SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 23-12-2015 12:10:24 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Heh, dat doe je niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoe degradeer ik mijn ouders nou fokkie
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in al mijn vriendengroepen kankeren we gewoon op elkaar, altijd al.
Jij zei dat als je je vrienden/broers uitscheld en je je ouders niet dat je ze dan degradeertquote:Op woensdag 23 december 2015 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dat doe je niet?Denk dat je m`n post verkeerd begreep
Nah, geen zin inquote:
Nee, ik zei dat als je je ouders zou uitschelden dat je ze dan degradeertquote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zei dat als je je vrienden/broers uitscheld en je je ouders niet dat je ze dan degradeert
Oh, dan snap ik niet op wie het wel sloeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat als je je ouders zou uitschelden dat je ze dan degradeert
Op diegene die dat doen?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik niet op wie het wel sloeg.
Echt?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is geloof ik wel iets heel westerlijks
Dat kankeren viel buiten de randstad toch erg slechtquote:Op woensdag 23 december 2015 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou mij niet voorstellen hoe het zonder zou moeten.
Hopelijk met mensen van hostel. Zit in een voormalig hotel (9 verdiepingen) en dus party hostel. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice
Heb je ook al speciale dingen die je dan gaat doen? of gewoon hopelijk met mensen van je hostel chillen ofzo?
En kerst? Vind je het vervelend om alleen te zijn zonder familie?
Dat scheelt dan wel een hoop ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk met mensen van hostel. Zit in een voormalig hotel (9 verdiepingen) en dus party hostel. Dus dat komt wel goed.
Euhm ik vind kerst liedjes eigenlijk wel confronterend omdat die me aan thuis doen denken. Verder heb ik niet echt heel veel besef van tijd dus ook niet van kerst. Het is meer dat ik op facebook en mijn agenda bijv kijk en dan geconfronteerd wordt dan dat ik het echt besef.Voor mijn gevoel is kerst over 2 weken bij wijze van ipv over euh 2 dagen
Als ik een vriendin van een vriend een naar en niet mooi mens vind. Moet ik dat kunnen zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kankeren viel buiten de randstad toch erg slecht
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik een vriendin van een vriend een naar en niet mooi mens vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ik een vriend dik vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ze wat over mij zeggen vind ik het ook prima. Dat houdt het spannend.
doagquote:Op woensdag 23 december 2015 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Morgen hele dag sissa hier.
Doag.
Maar je kan zeggen dat ze je type niet is of dat ze vieslelijk is. Zit nog wel een verschil inquote:Op woensdag 23 december 2015 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik een vriendin van een vriend een naar en niet mooi mens vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ik een vriend dik vind. Moet ik dat kunnen zeggen.
Als ze wat over mij zeggen vind ik het ook prima. Dat houdt het spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |