iets heel westerlijks
Dat kankeren viel buiten de randstad toch erg slechtquote:Op woensdag 23 december 2015 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou mij niet voorstellen hoe het zonder zou moeten.
Hopelijk met mensen van hostel. Zit in een voormalig hotel (9 verdiepingen) en dus party hostel. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice
Heb je ook al speciale dingen die je dan gaat doen? of gewoon hopelijk met mensen van je hostel chillen ofzo?
En kerst? Vind je het vervelend om alleen te zijn zonder familie?
Dat scheelt dan wel een hoop ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk met mensen van hostel. Zit in een voormalig hotel (9 verdiepingen) en dus party hostel. Dus dat komt wel goed.
Euhm ik vind kerst liedjes eigenlijk wel confronterend omdat die me aan thuis doen denken. Verder heb ik niet echt heel veel besef van tijd dus ook niet van kerst. Het is meer dat ik op facebook en mijn agenda bijv kijk en dan geconfronteerd wordt dan dat ik het echt besef.Voor mijn gevoel is kerst over 2 weken bij wijze van ipv over euh 2 dagen
Als ik een vriendin van een vriend een naar en niet mooi mens vind. Moet ik dat kunnen zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kankeren viel buiten de randstad toch erg slecht
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik een vriendin van een vriend een naar en niet mooi mens vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ik een vriend dik vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ze wat over mij zeggen vind ik het ook prima. Dat houdt het spannend.
doagquote:Op woensdag 23 december 2015 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Morgen hele dag sissa hier.
Doag.
Maar je kan zeggen dat ze je type niet is of dat ze vieslelijk is. Zit nog wel een verschil inquote:Op woensdag 23 december 2015 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik een vriendin van een vriend een naar en niet mooi mens vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ik een vriend dik vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ze wat over mij zeggen vind ik het ook prima. Dat houdt het spannend.
Ik ga er vanuit dat je dat wel doet maar insgelijksquote:Op woensdag 23 december 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, en daarna is het kerst dus alvast zalig kerstfeest voor degene die ik niet op app ga wensen!
Het is gewoon een rebound. Al ziet hij dat zelf nog niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kan zeggen dat ze je type niet is of dat ze vieslelijk is. Zit nog wel een verschil in
(Dit was richting Tjacka aangezien hij mijn nummer 4 keer per maand "kwijtraakt")quote:Op woensdag 23 december 2015 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dat wel doet maar insgelijks
jij ookquote:Op woensdag 23 december 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, en daarna is het kerst dus alvast zalig kerstfeest voor degene die ik niet op app ga wensen!
ik begreep de hint alquote:Op woensdag 23 december 2015 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
(Dit was richting Tjacka aangezien hij mijn nummer 4 keer per maand "kwijtraakt")
Ik betwijfel of Inso dat ook jammer vindquote:
toen ik m geblokt had welquote:Op woensdag 23 december 2015 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Inso dat ook jammer vind
Sindsdien is onze relatie bekoeldquote:Op woensdag 23 december 2015 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Inso dat ook jammer vind
hoe gaat het met toto?quote:
Ja wel goedquote:Op woensdag 23 december 2015 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel okee, zo weer werken.
En met jou sof?
Nice :"Dquote:Op woensdag 23 december 2015 08:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wel goedStraks naar de kapper
Ja denk het welquote:
wat is er mis met onze relatie dat ik je nummer niet heb?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sindsdien is onze relatie bekoeld
Kapsalon bestellen tochquote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Halo fggts.
Ik heb al erg lang niks gegeten en niks in huis.
Ik moet mezelf maar even vet gaan mesten in de supermarkt.
Kun jij de OP fixen via mobiel?quote:
Ik moet al zoveel eten de komende week.quote:
jaa, ben net klaarquote:
ja zal zo wel even kijken of ik een leuke kan maken. Ben nu nog onderweg naar huisquote:
weet je al wat je gaat kopen voor ze?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:51 schreef McGrath het volgende:
wat kaneel zegt
ik ga maar even het centrum in.
ik zag online een leuk boek voor mijn zus, en dan ga ik ook maar kijken of ik iets voor mijn moeder in de donner vind.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je al wat je gaat kopen voor ze?
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zag online een leuk boek voor mijn zus, en dan ga ik ook maar kijken of ik iets voor mijn moeder in de donner vind.
en zou ik deze schoenen kopen?
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zag online een leuk boek voor mijn zus, en dan ga ik ook maar kijken of ik iets voor mijn moeder in de donner vind.
[ afbeelding ]
wat is de donnerquote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind ze wel nice, alleen dat zwart witte bij de neus vind ik wat minderquote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Modpower .o/quote:
Danki. Ook voor de liefde achter de spoiler.quote:
Ik verstop niet al mijn liefde achter een doek.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Danki. Ook voor de liefde achter de spoiler.
Of in je broek.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verstop niet al mijn liefde achter een doek.
Je snapt m.quote:
Het rijmt gewoon. :$quote:
wat een kutnaam is dat.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn er meerdere mensen in OUD die hun kind Storm hebben genoemd.
Ja afschuwelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een kutnaam is dat.
Ik noem mijn dochter Mystique.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn er meerdere mensen in OUD die hun kind Storm hebben genoemd.
Nog niet aan begonnenquote:
Kinderen nemen is toch niet legaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik neem geen kinderenkan ik ze ook geen kutnaam geven
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnenSC werd te leuk
onze zoon Beast.quote:
lelquote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen nemen is toch niet legaal.
Welke?quote:
quote:
O ja, die wil ik ook nog kijken.quote:
of krijgen dan :Squote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen nemen is toch niet legaal.
Ik dacht dat ik de enige was die af en toe in OUD gluurt.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
Wel hoog percentage speciale sterrenkinderen volgens mij
OUD / Kindernamen #177
In die spoiler.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Je zegt toch ook niet ik heb avondeten gekregen als je zelf in de keuken stond en het werk gedaan hebt.
prioriteiten hoorquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef Arja het volgende:
[..]
Herkenbaar. Er zijn gewoon maar weinig leuke jongensnamen. Ik heb alleen een paar gaat-wel-namen.
Alleen daarom al zou het makkelijker zijn een meisje te krijgen
Kinderen maken.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Je zegt toch ook niet ik heb avondeten gekregen als je zelf in de keuken stond en het werk gedaan hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die af en toe in OUD gluurt.
Haha nee hoor. Als ik mij echt extreem verveel kom ik daar wel eens terecht.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die af en toe in OUD gluurt.
Ik ben soms nieuwsgierig. Maar na een tijdje ga ik me ergeren aan het kusjekroel naar elkaar toe en ben ik weer weg.quote:
Manier van reageren staat me inderdaad ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben soms nieuwsgierig. Maar na een tijdje ga ik me ergeren aan het kusjekroel naar elkaar toe en ben ik weer weg.
Maar dan heb je niks te kijken voor als je thuis bent. Daar vroeg je gisteren nog naar.quote:
Er zijn nog genoeg series die hij "moet" kijken gok ik zoquote:Op woensdag 23 december 2015 12:34 schreef Fera het volgende:
Maar dan heb je niks te kijken voor als je thuis bent.
Ik lees wel eens over de zwangerschap en hoe dat dan gaat. Ook de complicaties.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Manier van reageren staat me inderdaad ook een beetje tegen.
Maar scroll wel eens door de topics om te zien of er nog foto's gepost zijn ofzo. :$
We volgen al heel erg veel. Wij zijn diehard seriekijkers. :$quote:Op woensdag 23 december 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg series die hij "moet" kijken gok ik zo
Oh. Hmm.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
We volgen al heel erg veel. Wij zijn diehard seriekijkers. :$
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Haha en Space Jam is ook toegevoegd.
Dan maar vaker samen zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan heb je niks te kijken voor als je thuis bent. Daar vroeg je gisteren nog naar.
Eerste wel. Laatste is niet mijn ding. Hep was er aan begonnen dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Hmm.
Narcos ook al gezien zeker? Sons of Anarchy?
Funda.nlquote:
Nare verhalen soms.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees wel eens over de zwangerschap en hoe dat dan gaat. Ook de complicaties.
SoA eerste paar seizoenen gezien totdat ik in een reclame op TV werd gespoileredquote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Hmm.
Narcos ook al gezien zeker? Sons of Anarchy?
Is wel een leuke film!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh nice inception op Netflix, roep al een maand lang dat ik nog eens moet kijken. Nooit gezien.
Inderdaad. Ik denk dat als de natuur het me niet gunt dat ik dat ook niet ga pushen. Maar wie weet hoe ik daar over 10 jaar naar kijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nare verhalen soms.
Ik lees ook wel mee in de topics van users die proberen zwanger te worden. Wat een gedoe komt daar soms bij kijken.
Ik denk ook dat je er anders in staat wanneer je al weet dat de natuur het je waarschijnlijk niet gaat gunnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat als de natuur het me niet gunt dat ik dat ook niet ga pushen. Maar wie weet hoe ik daar over 10 jaar naar kijk.
Dan zou ik liever adopteren denk ik. :$quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er anders in staat wanneer je al weet dat de natuur het je waarschijnlijk niet gaat gunnen.
Een zwarte man neuken dus. Staat genoteerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef Sked het volgende:
Voor tips moet je bij Anouk (de zangeres) zijn, die is permanent zwanger
Zelfs voor je het zelf geprobeerd zou hebben? Want er zijn meestal ook minder ingrijpende behandelingen dan ivf om mee te beginnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik liever adopteren denk ik. :$
Dat weet ik niet zeker. Ligt een beetje aan de situatie.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs voor je het zelf geprobeerd zou hebben? Want er zijn meestal ook minder ingrijpende behandelingen dan ivf om mee te beginnen.
Het risico is wel dat je tig miskramen krijgtquote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een zwarte man neuken dus. Staat genoteerd.
Jij bent ook zwartquote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Het risico is wel dat je tig miskramen krijgt
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Het risico is wel dat je tig miskramen krijgt
*noteertquote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken met mijn prachtige atletische bouw en enorme pener
mwoahquote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken met mijn prachtige atletische bouw en enorme pener
Wat denk je wel niet van mij :squote:
Mijn sterretje blijft een sterretjequote:
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:51 schreef McGrath het volgende:
wat kaneel zegt
ik ga maar even het centrum in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschijnlijk zien jullie niet eens verschil
al hebben jullie ook geen before pic gezien maarjaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]ik zie geen verschil met zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschijnlijk zien jullie niet eens verschil
al hebben jullie ook geen before pic gezien maarja
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie geen verschil met zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is before
ik zie wel veel verschil
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]dooie puntjes weg jatogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is before
ik zie wel veel verschilLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
[..]Jeetje mina wat een knappe chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschijnlijk zien jullie niet eens verschil
Mag ik haar nummer![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]die gaat in de sof.rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is before
ik zie wel veel verschil
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Sof ik herinner jou met blonde haartjes, sinds wanneer ben je al brunette
Dit is donkerblondquote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Sof ik herinner jou met blonde haartjes, sinds wanneer ben je al brunette
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe je er eerst uitzag maar mooi haar sof.
Thank you girlsquote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje mina wat een knappe chick
Mag ik haar nummer
Ooohquote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is donkerblondmaar dit is al een paar jaar zo.
ik heb sof nog nooit blond gezien :Squote:
[..]
[..]Inderdaad wat donkerder dan ik me herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschijnlijk zien jullie niet eens verschil
Maar ziet er leuk uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
[..]Jij hebt echt droomhaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschijnlijk zien jullie niet eens verschil
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb sof nog nooit blond gezien :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wel
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]skattugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu welLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]Doet me denken aan Hep zijn kleine zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu welA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]wat een poepie was je hier nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wel
Dit wil ik zienquote:Op woensdag 23 december 2015 13:07 schreef Fera het volgende:
O ja, ik heb sinds kort babyfoto's van mezelf. Misschien eens posten.
*krast doorquote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een zwarte man neuken dus. Staat genoteerd.
[..]suoerkawaiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu welWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
trutquote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken.
Niet dat ik wil stoken ofzo.
Ik net kijken en moest meteen huilen.quote:
Je wil hem gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken.
Niet dat ik wil stoken ofzo.
dat is toch allang bekend :Squote:
Snap ik wel. Hep is de leuke van ons twee. Ik ben maar een aanhangsel dat iedereen tolereert maar liever kwijt is.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is toch allang bekend :S
ik vind jou leukerquote:Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel. Hep is de leuke van ons twee. Ik ben maar een aanhangsel dat iedereen tolereert maar liever kwijt is.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
soms vraag ik me af wat Kaneel zegt als hem naar zijn geaardheid wordt gevraagd
Dan zegt hij celibaat te zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
soms vraag ik me af wat Kaneel zegt als hem naar zijn geaardheid wordt gevraagd
wowquote:
Awww. Lief.quote:
heb je iig een gay best friend er bijquote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
Je zou maar vrouw zijn en vallen op mannen die niet op vrouwen vallen.
Story of my life.
Nog altijd beter dan afgewezen worden om wie je zelf bentquote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
Je zou maar vrouw zijn en vallen op mannen die niet op vrouwen vallen.
Story of my life.
Ben je ook autoseksueel als je geen andere opties hebt?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Autoseksualiteit
special snowflake toch.
Alleen als je niet geinteresseerd bent in de andere opties als ze er wel zouden zijn toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook autoseksueel als je geen andere opties hebt?
Nee dan ben je gewoon lelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je ook autoseksueel als je geen andere opties hebt?
vertel eens iets dat ik nog niet weetquote:
Dan heb je aan mij een goedequote:Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, een man waarmee je niet over piemels kunt praten is ook niets.
ik ben gay voor jequote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vertel eens iets dat ik nog niet weet
ben ik dus geen unique little snowflakequote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je niet geinteresseerd bent in de andere opties als ze er wel zouden zijn toch.
zou je dat willen zijn dan op die manierquote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben ik dus geen unique little snowflake
Is wel hip tegenwoordig, lekker anders zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
zou je dat willen zijn dan op die manier
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben denk ik niet autoseksueel, mijn voorkeur komt gewoon doordat ik slecht ben in bed.
ben jij het daarmee eens?quote:
Ze is niet super, maar al beter dan een jaar geleden.quote:
Gelukkig ben je liefquote:
wowquote:Op woensdag 23 december 2015 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is niet super, maar al beter dan een jaar geleden.
[..]
Gelukkig ben je lief
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik straks 30 ben zoals jij ben ik een sterquote:Op woensdag 23 december 2015 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?quote:
Niks mis mee.quote:
Hehehe. Godver.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik straks 30 ben zoals jij ben ik een ster
Zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat op internet zou zettenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Niks mis mee.
[..]
Hehehe. Godver.
kan me ook niet heel veel hoogtepunten herinneren inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2015 is me wel een matig jaar geweest hoor
ben jij zo slecht in bed dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat op internet zou zetten
Ach, ze heeft het er zelf a 20 keer op gezet.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat op internet zou zetten
Ik ga daar niet nog 8 jaar op wachten. Ik vraag Paxje wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan ook wel genoeg zelfvertrouwen om je anaal te ontmaagden.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar niet nog 8 jaar op wachten. Ik vraag Paxje wel.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het er zelf a 20 keer op gezet.
[..]
Ik ga daar niet nog 8 jaar op wachten. Ik vraag Paxje wel.
Ik ben een vrouw, dus mijn bedoeling met dat posten is natuurlijk dat je het ontkent en mijn zelfvertrouwen een boost geeft, snap dat dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het er zelf a 20 keer op gezet.
mannenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus mijn bedoeling met dat posten is natuurlijk dat je het ontkent en mijn zelfvertrouwen een boost geeft, snap dat dan.
Vrouwen snappen mekander en die haten elkaar. Waarom zou je willen dat mannen vrouwen ook leren te snappen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus mijn bedoeling met dat posten is natuurlijk dat je het ontkent en mijn zelfvertrouwen een boost geeft, snap dat dan.
Vrouwen zijn lief joh.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vrouwen snappen mekander en die haten elkaar. Waarom zou je willen dat mannen vrouwen ook leren te snappen?
Enkel als ze wat van je willenquote:
Jij hebt relatie toch.quote:
Maar eerlijkheid is toch belangrijk?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fera wil toekijken.quote:
Toch maar die neger opzoeken dus.quote:
geen idee hij is hier nooit meerquote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe gaat het met Paxje en zijn boi eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
wilde bij v&d solliciteren maar dat wordt m ook niet echt
no bby plsquote:
Goed aangezien hij niet meer postquote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je niet toekijken?quote:
Lekker beetje cuckolding toch.quote:
wowquote:Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker beetje cuckolding toch.
Past wel bij de fok mods.
mensen konden niet eens hun spullen terugbrengen vanwege uitstel van betalingquote:Op woensdag 23 december 2015 14:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gezien de huidige situatie niet nee
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
laatste teken van leven van paxquote:
Ik ga er van uit dat ze het erg gezellig hebben samen.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
laatste teken van leven van pax
Inb4 week vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker beetje cuckolding toch.
Past wel bij de fok mods.
De tindermatch is een moordenaar?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
laatste teken van leven van pax
terecht wel, moet je daar maar niks kopenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
mensen konden niet eens hun spullen terugbrengen vanwege uitstel van betaling
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
De tindermatch is een moordenaar?
Ik denk dat hij het dan wel eerder had gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen date gekkie, en ik heb hem eerder al eens ontmoet
deed ik toch alleen maar bij prijzencircusgenotquote:Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
terecht wel, moet je daar maar niks kopen
ben geen cuckquote:
oh ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij het dan wel eerder had gedaan
of eerst genieten, dan vermoorden
Dus als er nu een filmpje opduikt van Fera die een beurt krijgt van mij, ga je niet kijken?quote:
Ja, liever niet denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Sked het volgende:
Het lijkt me erg apart om je partner het met een ander te zien doen
nee, kost te veel internet dataquote:Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus als er nu een filmpje opduikt van Fera die een beurt krijgt van mij, ga je niet kijken?
Zou je me liever met een man of met een vrouw zien?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Maar als er beeldmateriaal was zou ik wel klikken.
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee, kost te veel internet data
En wil mijn beeld van celibate jou niet verpesten
Ik denk met een vrouw. Ik vind het moeilijker om me in te leven in homoseks.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je me liever met een man of met een vrouw zien?
zieligquote:Op woensdag 23 december 2015 14:16 schreef supersof het volgende:
de verveling is zo erg
dat ik zojuist een filmpje van enzo knol heb gekeken
het duurde 20 minuten
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk met een vrouw. Ik vind het moeilijker om me in te leven in homoseks.
Misschien maar eens wat doen voor school jaquote:
En je valt op homo's. Verwarrend.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit gekekenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:16 schreef supersof het volgende:
de verveling is zo erg
het duurde 20 minuten
vloggenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit gekeken
Wat doet hij?
ik dacht dat je dat wel kinky vondquote:Op woensdag 23 december 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je valt op homo's. Verwarrend.
Hij doet debielquote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit gekeken
Wat doet hij?
gayquote:
Kom Town of Salem met mij spelenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:16 schreef supersof het volgende:
de verveling is zo erg
het duurde 20 minuten
Dat betekent dat ik seks met ze zou willen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je valt op homo's. Verwarrend.
nee ik ga arbeidsrecht lerenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom Town of Salem met mij spelen
Natuurlijk. Het is niet dat ik niet zou kijken als het homoseks zou zijn hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat wel kinky vond
Als je een strap-on aan doet kun je het best homoseks noemen. Misschien wat tips vragen aan DVquote:Op woensdag 23 december 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik seks met ze zou willen hebben
Wat heteroseks zou zijn
Toch?
Jawelquote:
snel melden!quote:Op woensdag 23 december 2015 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde net een ontploffing, ik hoop dat het vuurwerk was.
Dat is nog altijd geen homoseks, misschien een beetje gay.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je een strap-on aan doet kun je het best homoseks noemen. Misschien wat tips vragen aan DV
Ja ik was het ook van plan, mijn laatste cijfer was een 3, maar ja, het is toch lastig, om in de vakantie te lerenquote:
Ga het nog serieus doen ook haha.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
snel melden!
http://www.vuurwerkoverlast.nl/
ik vind het juist chill, alle tijdquote:Op woensdag 23 december 2015 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik was het ook van plan, mijn laatste cijfer was een 3, maar ja, het is toch lastig, om in de vakantie te leren
Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik seks met ze zou willen hebben
Wat heteroseks zou zijn
Toch?
Ik heb tot nu toe alles gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2015 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik was het ook van plan, mijn laatste cijfer was een 3, maar ja, het is toch lastig, om in de vakantie te leren
Ik vind het ook chill.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik vind het juist chill, alle tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |