abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2015 @ 01:28:33 #1
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158458756


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Kansloosje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

Klik hier voor TOET TOET TOET.

[ Bericht 5% gewijzigd door bogtrotter op 23-12-2015 01:53:01 ]
pi_158458792
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:18 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik weet het niet, Kristel leek toch best opgewarmt tegen Demi en best verdrietig toen ze uiteindelijk eruit moest (en zo'n geweldige actrice is ze ook weer niet). Denk dat het grootste probleem met Demi was dat ze niet wisten hoe ze haar moesten marketen aan de preutse Vlaamse ouders.
Niet dat Kristel stiekem ergens nog schrik had voor de 'trouble' Demi die eventueel pas in de toekomst aan de oppervlakte zou komen? Ik kan niet geloven dat die hint voor trouble fake was. :@
  woensdag 23 december 2015 @ 01:30:16 #3
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158458798
quote:
ze zijn zo ongelooflijk perfect hier :'( zo is het nooit meer geweest. ik heb gifjes van deze video nodig *O* *O* *O*
TEAM TAFEL
pi_158458807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:21 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Gert + Karen waren vooral fan van Demi. Ik weet niet of ik Karen eigenlijk ooit buitenzinnig positief over Jindra heb gehoord, maar daar was Kristel het ook niet altijd echt op gesteld. En dat Laura bij de laatste 10 zat, was volgens mij ook gewoon toevallig, want eigenlijk had Kristel die sowieso ook al sneller naar huis gewild. Marthe was blijkbaar "de girlcrush" van Josje, maar dat was het programma dat op één of andere manier de kijker probeerde wijs te maken dat Marthe één van de knapste meisjes was.
Nja Karen en Josje leken ook niet echt fan van Jindra in de bootcamp. Toen Miguel zei fan van haar te zijn was Kristel het ook. Ik had eerlijk gezegd liever Keoma en Sarah in de liveshows gehad ipv Suzan en Laura.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158458825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:21 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Gert + Karen waren vooral fan van Demi. Ik weet niet of ik Karen eigenlijk ooit buitenzinnig positief over Jindra heb gehoord, maar daar was Kristel het ook niet altijd echt op gesteld. En dat Laura bij de laatste 10 zat, was volgens mij ook gewoon toevallig, want eigenlijk had Kristel die sowieso ook al sneller naar huis gewild. Marthe was blijkbaar "de girlcrush" van Josje, maar dat was het programma dat op één of andere manier de kijker probeerde wijs te maken dat Marthe één van de knapste meisjes was.
Ik beperkte me even tot Gert en Kristel als de keiharde decision makers in deze.

Voor beiden was Laura het tiende wiel aan de wagen ja.
pi_158458832
Het acroniem "K3" staat voor "3 kutten." Ze zochten gewoon naar 3 talentvolle kutten.
  woensdag 23 december 2015 @ 01:32:10 #7
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158458842
Ik denk dat ze vanaf het begin gewoon al 3 kuise, schattige girl-next-door's wilden hebben. Demi had nooit een kans gemaakt. Ik dacht eerst wel, Karen was immers ook de ''wilde'' losbol, maar het verschil is dat zij al in K3 zat voordat Studio 100 erbij betrokken was.
TEAM TAFEL
pi_158458865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet dat Kristel stiekem ergens nog schrik had voor de 'trouble' Demi die eventueel pas in de toekomst aan de oppervlakte zou komen? Ik kan niet geloven dat die hint voor trouble fake was. :@
Ik denk eerlijk gezegd dat die "trouble' was om ons te foppen aangezien ze een wildcard kregen. Of die hele wildcard voor Demi en Jindra was een rookgordijn. I mean geef dan gelijk die wildcards aan Marthe en Klaasje.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef rowan634 het volgende:
Ik denk dat ze vanaf het begin gewoon al 3 kuise, schattige girl-next-door's wilden hebben. Demi had nooit een kans gemaakt. Ik dacht eerst wel, Karen was immers ook de ''wilde'' losbol, maar het verschil is dat zijn al in K3 zat voordat Studio 100 erbij betrokken was.
True, maar met een beetje marketing en montage hadden ze Demi ook kunnen verkopen en hadden we nu een legit goeie opvolgster voor Karen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158458883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef rowan634 het volgende:
Ik denk dat ze vanaf het begin gewoon al 3 kuise, schattige girl-next-door's wilden hebben. Demi had nooit een kans gemaakt. Ik dacht eerst wel, Karen was immers ook de ''wilde'' losbol, maar het verschil is dat zijn al in K3 zat voordat Studio 100 erbij betrokken was.
Kan ook, maar dan was Gert in conflict met zichzelf. Persoonlijk vond hij haar meer dan interessant, maar hij kon het niet aan zichzelf verkopen?
  woensdag 23 december 2015 @ 01:36:04 #10
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158458919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik weet het niet, Kristel leek toch best opgewarmt tegen Demi en best verdrietig toen ze uiteindelijk eruit moest (en zo'n geweldige actrice is ze ook weer niet). Denk dat het grootste probleem met Demi was dat ze niet wisten hoe ze haar moesten marketen aan de preutse Vlaamse ouders.
Ik blijf het raar vinden dat ze zo weinig vertrouwen hadden in hun eigen marketingmachine die met eender welke van die meisjes aan de slag had kunnen gaan. Het publiek opwarmen voor een moordgriet als Demi doe je natuurlijk ook niet door elke week "en ze zullen allemaal thuis wel denken dat je er niet bijhoort" te zeggen. Haar een wildcard geven doe je alleen als je in haar gelooft, en als je wéét dat het publiek er even moeite mee gaat hebben, zou je toch extra je best moeten doen om iemand te promoten. En daarom is het zo gek dat iedereen haar niet durfde aankijken toen ze naar huis ging - alsof ze wel allemaal wisten dat ze haar eigenlijk geen kans hadden gegeven.

Dat ze "trouble" zou zijn is ook alleen maar een veronderstelling die uit het niets kwam. Vooral omdat de kijkers "trouble" meteen interpreteerden als "die gaat flirten met ALLE MANNEN VAN DE WERELD en K3 KAPOT MAKEN" - terwijl Demi op geen enkel moment echt de wulpse mannenverslinder was, maar eerder een ruige tomboy die in de bomen klom en een beetje gek was en niet meisjesachtig perfect danste, en zich net als Karen misschien wel eens zou overslapen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef rowan634 het volgende:
Ik denk dat ze vanaf het begin gewoon al 3 kuise, schattige girl-next-door's wilden hebben.
Toch lullig om dan iedereen op het verkeerde been te zetten? Ondertussen ben ik gewend aan het uiterlijk van de nieuwe K3'tjes als een trio, maar toen die combinatie het eerst geopperd werd, vond ik er maar niets aan en kon ik het ook niet echt voor me zien, net omdat het zo'n drie dezelfde lege types zijn. Al steekt Klaasje er nu op een bizarre manier echt bovenuit (hoewel ik haar tijdens haar auditie ranzig slecht vond, tijdens de bootcamp middelmatig, en tijdens de liveshows weer bagger, en nu plots toch gewoon leuk om naar te kijken)
pi_158458925
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat die "trouble' was om ons te foppen aangezien ze een wildcard kregen. Of die hele wildcard voor Demi en Jindra was een rookgordijn. I mean geef dan gelijk die wildcards aan Marthe en Klaasje.
Wie zegt dat er bij die wildcards eensgezindheid was? Als ze daar alle drie hun persoonlijke favorietje mochten kiezen, kwam je tot zoiets.
  woensdag 23 december 2015 @ 01:38:48 #12
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158458986
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:31 schreef showtimer het volgende:
Ik beperkte me even tot Gert en Kristel als de keiharde decision makers in deze.
Ergens zou je hopen dat Miguel ook wat te zeggen had, maar dat die echt oprecht tevreden is, betwijfel ik ten zeerste. Zie: die foto van Miguel en Demi voor bewijs.

#justice4demi #demi4ever #justice4demi4ever
  woensdag 23 december 2015 @ 01:40:01 #13
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158459012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Kan ook, maar dan was Gert in conflict met zichzelf. Persoonlijk vond hij haar meer dan interessant, maar hij kon het niet aan zichzelf verkopen?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Toch lullig om dan iedereen op het verkeerde been te zetten? Ondertussen ben ik gewend aan het uiterlijk van de nieuwe K3'tjes als een trio, maar toen die combinatie het eerst geopperd werd, vond ik er maar niets aan en kon ik het ook niet echt voor me zien, net omdat het zo'n drie dezelfde lege types zijn. Al steekt Klaasje er nu op een bizarre manier echt bovenuit (hoewel ik haar tijdens haar auditie ranzig slecht vond, tijdens de bootcamp middelmatig, en tijdens de liveshows weer bagger, en nu plots toch gewoon leuk om naar te kijken)
ik geloof het allemaal niet meer zo: Hanne die vanaf haar auditie al wordt neergezet als publieksfavoriet en gedoodverfde winnaar ondanks vaak matige performance.. en een Lisa die eigenlijk de perfecte kandidaat is lieten ze gewoon niet echt aan bod komen in de uitzendingen, waardoor het publiek ook geen band met haar kreeg. het klopt gewoon niet :+
TEAM TAFEL
pi_158459024
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef bogtrotter het volgende:
Dat ze "trouble" zou zijn is ook alleen maar een veronderstelling die uit het niets kwam. Vooral omdat de kijkers "trouble" meteen interpreteerden als "die gaat flirten met ALLE MANNEN VAN DE WERELD en K3 KAPOT MAKEN" - terwijl Demi op geen enkel moment echt de wulpse mannenverslinder was, maar eerder een ruige tomboy die in de bomen klom en een beetje gek was en niet meisjesachtig perfect danste, en zich net als Karen misschien wel eens zou overslapen.
Dat is een versie ja. Net zoals Kristel misschien (onterecht?) gewoon elk risico uit wilde bannen om straks manager te zijn over haar eigen Josje? Is toch ook niet zo heel raar? Zelfs godin Kristel zal te maken hebben met vooroordelen en stereotypen. :P Het jurycommentaar op haar auditie ademde dat ook.
  woensdag 23 december 2015 @ 01:42:50 #15
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158459069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef showtimer het volgende:
Kan ook, maar dan was Gert in conflict met zichzelf. Persoonlijk vond hij haar meer dan interessant, maar hij kon het niet aan zichzelf verkopen?
Sowieso zijn Persoon Gert en Studio100-Gert duidelijk anders; en dat is normaliter positief (Zoals in Tv programma's waar hij als zichzelf is). In dit geval zal het ook voor hem apart en tegenstrijdig geweest zijn.
Schapen zijn relax.
pi_158459123
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef bogtrotter het volgende:
Dat ze "trouble" zou zijn is ook alleen maar een veronderstelling die uit het niets kwam. Vooral omdat de kijkers "trouble" meteen interpreteerden als "die gaat flirten met ALLE MANNEN VAN DE WERELD en K3 KAPOT MAKEN" - terwijl Demi op geen enkel moment echt de wulpse mannenverslinder was, maar eerder een ruige tomboy die in de bomen klom en een beetje gek was en niet meisjesachtig perfect danste, en zich net als Karen misschien wel eens zou overslapen.

:Y Echt he, vooral na dat optreden van Amor leek ze me juist iemand die 0% succes heeft in de liefde.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:38 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ergens zou je hopen dat Miguel ook wat te zeggen had, maar dat die echt oprecht tevreden is, betwijfel ik ten zeerste. Zie: die foto van Miguel en Demi voor bewijs.

#justice4demi #demi4ever #justice4demi4ever
#justice4demi4ever O+ O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:40 schreef rowan634 het volgende:

[..]

[..]

ik geloof het allemaal niet meer zo: Hanne die vanaf haar auditie al wordt neergezet als publieksfavoriet en gedoodverfde winnaar ondanks vaak matige performance.. en een Lisa die eigenlijk de perfecte kandidaat is lieten ze gewoon niet echt aan bod komen in de uitzendingen, waardoor het publiek ook geen band met haar kreeg. het klopt gewoon niet :+
Jaa :( #justice4lisa
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 23 december 2015 @ 01:46:52 #17
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158459157
thread title

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:45 schreef Poedelpoes het volgende:
:Y Echt he, vooral na dat optreden van Amor leek ze me juist iemand die 0% succes heeft in de liefde.
In elk geval niet met de jongens, IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
pi_158459180
quote:
Geweldige ringtone, wekker, whatever.... :7
pi_158459245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:45 schreef Poedelpoes het volgende:
:Y Echt he, vooral na dat optreden van Amor leek ze me juist iemand die 0% succes heeft in de liefde.
Dat kun je ook negatief uitleggen. Kristel heeft nu 3 K'tjes met hun eigen Hans Worst. :')
pi_158459278
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef bogtrotter het volgende:
thread title

[..]

In elk geval niet met de jongens, IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
IK WIST NIET HOE HARD IK DIE TOET TOET NODIG HAD IN MIJN LEVEN

:') :') :') en welk aanzoek deed je
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158459306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat kun je ook negatief uitleggen. Kristel heeft nu 3 K'tjes met hun eigen Hans Worst. :')
Mja, alles kan kapot kapot. Vriendje of niet. Demi in K3 of niet. Er zou hoe dan ook (k)dr(ie)ama komen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158459344
zowiezo



like?
pi_158459384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:57 schreef showtimer het volgende:
zowiezo

[ afbeelding ]

like?
Ik wil Marthe echt lelijk vinden, en ze is ook niet knap. Maar ze is ook gewoon geen lelijk mens. Ik kan t kind niet haten, ook staat ze hier er weer lekker kut bij. :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158459462
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik wil Marthe echt lelijk vinden, en ze is ook niet knap. Maar ze is ook gewoon geen lelijk mens. Ik kan t kind niet haten, ook staat ze hier er weer lekker kut bij. :')
Je bent ook gewoon redelijk. O+ Anders had ze zelfs met het beste strotje van Vlaanderen de finale niet eens gehaald. Haar nieuwe bff is (nog :+ ) minder... :P
pi_158459517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:04 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je bent ook gewoon redelijk. O+ Anders had ze zelfs met het beste strotje van Vlaanderen de finale niet eens gehaald. Haar nieuwe bff is (nog :+ ) minder... :P
Ja maar die is alleen minder omdat als je daarop zou zitten je toch recht in de ogen van Gertjuh kijkt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 23 december 2015 @ 02:10:24 #26
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158459540
quote:
Dit idee zat ineens in mijn hoofd, don't ask why:
http://picosong.com/QKBj/

Ik begin Rettettet steeds leuker te vinden. :@ Het is alleen me te kinds om echt K3 te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door DumpTruck op 23-12-2015 02:17:38 ]
Schapen zijn relax.
pi_158459559
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:10 schreef DumpTruck het volgende:

Ik begin Rettettet steeds leuker te vinden. Het is alleen me te kinds om echt K3 te zijn.

In elke familie zit een olifantje
*O*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 23 december 2015 @ 02:13:33 #28
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158459584
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef Poedelpoes het volgende:
In elke familie zit een olifantje *O*
Oehhhh wat ga je daar mee doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door bogtrotter op 23-12-2015 02:22:27 ]
pi_158459629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:13 schreef bogtrotter het volgende:
Oehhhh wat ga je daar mee doen?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 23 december 2015 @ 07:37:59 #30
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158460891
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:10 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dit idee zat ineens in mijn hoofd, don't ask why:
http://picosong.com/QKBj/

Ik begin Rettettet steeds leuker te vinden. :@ Het is alleen me te kinds om echt K3 te zijn.
Het is net als handjes draaien te kinds. Ik kan het ook nooit(denk ik) wel leuk vinden.
pi_158462122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:21 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Gert + Karen waren vooral fan van Demi. Ik weet niet of ik Karen eigenlijk ooit buitenzinnig positief over Jindra heb gehoord, maar daar was Kristel het ook niet altijd echt op gesteld.

Karen: "Iek ben gene fan van Jindra"
Miguel: "Ik wel"
Kristel: "Ik ook"
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 09:57:21 #32
240917 Mula
pi_158462429
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik wil Marthe echt lelijk vinden, en ze is ook niet knap. Maar ze is ook gewoon geen lelijk mens. Ik kan t kind niet haten, ook staat ze hier er weer lekker kut bij. :')
Ik vind Marthe knap, maar niet op een seksuele manier. Het is het leuke, ietwat maffe buurmeisje en niet de seksbom die geen enkele vrouw bij haar man in de buurt wil hebben.

Ik denk dat er een reden is waarom sommige liedje té kinds zijn: dat is de toekomstige doelgroep die ze niet aan zich hebben kunnen binden met de zoektocht. De meeste kinderen die ik ken vinden K3 vanaf een jaar of 8 echt niet meer kunnen. De kinderen die nu bewust de zoektocht hebben meegemaakt, vallen dus over relatief korte periode alweer af. De volgende generatie fans is nu nog zo klein dat hele kinderlijke liedjes in de smaak vallen.
pi_158462431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:40 schreef rowan634 het volgende:

[..]

[..]

ik geloof het allemaal niet meer zo: Hanne die vanaf haar auditie al wordt neergezet als publieksfavoriet en gedoodverfde winnaar ondanks vaak matige performance.. en een Lisa die eigenlijk de perfecte kandidaat is lieten ze gewoon niet echt aan bod komen in de uitzendingen, waardoor het publiek ook geen band met haar kreeg. het klopt gewoon niet :+
Ja, tijdens die Oma's aan de top bootcamp optreden van Lisa, Jindra, Laura, zei Karen 1x: "Die Lisa is egt zo goe!". En dat was dan direct het enige wat over haar is gezegd in de hele bootcamp. :(

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:45 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaa :( #justice4lisa
JA! #Justice4fuckinglisa oO<
pi_158462894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ja, tijdens die Oma's aan de top bootcamp optreden van Lisa, Jindra, Laura, zei Karen 1x: "Die Lisa is egt zo goe!". En dat was dan direct het enige wat over haar is gezegd in de hele bootcamp. :(
Wait. #Justice4M3 #MasterMindMickey

pi_158463029
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wait. #Justice4M3 #MasterMindMickey

[ afbeelding ]
:D
#Gertjuhgeefmickeyzijnmachtterug

Wel een beknopt zegje over deze kandidate in vergelijking met de rest, omdat over iedereen wat gezegd moest worden.
Ook geen verdere beargumentering erbij, die normaal altijd lekker voor discussie/napraterij op social media had gezorgd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Banaanhangwagen op 23-12-2015 11:30:27 ]
pi_158464174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:21 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Gert + Karen waren vooral fan van Demi. Ik weet niet of ik Karen eigenlijk ooit buitenzinnig positief over Jindra heb gehoord, maar daar was Kristel het ook niet altijd echt op gesteld. En dat Laura bij de laatste 10 zat, was volgens mij ook gewoon toevallig, want eigenlijk had Kristel die sowieso ook al sneller naar huis gewild
Laura vonden ze gewoon te oud, en ik vond het ook niet echt heel bijzonder qua inhoud. Een beetje zeurderig ofzo. De Demi-hype is ook nooit helemaal mijn ding geweest, al had ik haar graag op de zwarte positie gehad. Dat had de filmpjes nog een stuk interessanter gemaakt om naar te kijken.

quote:
Marthe was blijkbaar "de girlcrush" van Josje, maar dat was het programma dat op één of andere manier de kijker probeerde wijs te maken dat Marthe één van de knapste meisjes was.
Daar zijn ze nog bewonderenswaardig goed in geslaagd. Maar het blijft gek als je zegt dat iemand in het totaalplaatje moet passen

quote:
Toch lullig om dan iedereen op het verkeerde been te zetten? Ondertussen ben ik gewend aan het uiterlijk van de nieuwe K3'tjes als een trio, maar toen die combinatie het eerst geopperd werd, vond ik er maar niets aan en kon ik het ook niet echt voor me zien, net omdat het zo'n drie dezelfde lege types zijn. Al steekt Klaasje er nu op een bizarre manier echt bovenuit (hoewel ik haar tijdens haar auditie ranzig slecht vond, tijdens de bootcamp middelmatig, en tijdens de liveshows weer bagger, en nu plots toch gewoon leuk om naar te kijken)
Dat Klaasje een knap meisje was waar ze wel wat mee konden doen zag ik al wel meteen tijdens de eerste auditie. Ze zag er toen wel totaal anders uit dan nu. (als het koormeisje op hoge hakken met zo'n net pakje aan) Nu kijk ik al die filmpjes alleen voor Klaasje haha, als ze nog één andere minder bevallige (blonde) zeut hadden ingezet, dan had Studio 100 ook wel beseft dat ze daar geen volle zalen mee zouden gaan trekken. Hanne ben ik trouwens ook best leuk gaan vinden, wat Marthe in K3 doet zal ik me wel altijd blijven afvragen.



quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:40 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ik geloof het allemaal niet meer zo: Hanne die vanaf haar auditie al wordt neergezet als publieksfavoriet en gedoodverfde winnaar ondanks vaak matige performance.. en een Lisa die eigenlijk de perfecte kandidaat is lieten ze gewoon niet echt aan bod komen in de uitzendingen, waardoor het publiek ook geen band met haar kreeg. het klopt gewoon niet :+
Inderdaad ja, Lisa had er vocaal achteraf gezien ook perfect bijgepast. Als je zo iemand echter maar 2 keer in beeld brengt tijdens de complete bootcamps, dan krijgt het publiek er geen band mee. Gewoon een waardeloze actie van Studio 100, maar ja, er mochten niet teveel Nederlanders té populair worden, want 2 Nederlanders in K3 moest koste wat het kost voorkomen worden.
pi_158464406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Laura vonden ze gewoon te oud, en ik vond het ook niet echt heel bijzonder qua inhoud. Een beetje zeurderig ofzo. De Demi-hype is ook nooit helemaal mijn ding geweest, al had ik haar graag op de zwarte positie gehad. Dat had de filmpjes nog een stuk interessanter gemaakt om naar te kijken.
Laura leek naar het einde toe steeds meer een vrouw in de midlife-crisis aan de Prozac. :')

quote:
Dat Klaasje een knap meisje was waar ze wel wat mee konden doen zag ik al wel meteen tijdens de eerste auditie. Ze zag er toen wel totaal anders uit dan nu. (als het koormeisje op hoge hakken met zo'n net pakje aan) Nu kijk ik al die filmpjes alleen voor Klaasje haha, als ze nog één andere minder bevallige (blonde) zeut hadden ingezet, dan had Studio 100 ook wel beseft dat ze daar geen volle zalen mee zouden gaan trekken. Hanne ben ik trouwens ook best leuk gaan vinden, wat Marthe in K3 doet zal ik me wel altijd blijven afvragen.
Het heeft wel iets hoor dat iemand stug in team Klaasje blijft hangen, en Marthe maar niet wil accepteren als zijn lordess en savior. ;)

pi_158464478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Laura leek naar het einde toe steeds meer een vrouw in de midlife-crisis aan de Prozac. :')

[..]

Het heeft wel iets hoor dat iemand stug in team Klaasje blijft hangen, en Marthe maar niet wil accepteren als zijn lordess en savior. ;)

[ afbeelding ]
Laura was het inderdaad net niet helemaal nee.

Maar ik heb nieuw beeldmateriaal voor je!!! Vanaf 02:12. Giel met Kristel en K3, dit mag je niet missen. (Commentaar onder de video: "Wat een mooi feest! De Glazen House avond met Domien en Paul, de nieuwe dames van K3 (met name Klaasje ;-)" )


Kristel die zichzelf omschrijft als de opper-K3 haha. Misschien is van 04:27 nog een gifje te maken, dat zwaaien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 11:51:42 ]
pi_158464574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik heb nieuw beeldmateriaal voor je!!! Vanaf 02:12. Giel met Kristel en K3, dit mag je niet missen. (Commentaar onder de video: "Wat een mooi feest! De Glazen House avond met Domien en Paul, de nieuwe dames van K3 (met name Klaasje ;-)" )


Kristel die zichzelf omschrijft als de opper-K3 haha. Misschien is van 04:27 nog een gifje te maken, dat zwaaien.

Die platte konten :') :') :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158464593
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

:D
#Gertjuhgeefmickeyzijnmachtterug


Vakman :7

quote:
Wel een beknopt zegje over deze kandidate in vergelijking met de rest, omdat over iedereen wat gezegd moest worden.
Ook geen verdere beargumentering erbij, die normaal altijd lekker voor discussie/napraterij op social media had gezorgd.
Het is ook nooit goed. :P Micky neemt (op beeld oO< ) zelfs het initiatief en stuurt Lisa als eerste niet-wildcard door. :Y

Wel vaag dat Josje daar Hanne nog gaat analyseren, die allang door was. En dat zoiets de montage overleeft. :')
pi_158464756
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vakman :7

[..]

Het is ook nooit goed. :P Micky neemt (op beeld oO< ) zelfs het initiatief en stuurt Lisa als eerste niet-wildcard door. :Y

Wel vaag dat Josje daar Hanne nog gaat analyseren, die allang door was. En dat zoiets de montage overleeft. :')
#justice4lauren

Ik denk dat ze Josje gewoon niks verteld hebben tot de liveshows dat Hanne al vast stond.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158464909

Marthe doet hier inderdaad de bridge 20x beter dan Klaasje op de Studio 100 versie.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158465339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik denk dat ze Josje gewoon niks verteld hebben tot de liveshows dat Hanne al vast stond.
Als winnaar bedoel je? Josje was er immers gewoon bij toen Hanne (+D&J) enkele dagen eerder die finale wildcard kregen. :+

Mja, waarschijnlijk was het een opzetje en moesten ze dit shot gewoon nogmaals kwijt aan het eind van de bootcamp. Demi ,Jindra en Lauren (ook al zeker) kwamen daar niet meer ter sprake.

Een bewussie dus }) en het heeft nog gewerkt ook. ~:)

[ Bericht 0% gewijzigd door showtimer op 23-12-2015 12:35:39 ]
pi_158465481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef showtimer het volgende:

[..]

Als winnaar bedoel je? Josje was er immers gewoon bij toen Hanne (+D&J) enkele dagen eerder die finale wildcard kregen. :+

Mja, waarschijnlijk was het een opzetje en moesten ze dit shot gewoon nogmaals kwijt aan het eind van de bootcamp. Demi en Jindra (ook al zeker) kwamen daar niet meer ter sprake.
[ afbeelding ]
Een bewussie dus }) en het heeft nog gewerkt ook. ~:)
Werd dit shot aan het eind van de bootcamp nog een keer getoond? Of snap ik je nu even verkeerd? Miguel zei dit toch ergens in het midden van de bootcamp?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:33:17 #45
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158465526
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef Mula het volgende:
Ik vind Marthe knap, maar niet op een seksuele manier. Het is het leuke, ietwat maffe buurmeisje en niet de seksbom die geen enkele vrouw bij haar man in de buurt wil hebben.
Boem recht in de roos, dat is dus juist wat ik zo tof aan haar vind. En voor dat type ben ik normaliter best wel te porren. c_/

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:51 schreef Poedelpoes het volgende:Die platte konten :') :') :')
Idd :( No Cushion' for the pushin'
Schapen zijn relax.
pi_158465603
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Werd dit shot aan het eind van de bootcamp nog een keer getoond? Of snap ik je nu even verkeerd? Miguel zei dit toch ergens in het midden van de bootcamp?
Aan het eind ook nog een keer bij het overleg dat leidde tot exit Keoma en Sarah.
pi_158465643
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef showtimer het volgende:

[..]

Aan het eind ook nog een keer bij het overleg dat leidde tot exit Keoma en Sarah.
Ah oké, ja duidelijk een bewussie dus :')
pi_158466148
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef showtimer het volgende:

Het is ook nooit goed. :P Micky neemt (op beeld oO< ) zelfs het initiatief en stuurt Lisa als eerste niet-wildcard door. :Y

Wel vaag dat Josje daar Hanne nog gaat analyseren, die allang door was. En dat zoiets de montage overleeft. :')
Hij stuurt haar wel door maar verder wordt er 0 aandacht aan gegeven. Als ze er dan zo met kop en schouders bovenuit steekt (wat op basis van die bootcampoptredens absoluut zo was) laat dan de jury ook even uitgebreid uitleggen waarom ze zo goed is in plaats van 10 keer in Hanne positief in beeld te brengen. (Hanne met haar leuke K3-boekjes, Hanne die helemaal gek wordt met de wildcards, Hanne die vals zingt, maar volgens de jury toch heel goed zingt)

Dat is het punt. Terwijl Hanne (en in mindere mate Klaasje) alleen maar positieve aandacht kreeg, kregen sommige uitstekende kandidaten (Lauren en Lisa) helemaal geen aandacht en bijvoorbeeld Jindra bijna alleen maar negatieve aandacht.
pi_158466591
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Laura was het inderdaad net niet helemaal nee.

Maar ik heb nieuw beeldmateriaal voor je!!! Vanaf 02:12. Giel met Kristel en K3, dit mag je niet missen. (Commentaar onder de video: "Wat een mooi feest! De Glazen House avond met Domien en Paul, de nieuwe dames van K3 (met name Klaasje ;-)" )


Kristel die zichzelf omschrijft als de opper-K3 haha. Misschien is van 04:27 nog een gifje te maken, dat zwaaien.
Leuk onderschrift, maar uit de video zelf is geen gifjesmateriaal te halen. Misschien de platte konten nog.
pi_158466850
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Leuk onderschrift, maar uit de video zelf is geen gifjesmateriaal te halen. Misschien de platte konten nog.
Kut. (eigenlijk was het ook gewoon een kutvideo :X )
pi_158470763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Demi-hype is ook nooit helemaal mijn ding geweest, al had ik haar graag op de zwarte positie gehad. Dat had de filmpjes nog een stuk interessanter gemaakt om naar te kijken.
Ik denk niet dat er ooit de intentie was om Demi de zwart harige positie in te laten nemen (sowieso een stoere zwart harige zou niet kunnen, want op die positie staat vast ls de neurotische betweter) Als ze een positie kreeg zou ze sowieso de roodharige/Karen positie krijgen, ze zong ook meestal Karen's solo's tijdens de groeps auditie's en droeg Karen's politie outfit.

(Ik had nog niet hierop gereageerd dus vandaar)

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 23-12-2015 16:28:37 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158471587
Als Demi Josjes politiekostuum had gedragen, waren er vast meerdere mensen een oog kwijt geweest wanneer de knopen er afsprongen...
pi_158471711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef MarieAlice het volgende:
Als Demi Josjes politiekostuum had gedragen, waren er vast meerdere mensen een oog kwijt geweest wanneer de knopen er afsprongen...
Noem je Demi nou dik? }:|
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158471750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:54 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Noem je Demi nou dik? }:|
Neen? Helemaal niet?
pi_158471872
Ik bedoelde meer dat ze dan waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik zou hebben:shirtje past perfect, tot blijkt dat die twee knopen ter hoogte van je bh het daar niet mee eens zijn en een spectaculaire ontsnappingspoging doen, bij mij helaas recht in het gezicht van mijn prof.

Maar dik, neen, ik vind Demi voornamelijk


pi_158471967
De nieuwste K3-foto's.









En nog een paar foto's van Klaasje met haar vriendinnekes.



pi_158472268
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:02 schreef MarieAlice het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze dan waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik zou hebben:shirtje past perfect, tot blijkt dat die twee knopen ter hoogte van je bh het daar niet mee eens zijn en een spectaculaire ontsnappingspoging doen, bij mij helaas recht in het gezicht van mijn prof.

Maar dik, neen, ik vind Demi voornamelijk


[ afbeelding ]
oh haha
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158474144
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:02 schreef MarieAlice het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze dan waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik zou hebben:shirtje past perfect, tot blijkt dat die twee knopen ter hoogte van je bh het daar niet mee eens zijn en een spectaculaire ontsnappingspoging doen, bij mij helaas recht in het gezicht van mijn prof.

Maar dik, neen, ik vind Demi voornamelijk


[ afbeelding ]
Zeg je nu dat jij een flink bos hout voor de deur hebt?
pi_158474575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Zeg je nu dat jij een flink bos hout voor de deur hebt?
Nee, dat sommige bloesjes gemaakt zijn voor strijkplanken en kapstokken.
  woensdag 23 december 2015 @ 19:05:22 #60
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158474671
Goede ontwijking van een creepy vraag, :Y :D

Ik moest toentertijd trouwens wel lachen met die optredens in de outfits van Engeltjes, K3 Airlines, Politie. Dan kregen die dames het commentaar dat ze niet echt overtuigend overkwamen.
"Goh, deze dames die kleren in niet hun eigen maat dragen zien er niet 100% geloofwaardig uit, da's toch apart..."
Schapen zijn relax.
pi_158474702
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:00 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Nee, dat sommige bloesjes gemaakt zijn voor strijkplanken en kapstokken.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef DumpTruck het volgende:
Goede ontwijking van een creepy vraag, :Y :D
Vooruit de laatste dan :') :

Zeg je nu dat jij geen strijkplank of kapstok bent?
pi_158474828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef DumpTruck het volgende:
Goede ontwijking van een creepy vraag, :Y :D

Ik moest toentertijd trouwens wel lachen met die optredens in de outfits van Engeltjes, K3 Airlines, Politie. Dan kregen die dames het commentaar dat ze niet echt overtuigend overkwamen.
"Goh, deze dames die kleren in niet hun eigen maat dragen zien er niet 100% geloofwaardig uit, da's toch apart..."
https://zippy.gfycat.com/HotGeneralGuineapig.webm :9

Maar inderdaad. Erop terugkijkend is het jurycommentaar/jurypropaganda op zn minst lachwekkend te noemen.
pi_158474854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]


[..]

Vooruit de laatste dan :') :

Zeg je nu dat jij geen strijkplank of kapstok bent?
Nee, joh, ik ben gewoon een mens!
Misschien toch eens andere pilletjes pakken, want roze olifantjes, okee, maar sprekende kapstokken?
pi_158474892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[..]

Vooruit de laatste dan :') :

Zeg je nu dat jij geen strijkplank of kapstok bent?
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:13 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Nee, joh, ik ben gewoon een mens!
Misschien toch eens andere pilletjes pakken, want roze olifantjes, okee, maar sprekende kapstokken?
Dit is echt een Babylonische spraakverwarring, weet niet of het door het Vlaams en het Nederlands komt?
pi_158475031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]


[..]

Dit is echt een Babylonische spraakverwarring, weet niet of het door het Vlaams en het Nederlands komt?
Ik zie de verwarring niet?
pi_158475639
Ik heb gisteren eens naar het knip- en plakwerk zitten zoeken in de jurycommentaren bij de eerste bootcampaflevering. Wat vooral opviel was dat de commentaar op Klaasje (Ze laat zich niet doen, Ze zingt ook het beste - mopje van Kristel) gedaan werd nog voor het groepje Klauren-Keoma aan hun repetitie begonnen was. Het werd wel zo gemonteerd om te lijken alsof ze het hebben over haar prestatie.

Daarnaast werd de repetitie van groepje Marthe als laatste gemonteerd terwijl ze eigenlijk voor het groepje Jindra-Laura-Lisa kwamen.

Niet wereldschokkend maar toch zal er een reden zitten achter dit soort beslissingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door nick333 op 23-12-2015 19:48:30 ]
pi_158476074
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:42 schreef nick333 het volgende:
Ik heb gisteren eens naar het knip- en plakwerk zitten zoeken in de jurycommentaren bij de eerste bootcampaflevering. Wat vooral opviel was dat de commentaar op Klaasje (Ze laat zich niet doen, Ze zingt ook het beste - mopje van Kristel) gedaan werd nog voor het groepje Klauren-Keoma aan hun repetitie begonnen was. Het werd wel zo gemonteerd om te lijken alsof ze het hebben over haar prestatie.

Daarnaast werd de repetitie van groepje Marthe als laatste gemonteerd terwijl ze eigenlijk voor het groepje Jindra-Laura-Lisa kwamen.

Niet wereldschokkend maar toch zal er een reden zitten achter dit soort beslissingen.
Welke aflevering was dat?

Iets ander onderwerp: Valt me ook hier weer op dat Klaasje en Lisa het uitstekend met elkaar konden vinden en dus ook geweldig in 1 groepje hadden gepast. *Voelt zich weer even gigantisch geïrriteerd*

http://www.sbs6.nl/progra(...)schermen-met-klaasje

Ik had Nick en Simon ook nog helemaal niet gezien in de finale, (dat stukje heb ik gemist denk ik) maar die kozen Klaasje en Lisa als favorieten. Ook leuk om even terug te zien. En damn, wat is het dan dus zonde dat het niet gewoon Lisa, Klaasje en Lauren zijn geworden. (al had Klaasje dan misschien wel nóg meer kritiek op haar zang gehad, omdat die anderen echt veel beter zongen)
pi_158476329
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
Welke aflevering was dat?
Eerste bootcamp, het optreden voor familie en vrienden.

Shot 1: Kristel: Dat is raar. (Reactie op de intro van Lauren met haar twee Nederlandse vriendinnen).
Shot 2: Karen: Ik ben Lauren en ik heb mijn 2 Nederlandse backings mee
Shot 3: Kristel: Klaasje laat haar niet doen. Gert: Ze is zo wat de Kristel eigenlijk. Kristel: Zingt ook het beste hé.
Shot 4: Kristel en Miguel over Keoma.

In shot 1 ligt de stylo van Kristel op tafel, in shot 2 schrijft ze er mee op haar blad, in shot 4 heeft ze hem nog steeds in haar hand, maar in shot 3 ligt hij terug zoals hij bij shot 1 lag. Dus dat was vóór de intro van Lauren.

~O>

Ik heb duidelijk te veel tijd.
pi_158476946
Hoe was de derde aflevering van Dit is K3?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158477076
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158477113
Ik vergeet trouwens altijd dat dit liedje uit Alice in Wonderland komt.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158477205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:12 schreef nick333 het volgende:

[..]

Eerste bootcamp, het optreden voor familie en vrienden.

Shot 1: Kristel: Dat is raar. (Reactie op de intro van Lauren met haar twee Nederlandse vriendinnen).
Shot 2: Karen: Ik ben Lauren en ik heb mijn 2 Nederlandse backings mee
Shot 3: Kristel: Klaasje laat haar niet doen. Gert: Ze is zo wat de Kristel eigenlijk. Kristel: Zingt ook het beste hé.
Shot 4: Kristel en Miguel over Keoma.

In shot 1 ligt de stylo van Kristel op tafel, in shot 2 schrijft ze er mee op haar blad, in shot 4 heeft ze hem nog steeds in haar hand, maar in shot 3 ligt hij terug zoals hij bij shot 1 lag. Dus dat was vóór de intro van Lauren.

~O>

Ik heb duidelijk te veel tijd.
Klaasje laat haar niet doen? Die uitdrukking begrijp ik niet goed? Bedoelt Kristel daarmee dat ze dominant is? (sorry, dat is geen uitdrukking die we in Nederland niet gebruiken haha)

Maar wel opvallend dat ze zegt dat Klaasje het beste zingt, Kristel is dus duidelijk positief over Klaasje hier en negatief over Lauren. (Op basis van een totaal niet belangrijke introductie :') )
pi_158477319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klaasje laat haar niet doen? Die uitdrukking begrijp ik niet goed? Bedoelt Kristel daarmee dat ze dominant is? (sorry, dat is geen uitdrukking die we in Nederland niet gebruiken haha)

Maar wel opvallend dat ze zegt dat Klaasje het beste zingt, Kristel is dus duidelijk positief over Klaasje hier en negatief over Lauren. (Op basis van een totaal niet belangrijke introductie :') )
Ja of ze bedoelt dat ze zelf de slechtste zangeres is van K3 _O- Klaasje de beste zangeres van het groepje met Keoma en Lauren? _O- _O- _O- _O- :W 8)7
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158477511
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158477524
quote:
Lisa is altijd goed, al ging dit eigenlijk nergens over ;) Gelukkig is ze nog genoeg op online media te bewonderen.
pi_158478183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:42 schreef nick333 het volgende:
Ik heb gisteren eens naar het knip- en plakwerk zitten zoeken in de jurycommentaren bij de eerste bootcampaflevering. Wat vooral opviel was dat de commentaar op Klaasje (Ze laat zich niet doen, Ze zingt ook het beste - mopje van Kristel) gedaan werd nog voor het groepje Klauren-Keoma aan hun repetitie begonnen was. Het werd wel zo gemonteerd om te lijken alsof ze het hebben over haar prestatie.

Daarnaast werd de repetitie van groepje Marthe als laatste gemonteerd terwijl ze eigenlijk voor het groepje Jindra-Laura-Lisa kwamen.

Niet wereldschokkend maar toch zal er een reden zitten achter dit soort beslissingen.
Verrek, heb het filmpje ook even teruggekeken en je hebt nog gelijk ook. Dus Kristel zegt al voor Klaasje begint te zingen dat ze fan van Klaasje is terwijl ze nog niets gedaan heeft.

pi_158478549


Dit dramatische Klauren moment tho
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158478640
Weet niet of jullie het ook zien/horen, maar het lijkt net of Gerard Joling hier iets tegen Hanne wil zeggen. Maar zich dan toch richt op de broers. Alsof hij haar al ergens van herkent of zoiets.

pi_158478670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:17 schreef anne53 het volgende:
Weet niet of jullie het ook zien/horen, maar het lijkt net of Gerard Joling hier iets tegen Hanne wil zeggen. Maar zich dan toch richt op de broers. Alsof hij haar al ergens van herkent of zoiets.

Tbh ik zou liever met de broers praten :9~
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158478690
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:18 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Tbh ik zou liever met de broers praten :9~
die mogen er best zijn :) :) :)

Maar toch. Het is niet helemaal soepel.
pi_158478845
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:18 schreef anne53 het volgende:

[..]

die mogen er best zijn :) :) :)

Maar toch. Het is niet helemaal soepel.
Ik vind al die complottheorieën nog steeds fantastisch maar ik denk niet dat dit gesprekje echt gescript was. Dat zou wel heel extreem zijn, al voor de allereerste auditie. Het is meer een beetje awkward doordat Gerard meteen op die broers duikt en natuurlijk met zijn platte Noord-Hollandse accent praat. (maakt het voor Hanne ook een beetje ongemakkelijk misschien)
pi_158478890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind al die complottheorieën nog steeds fantastisch maar ik denk niet dat dit gesprekje echt gescript was. Dat zou wel heel extreem zijn, al voor de allereerste auditie. Het is meer een beetje awkward doordat Gerard meteen op die broers duikt en natuurlijk met zijn platte Noord-Hollandse accent praat. (maakt het voor Hanne ook een beetje ongemakkelijk misschien)
Ik geloof ook niet dat er hier al iets speelt wat betreft voorkeursposities of dat Hanne hier al iets wist. Maar ik vind het gesprekje wel gek, alsof Gerard iets wil zeggen tegen Hanne wat hij toch niet doet..
pi_158479002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:24 schreef anne53 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat er hier al iets speelt wat betreft voorkeursposities of dat Hanne hier al iets wist. Maar ik vind het gesprekje wel gek, alsof Gerard iets wil zeggen tegen Hanne wat hij toch niet doet..
Alle gesprekjes van Gerard waren gek en awkward tijdens de zoektocht haha. Maar ik zie er verder niet heel veel opvallends in hier.
  woensdag 23 december 2015 @ 21:44:34 #85
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158479706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:14 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]

Dit dramatische Klauren moment tho
Lauren, Lauren, Lauren... O+ O+
pi_158485597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klaasje laat haar niet doen? Die uitdrukking begrijp ik niet goed? Bedoelt Kristel daarmee dat ze dominant is? (sorry, dat is geen uitdrukking die we in Nederland niet gebruiken haha)
Ja. Gert zei dat ze zoals Kristel is, bazig. Kon ook gewoon een grapje zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar wel opvallend dat ze zegt dat Klaasje het beste zingt, Kristel is dus duidelijk positief over Klaasje hier en negatief over Lauren. (Op basis van een totaal niet belangrijke introductie :') )
Dat van het beste zingen was een grapje als aanvulling op Gert, die Klaasje vergeleek met Kristel.

Maar goed, het maakt toch duidelijk dat de montage en commentaar duidelijk richting Klaasje ging en Jindra nooit echt een kans maakte.

[ Bericht 2% gewijzigd door nick333 op 24-12-2015 00:08:08 ]
pi_158485794
K3 als moraalridders:


En deze was ook nog niet voorbijgekomen, met wat backgroundinformatie over Klaasje. Klaasje vrijwel alleen maar aan het woord:


quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:02 schreef nick333 het volgende:

Ja. Gert zei dat ze zoals Kristel is, bazig. Kon ook gewoon een grapje zijn.
[..]

Dat van het beste zingen was een grapje als aanvulling op Gert, die Klaasje vergeleek met Kristel.
Haha ik dacht dat we eindelijk weer een mooie complottheorie hadden. Maar inderdaad, de montage ging sterk richting Hanne en Klaasje, die hadden hun plekje na de bootcamp eigenlijk al voor 90 procent te pakken. De zwarte positie was voor Nora bestemd, maar die faalde zo hard dat ze daar uiteindelijk toch maar Marthe hebben neergezet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 00:13:39 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 00:13:56 #88
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158485993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Maartenfr12 het volgende:Haha ik dacht dat we eindelijk weer een mooie complottheorie hadden.
Kristel is mooi en ik mijn complot met haar is louter theorie. 8)7

If that floats your manboat ;)
Schapen zijn relax.
pi_158486989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:13 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Kristel is mooi en ik mijn complot met haar is louter theorie. 8)7

If that floats your manboat ;)
[ afbeelding ]
Dat gifje bewoog op de maat terwijl ik rettetet luisterde #horror #illuminatie
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158487069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha ik dacht dat we eindelijk weer een mooie complottheorie hadden. Maar inderdaad, de montage ging sterk richting Hanne en Klaasje, die hadden hun plekje na de bootcamp eigenlijk al voor 90 procent te pakken. De zwarte positie was voor Nora bestemd, maar die faalde zo hard dat ze daar uiteindelijk toch maar Marthe hebben neergezet.
Hanne, Klaasje en Nora was legit een mooi plaatje geweest maar dan hadden ze nooit meer live kunnen zingen. _O- _O- Nora werd ook best gehyped tijdens de bootcamps maar Kristoff was gewoon te eerlijk "ze zegt wel hees te zijn maar dat gaat niet over" :') :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158487335
#neverforget hoe Hanne en Klaasje Suzan hebben geofferd voor hun K3 plek.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 01:14:29 #92
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158487365
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef Poedelpoes het volgende:
#neverforget hoe Hanne en Klaasje Suzan hebben geofferd voor hun K3 plek.

[ afbeelding ]
Twee van de uiteindelijk K3-meisjes en toch niet het groepje dat toen tijdens die opdracht een staande ovatie kreeg, hé.

Wie waren dat wel? Oh, Lauren, Lisa en Laura? Oh. Oh, grappig.
pi_158487407
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:14 schreef bogtrotter het volgende:

Wie waren dat wel? Oh, Lauren, Lisa en Laura? Oh. Oh, grappig.
Jep, volgens mij waren hun dat _O- rigged af dit programma
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158487427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Hanne, Klaasje en Nora was legit een mooi plaatje geweest maar dan hadden ze nooit meer live kunnen zingen. _O- _O- Nora werd ook best gehyped tijdens de bootcamps maar Kristoff was gewoon te eerlijk "ze zegt wel hees te zijn maar dat gaat niet over" :') :')
Zal ik er toch nog maar weer een analyse uitgooien op de late avond? ;) First of all keken ze naar nationaliteit, het moesten 2 Vlamingen en 1 Nederlander worden. Wat betreft de blonde dames waren er alleen maar Nederlanders dus het stond al heel snel vast dat de blonde een Nederlander zou worden. Daarbij kozen ze voor Klaasje, omdat Kristel een 'vervelende' ervaring met Jindra had gehad. Andere geschikte blonde kandidaten waren er feitelijk niet.

Hanne moest erin omdat er van alle kandidaten maar 1 'goed' rood meisje was, en dat was Hanne die uit Vlaanderen kwam dus dat kwam goed uit. Opzettelijk werd er niet voor gekozen om andere meisjes al eerder rood te verven zodat het zeker zou zijn dat er in ieder geval een Vlaming op de rode positie terecht zou komen. Nou moesten ze alleen nog de zwarte positie invullen.

Dat moest sowieso een Vlaming worden, (Nederlandse zwartharigen zoals Keoma waren bij voorbaat kansloos) en daar waren 3 kandidates voor: Nora, Lauren en Marthe. Nora als hoofdkandidate om ook Marokkaans België en Nederland aan te spreken. (en misschien vanwege haar spontaniteit) Nora kwam dan ook het meeste in beeld tijdens de liveshows en bootcamps en leek de ideale persoon voor de positie van zwart. Lauren was numero 2 op het lijstje, maar leek op een of andere manier niet helemaal goed te vallen bij bepaalde juryleden. (toch Kristel? Gert? Who?) Marthe was tijdens de bootcamps eigenlijk nooit een serieuze kandidate voor zwart (kreeg ook niet zoveel aandacht) en bereikte met de nodige moeite de liveshows.

Tijdens de liveshows bleek echter dat Nora zwaar door het ijs zakte en dus waren er nog 2 kandidaten over. Josje had een girlcrush op Marthe, Kristel vond Marthe echt helemaal de bom, en dus werd Lauren keihard genaaid en kon Marthe (helaas) profiteren en op basis van 2 goede solo's de zwarte positie innemen.

(helft van wat ik gezegd heb is echt pure herhaling, maar ik heb geprobeerd het toch allemaal weer chronologisch op een rijtje te zetten)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 01:19:29 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 01:17:31 #95
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158487431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
https://zippy.gfycat.com/HotGeneralGuineapig.webm :9
Maar inderdaad. Erop terugkijkend is het jurycommentaar/jurypropaganda op zn minst lachwekkend te noemen.
Dat was toch gewoon een keistrakke performance van dat trio. (en ja die benen rrrrr etc)
Schapen zijn relax.
pi_158487583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zal ik er toch nog maar weer een analyse uitgooien op de late avond? ;) First of all keken ze naar nationaliteit, het moesten 2 Vlamingen en 1 Nederlander worden. Wat betreft de blonde dames waren er alleen maar Nederlanders dus het stond al heel snel vast dat de blonde een Nederlander zou worden. Daarbij kozen ze voor Klaasje, omdat Kristel een 'vervelende' ervaring met Jindra had gehad. Andere geschikte blonde kandidaten waren er feitelijk niet.

Hanne moest erin omdat er van alle kandidaten maar 1 'goed' rood meisje was, en dat was Hanne die uit Vlaanderen kwam dus dat kwam goed uit. Opzettelijk werd er niet voor gekozen om andere meisjes al eerder rood te verven zodat het zeker zou zijn dat er in ieder geval een Vlaming op de rode positie terecht zou komen. Nou moesten ze alleen nog de zwarte positie invullen.

Dat moest sowieso een Vlaming worden, (Nederlandse zwartharigen zoals Keoma waren bij voorbaat kansloos) en daar waren 3 kandidates voor: Nora, Lauren en Marthe. Nora als hoofdkandidate om ook Marokkaans België en Nederland aan te spreken. (en misschien vanwege haar spontaniteit) Nora kwam dan ook het meeste in beeld tijdens de liveshows en bootcamps en leek de ideale persoon voor de positie van zwart. Lauren was numero 2 op het lijstje, maar leek op een of andere manier niet helemaal goed te vallen bij bepaalde juryleden. (toch Kristel? Gert? Who?) Marthe was tijdens de bootcamps eigenlijk nooit een serieuze kandidate voor zwart (kreeg ook niet zoveel aandacht) en bereikte met de nodige moeite de liveshows.

Tijdens de liveshows bleek echter dat Nora zwaar door het ijs zakte en dus waren er nog 2 kandidaten over. Josje had een girlcrush op Marthe, Kristel vond Marthe echt helemaal de bom, en dus werd Lauren keihard genaaid en kon Marthe (helaas) profiteren en op basis van 2 goede solo's de zwarte positie innemen.

(helft van wat ik gezegd heb is echt pure herhaling, maar ik heb geprobeerd het toch allemaal weer chronologisch op een rijtje te zetten)
:Y :Y :Y Dit kan best nog eens waar zijn. Arme Lauren :'( Beter betaald Studio 100 der schooljaar als schadevergoeding _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158488002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
en dus werd Lauren keihard genaaid
*tumblr post* wanneer je genaaid wordt waar je bij staat maar gewoon moet door lachen

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158488018
also

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 02:01:10 #99
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158488191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:52 schreef Poedelpoes het volgende:
also
[ afbeelding ]
Haha ja, maar Jindra is knapper en beter dan Kaasmolentje en over Miss World(Universe) heb ik geen mening.

Lauren hadden ze beter de "nieuwe Karen" kunnen maken; als ze toch persé letterlijke vervangsters zochten: :N :N

Ja die .gif heb ik tevaak gebruikt de laatste dagen.
Schapen zijn relax.
pi_158488237
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 02:01 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Haha ja, maar Jindra is knapper en beter dan Kaasmolentje en over Miss World(Universe) heb ik geen mening.

Lauren hadden ze beter de "nieuwe Karen" kunnen maken; als ze toch persé letterlijke vervangsters zochten: :N :N
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja die .gif heb ik tevaak gebruikt de laatste dagen.
Jaaa O+ O+ Dan hadden we de 3 biggetjes (en Klauren 2: 50 shade's of being in the same band as your girlfriend)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 02:07:28 #101
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158488285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 02:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Jaaa O+ O+ Dan hadden we de 3 biggetjes (en Klauren 2: 50 shade's of being in the same band as your girlfriend)
Nee want Jindra/Lauren/Marthe was mijn final6 combi voor de haarkleuren bekend waren maar dat kon niet. :'( En DemiLaurenWhogivesafuck(Nora-vóór-stemgate) was mijn nr1 pick toen ze de liveshows ingegaan zijn.
Schapen zijn relax.
pi_158491144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zal ik er toch nog maar weer een analyse uitgooien op de late avond? ;) First of all keken ze naar nationaliteit, het moesten 2 Vlamingen en 1 Nederlander worden. Wat betreft de blonde dames waren er alleen maar Nederlanders dus het stond al heel snel vast dat de blonde een Nederlander zou worden. Daarbij kozen ze voor Klaasje, omdat Kristel een 'vervelende' ervaring met Jindra had gehad. Andere geschikte blonde kandidaten waren er feitelijk niet.

Hanne moest erin omdat er van alle kandidaten maar 1 'goed' rood meisje was, en dat was Hanne die uit Vlaanderen kwam dus dat kwam goed uit. Opzettelijk werd er niet voor gekozen om andere meisjes al eerder rood te verven zodat het zeker zou zijn dat er in ieder geval een Vlaming op de rode positie terecht zou komen. Nou moesten ze alleen nog de zwarte positie invullen.
Goed verhaal. :Y
Lauren was de enige andere goede rosse kandidate, maar toch MOEST Hanne vanaf het begin erin komen leek het. Ik weet niet vanaf wanneer ze ineens iets tegen Lauren hebben gekregen. Kan iets in de bootcamp gebeurd zijn (Klauren? :9~ ), of dat Gert tijdens de auditie zijn marketingskneed-veto intern had uitgesproken.

quote:
Dat moest sowieso een Vlaming worden, (Nederlandse zwartharigen zoals Keoma waren bij voorbaat kansloos) en daar waren 3 kandidates voor: Nora, Lauren en Marthe. Nora als hoofdkandidate om ook Marokkaans België en Nederland aan te spreken. (en misschien vanwege haar spontaniteit) Nora kwam dan ook het meeste in beeld tijdens de liveshows en bootcamps en leek de ideale persoon voor de positie van zwart. Lauren was numero 2 op het lijstje, maar leek op een of andere manier niet helemaal goed te vallen bij bepaalde juryleden. (toch Kristel? Gert? Who?) Marthe was tijdens de bootcamps eigenlijk nooit een serieuze kandidate voor zwart (kreeg ook niet zoveel aandacht) en bereikte met de nodige moeite de liveshows.

Tijdens de liveshows bleek echter dat Nora zwaar door het ijs zakte en dus waren er nog 2 kandidaten over. Josje had een girlcrush op Marthe, Kristel vond Marthe echt helemaal de bom, en dus werd Lauren keihard genaaid en kon Marthe (helaas) profiteren en op basis van 2 goede solo's de zwarte positie innemen.

(helft van wat ik gezegd heb is echt pure herhaling, maar ik heb geprobeerd het toch allemaal weer chronologisch op een rijtje te zetten)




Ff gepelde uien onder de desk erbij pakken voor de traantjes die op dit moment ingepland waren. De jury en dit programma wordt steeds belachelijker hoe dieper jullie er op in gaan ^O^

De vondst van de montage op Klaasje's beoordelingen was ook heerlijk jongens.
Na de bootcamp en voor de montage waren gewoon de meeste keuzes al gemaakt en zijn ze dus beginnen aan te sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 24-12-2015 10:33:58 ]
pi_158491603
http://www.nieuwsblad.be/(...)campaign=twitterfeed

Beter maakt Studio 100 cd covers voor deze singles *bid*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158492396
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Goed verhaal. :Y
Danku, danku. In plaats van me te focussen op het jurycommentaar bedacht ik me ineens dat nationaliteit nog veel belangrijker was voor Studio 100. 2 Vlamingen moesten er sowieso inkomen, zodat de Vlaamse identiteit van K3 werd bewaard.

quote:
Lauren was de enige andere goede rosse kandidate, maar toch MOEST Hanne vanaf het begin erin komen leek het. Ik weet niet vanaf wanneer ze ineens iets tegen Lauren hebben gekregen. Kan iets in de bootcamp gebeurd zijn (Klauren? :9~ ), of dat Gert tijdens de auditie zijn marketingskneed-veto intern had uitgesproken.
Kut, ik dacht dat ik het verhaal helemaal waterdicht had, maar inderdaad hadden ze Lauren ook nog gewoon rood kunnen verven en dan had je een betere (en een Vlaming) op de rode positie gehad. Gert was al bij de allereerste auditie belachelijk kritisch op Lauren. (met een lulverhaal dat ze al bekend was via die Vlaamse b-serie, who gives a fuck) En ik heb hem verder ook nooit iets positiefs horen zeggen over haar, en dat geldt eigenlijk ook voor de rest van de jury. (alleen Miguel, dat ze een topprestatie had geleverd)

quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ff gepelde uien onder de desk erbij pakken voor de traantjes die op dit moment ingepland waren. De jury en dit programma wordt steeds belachelijker hoe dieper jullie er op in gaan ^O^
Ja God, die emotionele solo's daar werd ik helemaal gestoord van. Iedereen die tijdens de audities een emotioneel liedje mocht zingen ging ook door, zwaar oneerlijk.

quote:
De vondst van de montage op Klaasje's beoordelingen was ook heerlijk jongens.
Na de bootcamp en voor de montage waren gewoon de meeste keuzes al gemaakt en zijn ze dus beginnen aan te sturen.
Jep. Kortom, Lauren had zowel de positie voor zwart als voor rood kunnen innemen, maar werd dat niet omdat Gert (en misschien ook Kristel) haar niet zo mocht, Josje een girlcrush had op Marthe, en Kristel een girlcrush had op Hanne.

De Nederlandse kandidates Demi en Lisa never had a chance. (naïef van me om te denken dat dat wel zo was)
pi_158492512
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

De Nederlandse kandidates Demi en Lisa never had a chance. (naïef van me om te denken dat dat wel zo was)
:'( :'( :'(

Dit al ooit hier gepost? Ik stoor me er niet eens aan dat ze geen dansje bij dit liedje doen. Bij HKM tijdens music 4 life dachten ze t zeker ook te kunnen zonder dansje. _O-

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158492630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef Poedelpoes het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)campaign=twitterfeed

Beter maakt Studio 100 cd covers voor deze singles *bid*
'Wat Doen We als het Binnen Regent' op 24, 'Jij Bent de Bom' op 31, 'Kus van de Juf' op 39 en 'Kusjessoldaten' op 48.

Een van deze 4 nummers wordt sowieso een clip. Ik denk toch dat ze dan voor 'jij bent de bom' gaan, ik hoop het ook van harte want ik vind de andere 3 allemaal ruk haha.

Wanneer komt die clip eigenlijk?
pi_158492763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

'Wat Doen We als het Binnen Regent' op 24, 'Jij Bent de Bom' op 31, 'Kus van de Juf' op 39 en 'Kusjessoldaten' op 48.

Een van deze 4 nummers wordt sowieso een clip. Ik denk toch dat ze dan voor 'jij bent de bom' gaan, ik hoop het ook van harte want ik vind de andere 3 allemaal ruk haha.

Wanneer komt die clip eigenlijk?
Ja mag ik wel hopen, er stond toch ergens dat ze dansers zochten voor een prom setting video voor Jij bent de bom?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158492892
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Josje een girlcrush had op Marthe, en Kristel een girlcrush had op Hanne.

pi_158493004
quote:
Karen denkt echt van " gurl are you serious?" :{w
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 12:49:50 #110
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158493839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:49 schreef Poedelpoes het volgende:Dit al ooit hier gepost? Ik stoor me er niet eens aan dat ze geen dansje bij dit liedje doen. Bij HKM tijdens music 4 life dachten ze t zeker ook te kunnen zonder dansje. _O-

Kusje van jou heeft toch geen volledig dansje?
Wel een van mijn lievelingsnummers van KKJ, en hoewel de video erg simpel is vind ik hem erg leuk met de bloemen en outfits en kleuren overal. :Y

Insert de Josje woopwoop hier
Schapen zijn relax.
pi_158493848
quote:
'Ik wil Silke..... ' :'( ~O>

Het is leuk voor de vorm, maar een analyse zonder de mening van Sjoske is vrijwel gelijkwaardig aan een reconstructie mét haar inbreng. :') Op de achtergrond zullen er mensen geweest zijn, zonder ooit het scherm te halen, met meer invloed.
pi_158494142
Nog een zoetsappig babbeltje met Kristel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 december 2015 @ 13:15:22 #113
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158494298
Is deze afbeelding officieel? Ik ben deze maar 1x tegengekomen dat vind ik juist apart. Het beeldmateriaal lijkt me wel van een leuke shoot:
Schapen zijn relax.
pi_158494633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef showtimer het volgende:
Nog een zoetsappig babbeltje met Kristel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest opmerkelijke uitspraak van Kristel: Ik wil iets doen waarbij ik onvervangbaar ben. Laat ze dat nu net 17 jaar hebben gedaan ...
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 13:37:01 #115
43556 miss_dynastie
pi_158494740
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Riparius het volgende:

[..]

Meest opmerkelijke uitspraak van Kristel: Ik wil iets doen waarbij ik onvervangbaar ben. Laat ze dat nu net 17 jaar hebben gedaan ...
Als er nou iets vervangbaar is, is het de manager wel. Oh, die gaat echt in een diep gat vallen op deze manier....
pi_158494874
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef showtimer het volgende:

De oude K3 maakte in zeventien jaar een evolutie door, van ‘kleuters-in-een-volwassen-lichaam’ tot vrouwen van vlees en bloed. Moeten de nieuwe meisjes zich weer in dat kinderlijke keurslijf wringen?
Wij zaten in het begin nogal op wolkjes. Maar het had ook wel wat fond. K3 brengt luchtige muziek, maar als wij zingen over hoe ‘geen enkele god een oorlog waard is’, ben ik trots dat we dat konden meegeven. Zeker vandaag.
Maar wat de nieuwe K3 betreft: de tijden zijn veranderd, en door de sociale media kun je dat imago van regenboogprinsessen toch niet consequent meer ophouden. Het publiek zag de échte meisjes bovendien al op tv.
Oeh, die vraag was raak. Goed kritisch interview. Kristel lult er zeer vakkundig omheen.
  donderdag 24 december 2015 @ 13:43:03 #117
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158494879
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:Als er nou iets vervangbaar is, is het de manager wel. Oh, die gaat echt in een diep gat vallen op deze manier....
Het is overduidelijk een gecreëerde functie als een soort poedelprijs omdat ze moest stoppen. Ongeacht wat er niet heeft geklopt aan K3zK3 komt er na April een enorm gat en da's best sneu voor haar.
Ben benieuwd of Josje het gaat maken met haar hoeden of wat ze verder gaat doen, Karen timmert lekker aan de weg.
Schapen zijn relax.
pi_158494897
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

'Ik wil Silke..... ' :'( ~O>

Het is leuk voor de vorm, maar een analyse zonder de mening van Sjoske is vrijwel gelijkwaardig aan een reconstructie mét haar inbreng. :') Op de achtergrond zullen er mensen geweest zijn, zonder ooit het scherm te halen, met meer invloed.
  donderdag 24 december 2015 @ 13:45:01 #119
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158494921
Hoe cute is Josje daar :9~ Als ze wilt heeft ze het gewoon nog. :7
Schapen zijn relax.
pi_158494953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als er nou iets vervangbaar is, is het de manager wel. Oh, die gaat echt in een diep gat vallen op deze manier....
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:43 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Het is overduidelijk een gecreëerde functie als een soort poedelprijs omdat ze moest stoppen. Ongeacht wat er niet heeft geklopt aan K3zK3 komt er na April een enorm gat en da's best sneu voor haar.
Duidelijkste voorteken voor haar aankomende zwarte gat mij dunkt:
pi_158494976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:45 schreef DumpTruck het volgende:
Hoe cute is Josje daar :9~ Als ze wilt heeft ze het gewoon nog. :7
Ik zie haar wel een paar grote Nederlandse actrices die tegen hun houdbaarheidsdatum aanzitten vervangen :Y

(Hoe één schattig gifje je kan doen omslaan btw *; )

[ Bericht 4% gewijzigd door Banaanhangwagen op 24-12-2015 14:05:35 ]
pi_158495043
quote:
_O_

Gelukkig kende ze vanaf het begin haar rol. Lekker lachen om je eigen afwijkende (en irrelevante) mening, niets mis mee. :D ^O^
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 14:11:52 #123
43556 miss_dynastie
pi_158495487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[..]

Duidelijkste voorteken voor haar aankomende zwarte gat mij dunkt:
[ afbeelding ]
Jep. Het 'ik moet' vond ik ook tekenend voor mijn theorie dat ze niet vrijwillig is gegaan. De enige die zielsgelukkig door het leven lijkt te huppelen is Josje en die begrijp ik ook wel.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:14:48 #124
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158495571
Karen vermaakt zich ook prima hoor: https://sendvid.com/ilfckgq4
(Man dit fragment is nu al legendarisch IMO)
Schapen zijn relax.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:15:08 #125
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158495577
Als Hanne, Marthe en Korstmosje het over een paar jaar beu zijn, zouden we dan weer K3 zoekt K3 krijgen maar met HMK als jury?

Ik wil maar zeggen, het programma was toch een groot succes. Zou zonde zijn om niet gewoon een tweede seizoen te organiseren. Misschien vanaf nu elk jaar proberen om een nieuwe meidengroep samen te stellen. Ik ben in elk geval pro.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:17:34 #126
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158495633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:14 schreef DumpTruck het volgende:
Karen vermaakt zich ook prima hoor: https://sendvid.com/ilfckgq4
(Man dit fragment is nu al legendarisch IMO)
Ik ben zo blij dat ik dit live om drie uur 's nachts heb meegemaakt. Geweldig dat je haar ook wel echt ziet twijfelen of ze verder moet blijven praten. Maar uhh, you go, girl, you go.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:18:03 #127
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158495647
Ik heb het al eerder gezegd: Ik vond het programma zelf leuk genoeg dat ik zelfs iets als "Kabouter zoekt Plop" nog zou kijken. :Y
Schapen zijn relax.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:21:56 #128
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158495742
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef bogtrotter het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dit live om drie uur 's nachts heb meegemaakt. Geweldig dat je haar ook wel echt ziet twijfelen of ze verder moet blijven praten. Maar uhh, you go, girl, you go.
Ik vond het van beide kanten wel grappig.
Karen weet niet hoever ze eerlijk kan/moet blijven.
Die andere geeft zich onbedoeld een beetje bloot door de "Nog steeds, hoelang ben je al samen?" vraag.
Schapen zijn relax.
pi_158495776
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Karen denkt echt van " gurl are you serious?" :{w
Karen vind iedereen helemaal fantastisch haha, dus denk niet dat ze dat dacht.
quote:
Lol, ik vond haar juist niet cute hier. Ze was geïrriteerd omdat er niet naar haar mening geluisterd werd en Kristel haar zin kreeg wat betreft Hanne.

(Maar wat Dump al zei, naar Josje werd eigenlijk niet echt geluisterd)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

_O_

Gelukkig kende ze vanaf het begin haar rol. Lekker lachen om je eigen afwijkende (en irrelevante) mening, niets mis mee. :D ^O^
Nope, dit is een lach die uit irritatie voortkomt. Ik heb vrienden die dat ook altijd doen, en zelfs al hebben ze gelijk, het is bloedirritant. ;) (Ik vind het dus geen leuke lach)
  donderdag 24 december 2015 @ 14:25:47 #130
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158495810
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:21 schreef DumpTruck het volgende:Ik vond het van beide kanten wel grappig.
Karen weet niet hoever ze eerlijk kan/moet blijven.
Die andere geeft zich onbedoeld een beetje bloot door de "Nog steeds, hoelang ben je al samen?" vraag.
Ik <3 ze allebei. Karen is een topwijf (as we all know, of course) en Siska is soms echt superbot en weet ook echt hoe ze van zich af moet bijten. Haar vriend/man is ook radiopresentator op Studio Brussel en die hebben inderdaad wel zo'n beetje de typische man-vrouw-grapjes met elkaar. Siska zat in het laatste seizoen van de Slimste Mens en was echt mijn favorietje, maar helaas kwam er geen overwinning van.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:28:00 #131
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158495850
Jaa Siska, zo heet ze. Typisch geval van precies weten wie het is, al jaren, en nooit haar naam onthouden.
Schapen zijn relax.
pi_158496463
Heb deze foto nog eens bekeken en ik vind dit denk ik wel de mooiste foto waar ze alledrie heel goed opstaan. Klaasje is echt té mooi hier gewoon, maar ook de andere 2 staan er leuk op.



Deze is ook goed trouwens:



[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 15:07:14 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 16:00:11 #133
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158497547
Shit. Ik wou een K3-kerstliedje posten, maar K3 heeft geen echte kerstliedjes. Of vergis ik me daarin? Opdracht voor jullie vandaag is om het meest kerstige K3-liedje te vinden.
pi_158499242
quote:
Het is niet alsof Marthe, Klaasje en Hanne van bij het begin onze drie topfavorieten waren
:') :') :')



quote:
Was het niet wenselijk dat een van de puzzelstukjes een allochtone achtergrond zou hebben, voor een meer representatieve afspiegeling van de samenleving?
Oh, maar we stonden daarvoor open. Alleen bleek de lijst van 6000 geïnteresseerde meisjes niet echt uit te blinken in diversiteit en multiculturaliteit. Bovendien wilden we het ook niet forceren, we wilden gewoon de drie beste kandidates.
Van dat ze een moslima zochten kwam volgens mij ook pas naar buiten nadat de audities geweest waren om Nora op te hypen. _O- Leek me duidelijk dat heel veel allochtone gewooon niet eens zijn gaan auditeren omdat ze bij voorbaat al dachten niet in het plaatje te kunnen. Ik kan me niet voor stellen dat Nora de enige geschikte moslima was.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef DumpTruck het volgende:
Is deze afbeelding officieel? Ik ben deze maar 1x tegengekomen dat vind ik juist apart. Het beeldmateriaal lijkt me wel van een leuke shoot:
[ afbeelding ]
Was volgens mij voor een tijdschrift?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:15 schreef bogtrotter het volgende:
Als Hanne, Marthe en Korstmosje het over een paar jaar beu zijn, zouden we dan weer K3 zoekt K3 krijgen maar met HMK als jury?

Ik wil maar zeggen, het programma was toch een groot succes. Zou zonde zijn om niet gewoon een tweede seizoen te organiseren. Misschien vanaf nu elk jaar proberen om een nieuwe meidengroep samen te stellen. Ik ben in elk geval pro.
Lijkt me stug dat als die stoppen over 6 jaar iets te zeggen hebben. Denk dat het dan wel voorbij is als HKM stopt.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Karen vind iedereen helemaal fantastisch haha, dus denk niet dat ze dat dacht.
Behalve Jindra _O- _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:00 schreef bogtrotter het volgende:
Shit. Ik wou een K3-kerstliedje posten, maar K3 heeft geen echte kerstliedjes. Of vergis ik me daarin? Opdracht voor jullie vandaag is om het meest kerstige K3-liedje te vinden.

Doe het hier maar mee en ook Vivienne O+
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158499435
:') man man, Kus had best een paar leuke nummers, maar qua meiden is 't toch wel alsof ze de eerste beste dorpsdisco leeg hebben geplukt
pi_158499474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:00 schreef bogtrotter het volgende:
Shit. Ik wou een K3-kerstliedje posten, maar K3 heeft geen echte kerstliedjes. Of vergis ik me daarin? Opdracht voor jullie vandaag is om het meest kerstige K3-liedje te vinden.
Beter dan dit wordt het niet:

https://www.facebook.com/(...)deos/660521347423959
pi_158499528
quote:
hohohohoh
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158499903
quote:
Djeezus, daar zit je dan als Lisa zijnde. Achter de camera op kerstavond voor een paar 100 man (waaronder ik) schijtlollige vlogs te maken. Terwijl een padvinder op jouw plek vrolijk een vorstelijk salaris en nationale bekendheid/beroemdheid genereert. Het leven is oneerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 17:51:37 ]
pi_158499943
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Terwijl een padvinder op jouw plek vrolijk een vorstelijk salaris en nationale bekendheid/beroemdheid genereert
_O_ _O_ _O- _O- Hoelang zou het duren voor K3 een scouting/padvinder themed liedje krijgt? :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 17:56:55 #140
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158499996
Laten we fair blijven: Hanne werkt gewoon keihard momenteel; en het is ook niet dat ze niets kan.
Schapen zijn relax.
  donderdag 24 december 2015 @ 17:58:27 #141
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158500021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:27 schreef Maartel het volgende:
:') man man, Kus had best een paar leuke nummers, maar qua meiden is 't toch wel alsof ze de eerste beste dorpsdisco leeg hebben geplukt
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:31 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

hohohohoh
pi_158500079
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef DumpTruck het volgende:
Laten we fair blijven: Hanne werkt gewoon keihard momenteel; en het is ook niet dat ze niets kan.
Klopt, maar ik had even zin om grappig te doen. (betwijfel of dat gelukt is) Helaas over de rug van Hanne, sorry.
pi_158500094
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef DumpTruck het volgende:
Laten we fair blijven: Hanne werkt gewoon keihard momenteel; en het is ook niet dat ze niets kan.
Dat is ook zo.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 18:35:30 #144
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158500803
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klopt, maar ik had even zin om grappig te doen. (betwijfel of dat gelukt is) Helaas over de rug van Hanne, sorry.
Weet ik wel hoor :Y. Hier is een goedmakertje voor je ;)
Schapen zijn relax.
pi_158500933
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Weet ik wel hoor :Y. Hier is een goedmakertje voor je ;)
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 18:51:31 #146
240917 Mula
pi_158501147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Riparius het volgende:

[..]

Meest opmerkelijke uitspraak van Kristel: Ik wil iets doen waarbij ik onvervangbaar ben. Laat ze dat nu net 17 jaar hebben gedaan ...
Volgens mij hebben ze met een tv-zoektochtje van een paar maand toch écht een nieuwe zwarte-van-k3 is gevonden hoor... >:)
  donderdag 24 december 2015 @ 19:01:11 #147
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158501327
Het valt mij ook steeds meer op dat Klaasje heel erg bibberig klinkt(maakt niet uit waar eigenlijk, vanaf de auditie tot de liveshows en op het album heeft Miguel dat wel weggewerkt), misschien dat het de zenuwen zijn maar het komt haar stem echt niet ten goede(voor hoever haar stem al goed is). Daarnaast heeft ze een rare uitspraak, alsof ze meerdere accenten lijkt te hebben.

Ben ik de enige die dit is opgevallen met z'n kritische blik?
  donderdag 24 december 2015 @ 19:04:15 #148
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158501379
Gert zei nog dat Klaasje haar zenuwen onder controle moest krijgen(die eindbaas merkte het ook al) maar volgens mij is er nog niets aan gedaan. Mag toch hopen dat dat snel gaat gebeuren.
pi_158501384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Weet ik wel hoor :Y. Hier is een goedmakertje voor je ;)
[ afbeelding ]
Hahaha, die arme Hanne _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het valt mij ook steeds meer op dat Klaasje heel erg bibberig klinkt(maakt niet uit waar eigenlijk, vanaf de auditie tot de liveshows en op het album heeft Miguel dat wel weggewerkt), misschien dat het de zenuwen zijn maar het komt haar stem echt niet ten goede(voor hoever haar stem al goed is). Daarnaast heeft ze een rare uitspraak, alsof ze meerdere accenten lijkt te hebben.

Ben ik de enige die dit is opgevallen met z'n kritische blik?
Haar stem is gewoon redelijk kut, maar ze heeft in een paar weken tijd wel superveel zelfvertrouwen gekweekt. Moet je eens kijken hoe zenuwachtig ze hier vantevoren was.


Als je dat met nu vergelijkt: Ze is nu degene die graag aan het woord wil zijn, die grapjes maakt, die zelfvertrouwen uitstraalt. Heb het idee dat ze niet heel zenuwachtig meer is. Maar ze heeft gewoon geen mooie stem, dat kun je nou eenmaal niet zomaar veranderen.

En dat ze een ondefinieerbaar accent heeft komt vast omdat ze (net als Josje) in verschillende delen van het land heeft gewoond. Ook Josje heeft namelijk een accent wat niet zomaar te lokaliseren valt.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 19:09:27 ]
pi_158501447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gert zei nog dat Klaasje haar zenuwen onder controle moest krijgen(die eindbaas merkte het ook al) maar volgens mij is er nog niets aan gedaan. Mag toch hopen dat dat snel gaat gebeuren.
Straks blijkt dat ze nooit stress heeft gehad en dat dat haar standaard zangstem is :') .

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:01 schreef Gtaboy107 het volgende:

Ben ik de enige die dit is opgevallen met z'n kritische blik?
Jij bent zeker niet de enige die dit was opgevallen. De Klasje kritische golf was net in slaap aan het vallen toen jij deze draadreeks kwam vergezellen O+
pi_158501462
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:08 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Straks blijkt dat ze nooit stress heeft gehad en dat dat haar standaard zangstem is .

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158501479
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

Als je dat met nu vergelijkt: Ze is nu degene die graag aan het woord wil zijn, die grapjes maakt, die zelfvertrouwen uitstraalt. Heb het idee dat ze niet heel zenuwachtig meer is.
Dat kan juist ook weer door onzekerheid zijn. Daarmee andere zaken waarvan ze aan haarzelf twijfelt pogen te laten ondersneeuwen.. Psychologie is complex yo.
  donderdag 24 december 2015 @ 19:10:51 #153
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158501481
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hahaha, die arme Hanne _O-

[..]

Haar stem is gewoon redelijk kut, maar ze heeft in een paar weken tijd wel superveel zelfvertrouwen gekweekt. Moet je eens kijken hoe zenuwachtig ze hier vantevoren was.


Als je dat met nu vergelijkt: Ze is nu degene die graag aan het woord wil zijn, die grapjes maakt, die zelfvertrouwen uitstraalt. Heb het idee dat ze niet heel zenuwachtig meer is. Maar ze heeft gewoon geen mooie stem, dat kun je nou eenmaal niet zomaar veranderen.
Ze zal ook nooit een mooie stem krijgen, ze is wegens d'r uitstraling gekozen. Deze muziekpurist let voornamelijk op de stem dus de irritatie blijft.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:08 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Straks blijkt dat ze nooit stress heeft gehad en dat dat haar standaard zangstem is :') .

[..]

Jij bent zeker niet de enige die dit was opgevallen. De Klasje kritische golf was net in slaap aan het vallen toen jij deze draadreeks kwam vergezellen O+
Als het haar standaard zangstem is spring ik het raam uit. Mijn god, wat verschrikkelijk.

Er moet toch iemand die kritische golf laten klinken. Gelukkig dat ik op het perfecte moment instapte.
pi_158501554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dat kan juist ook weer door onzekerheid zijn. Daarmee andere zaken waarvan ze aan haarzelf twijfelt pogen te laten ondersneeuwen.. Psychologie is complex yo.
Zou kunnen, maar ik geloof het niet zo als ik haar zie. Denk dat ze zichzelf ook behoorlijk lekker vindt in vergelijking tot Hanne en Marthe en dat ze daar ook wel veel zelfvertrouwen door heeft gekregen. (Je weet wel vroeger op school, als je een superknap meisje had dat omringt was door minder knappe vriendinnetjes, dan was dat ook altijd zo)
  donderdag 24 december 2015 @ 19:14:57 #155
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158501586
Miguel moet deze muziekpurist eens even de losse vocals sturen, onbewerkt. Ik wil wel eens weten hoeveel er aan de stem van Klaasje is gedaan. :')
pi_158501640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik geloof het niet zo als ik haar zie. Denk dat ze zichzelf ook behoorlijk lekker vindt in vergelijking tot Hanne en Marthe en dat ze daar ook wel veel zelfvertrouwen door heeft gekregen. (Je weet wel vroeger op school, als je een superknap meisje had dat omringt was door minder knappe vriendinnetjes, dan was dat ook altijd zo)
Maar zo'n iemand omringde zich juist expres om minder knappere omdat ze zelf onzeker was. Maar Klisje is onvrijwillig naast deze buurmeisjes gezet, dus kan moeilijk zeggen in hoeverre dat hier opgaat.
pi_158501644
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ze zal ook nooit een mooie stem krijgen, ze is wegens d'r uitstraling gekozen. Deze muziekpurist let voornamelijk op de stem dus de irritatie blijft.

True, en snap ik opzich. Ik let vooral op uitstraling dus de irritatie blijft ook wat betreft de andere 2 dames. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Maar zo'n iemand omringde zich juist expres om minder knappere omdat ze zelf onzeker was. Maar Klisje is onvrijwillig naast deze buurmeisjes gezet, dus kan moeilijk zeggen in hoeverre dat hier opgaat.
Dat eerste is soms waar, maar zoiets gebeurt volgens mij niet altijd bewust. In dit geval was het een geschenk uit de hemel voor Klaasje. Ik denk dat als zij met 2 superzelfverzekerde dames omringd was geweest, ze alleen maar onzekerder was geworden. (hoewel dat misschien ook wel weer gelul is, als je zag hoe goed ze met Lisa kon)

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 19:19:34 ]
pi_158501662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Weet ik wel hoor :Y. Hier is een goedmakertje voor je ;)
[ afbeelding ]
pi_158501696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik geloof het niet zo als ik haar zie. Denk dat ze zichzelf ook behoorlijk lekker vindt in vergelijking tot Hanne en Marthe en dat ze daar ook wel veel zelfvertrouwen door heeft gekregen. (Je weet wel vroeger op school, als je een superknap meisje had dat omringt was door minder knappe vriendinnetjes, dan was dat ook altijd zo)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 19:20:14 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158501715
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom al die shitty tumblr gifs? :'(
pi_158501937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Waarom al die shitty tumblr gifs? :'(


Dit is also mijn en hun reactie op Hanne en Klaasje optredens.
pi_158502087
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is also mijn en hun reactie op Hanne en Klaasje optredens.
Haha door deze reactie ging ik Hanne's optreden en ik kwam deze tegen.



_O- Die moeder
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158502411
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als het haar standaard zangstem is spring ik het raam uit. Mijn god, wat verschrikkelijk.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 19:51:36 #164
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158502509
quote:
Gelukkig heeft Josje meer verstand van dansen dan zingen. :') :D
pi_158502771
quote:
Ik heb eigenlijk ook nog nooit zulk waardeloos jurycommentaar gehoord als op dat moment. (einde van de bootcamps)

"Deze kandidate heeft al heel veel laten zien tijdens de bootcamps maar we willen heel graag nog een andere kant van haar zien tijdens de liveshows."

En zo ging dat 10 kandidaten achter elkaar door. 0 feedback, alleen maar vage omschrijvingen. Zal ook wel bewust zo gedaan zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 20:02:37 ]
pi_158502810
En hier is Lisa samen met Jindra op pad! Komt dat zien, komt dat zien. (Jindra veel in beeld, dus moet mensen aanspreken)



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 20:05:10 ]
pi_158502958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
En hier is Lisa samen met Jindra op pad! Komt dat zien, komt dat zien. (Jindra veel in beeld, dus moet mensen aanspreken)

Yaaaay Jinsa (Of Lindra?) ik las ergens dat de man in de relatie altijd het voorste stuk van de ship naam krijgt...and im getting feeling Jindra would wear the pants in the relationship

Rode loper in Nederland echt zo basic en droog geweldig.

Overigens ben ik geen fan van de vertalingen van de liedjes in de musical. Vond ze toen al kut met Chantal Janzen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poedelpoes op 24-12-2015 20:14:37 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158503026
x

[ Bericht 100% gewijzigd door Poedelpoes op 24-12-2015 20:10:48 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:16:33 #170
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158503219
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:10 schreef Poedelpoes het volgende:
x
Hhehehehehe! :( WAT STOND DAAR?!?!?
pi_158503360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hhehehehehe! WAT STOND DAAR?!?!?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158503432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:08 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Yaaaay Jinsa (Of Lindra?) ik las ergens dat de man in de relatie altijd het voorste stuk van de ship naam krijgt...and im getting feeling Jindra would wear the pants in the relationship
klik om te spelen
pi_158503684
klik om te spelen

klik om te spelen

klik om te spelen
  donderdag 24 december 2015 @ 20:37:36 #174
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158503759
Hoe heerlijk is Jindra in die 2 laatsten. :9
Schapen zijn relax.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:39:31 #175
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158503800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:37 schreef DumpTruck het volgende:
Hoe heerlijk is Jindra in die 2 laatsten. :9
Vind het wel meevallen. Al dat gegeil op meiden btw, ga eens naar buiten jullie fokkers! Of doen jullie buiten ook zo?!?!
pi_158503841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:39 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen. Al dat gegeil op meiden btw, ga eens naar buiten jullie fokkers! Of doen jullie buiten ook zo?!?!
Niet iedereen kan ergens binnen komen vallen en direct een chick hosselen zoals jij :')
  donderdag 24 december 2015 @ 20:42:00 #177
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158503874
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Of doen jullie buiten ook zo?!?!
Uhm....Maybe, oO< Nee valt wel mee eigenlijk, maar ik ben hier echt niet de ergste dus.
Schapen zijn relax.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:43:22 #178
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158503926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Niet iedereen kan ergens binnen komen vallen en direct een chick hosselen zoals jij :')
Alsof dat van een leien dakje gaat. :') Heb je een wingman nodig?
pi_158503938
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb je een wingman nodig?
Dit wil ik wel zien. Banaan en gtaboy die chickies hosselen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:44:44 #180
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158503969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:43 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dit wil ik wel zien. Banaan en gtaboy die chickies hosselen.
Ik geef alleen assistjes, banaan moet de bal er nog inschieten.
pi_158504022
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:44 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik geef alleen assistjes, banaan moet de bal er nog inschieten.
Da's best een rare fetish.
  donderdag 24 december 2015 @ 20:47:28 #182
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158504048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Da's best een rare fetish.
Je moet in voetbaltermen denken. ;)
pi_158504331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:47 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Je moet in voetbaltermen denken. ;)
Dan heb ik iemand voor je die en harder geilt dan iedereen hier, en die wat meer in het voetbaljargon zit.
  donderdag 24 december 2015 @ 21:00:44 #184
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158504479
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dan heb ik iemand voor je die en harder geilt dan iedereen hier, en die wat meer in het voetbaljargon zit.
Laat mij raden, deze persoon is aanwezig in dit topic?
pi_158509620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het valt mij ook steeds meer op dat Klaasje heel erg bibberig klinkt(maakt niet uit waar eigenlijk, vanaf de auditie tot de liveshows en op het album heeft Miguel dat wel weggewerkt), misschien dat het de zenuwen zijn maar het komt haar stem echt niet ten goede(voor hoever haar stem al goed is). Daarnaast heeft ze een rare uitspraak, alsof ze meerdere accenten lijkt te hebben.

Ben ik de enige die dit is opgevallen met z'n kritische blik?
Ja, viel me ook al op. Soms heb ik ook het idee dat ze zo hard probeert om haar dansjes 'fierce' te doen, dat ze al haar adem daarin steekt, waardoor ze niet genoeg lucht heeft voor de zang.

Hanne laat daarentegen regelmatig een deel van de choreo weg of is er wat slordiger mee wanneer de zang moeilijker is.

Ik weet niet wat me het meest irriteert eigenlijk. Ik denk toch nog steeds klaasje.


Zalig Kerstmis allemaal!



pi_158511637
Also

Ben ik de enige die Kristel (of eig de oude K3) de backings hoort doen of is het gewoon de echo?
tho ik zie Kristel wel stiekem de backings doen tbh

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158511777
Whiiieeeee. Ik gun iedereen zijn eigen Jindra vindt deze kerst. :s)

klik om te spelen
pi_158511820
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Whiiieeeee. Ik gun iedereen zijn eigen Jindra vindt deze kerst. :s)

[ afbeelding ]
lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 25 december 2015 @ 01:36:14 #189
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158511955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:19 schreef Poedelpoes het volgende: tho ik zie Kristel wel stiekem de backings doen tbh
Ik hoor het niet, maar als het zo zou zijn zou ik het zelfs sneu gaan vinden. Dan zou ze wel heel erg aan het beetje K3 dat ze kan houden vastklampen. ;( (Of _O- afhankelijk van het moment)
Schapen zijn relax.
pi_158512001
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef DumpTruck het volgende:
(Of afhankelijk van het moment)
:') _O- _O-



[ Bericht 6% gewijzigd door Poedelpoes op 25-12-2015 01:49:07 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 25 december 2015 @ 01:54:34 #191
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158512263
quote:
En met deze is mijn kerst al helemaal zalig. :* :@
Schapen zijn relax.
pi_158512276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik hoor het niet, maar als het zo zou zijn zou ik het zelfs sneu gaan vinden. Dan zou ze wel heel erg aan het beetje K3 dat ze kan houden vastklampen. ;( (Of _O- afhankelijk van het moment)
Kristel Nee, je hebt nog zoveel om voor te leven na K3 :'(

klik om te spelen
  vrijdag 25 december 2015 @ 01:59:18 #193
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158512339
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Kristel Nee, je hebt nog zoveel om voor te leven na K3 :'(
[ afbeelding ]
Live achter de schermen van Studio100 nadat de verkoopcijfers van 10.000 luchtballonnen bekend waren. ;)
Schapen zijn relax.
pi_158512658
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:59 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Live achter de schermen van Studio100 nadat de verkoopcijfers van 10.000 luchtballonnen bekend waren. ;)
_O- _O- _O- +1
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158513301
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 25 december 2015 @ 12:35:58 #197
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158518020
Grappig plaatje, Karen staat altijd wel leuk met stijl haar.
Ik zou daar als Josje ook chaggo zitten als ik als enige zo'n prominent decolleté krijg aangemeten. ;)
Schapen zijn relax.
  vrijdag 25 december 2015 @ 12:49:07 #199
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158518325
:N Hallo wij zijn K3. :N
Jullie zijn Junior K3, K3Kids, *K-SYNC; en dat ligt niet aan jullie inzet dames.
Schapen zijn relax.
pi_158518585
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
En hier is Lisa samen met Jindra op pad! Komt dat zien, komt dat zien. (Jindra veel in beeld, dus moet mensen aanspreken)

Aah klasse ^O^ Lisa was zich dus wel bewust van de bad hair day. oO< :@

Eigenlijk was de tegenstelling tussen de 3 winnaars en de 3 losers uit de finale, toch veel groter dan je louter op basis van die 10 zoektocht afleveringen misschien zou denken. :O
pi_158518614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Yaaaay Jinsa (Of Lindra?) ik las ergens dat de man in de relatie altijd het voorste stuk van de ship naam krijgt...and im getting feeling Jindra would wear the pants in the relationship
Pleit je nu voor Lalieke? :o
pi_158518679
Ow en Klaasje is back to basics. :D

'Studio 100 presenteert.....' _O-
pi_158520105
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:42 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Uhm....Maybe, oO< Nee valt wel mee eigenlijk, maar ik ben hier echt niet de ergste dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dan heb ik iemand voor je die en harder geilt dan iedereen hier, en die wat meer in het voetbaljargon zit.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Laat mij raden, deze persoon is aanwezig in dit topic?
Wat lief, zelfs als ik op kerstavond aan het zuipen ben, denken jullie aan mij O+

Merry Christmas dan maar <O)





[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 14:21:58 ]
pi_158520974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 12:49 schreef DumpTruck het volgende:
Jullie zijn Junior K3, K3Kids, *K-SYNC; en dat ligt niet aan jullie inzet dames.
K*Teens :D :D

quote:
11s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:09 schreef showtimer het volgende:
Ow en Klaasje is back to basics. :D

'Studio 100 presenteert.....' _O-
Ze klinkt hier echt veel beter dan in K3. Jammer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

[..]


[..]

Wat lief, zelfs als ik op kerstavond aan het zuipen ben, denken jullie aan mij O+

Merry Christmas dan maar <O)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk interview!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158521369
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:55:09 #206
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158521941
quote:
Dit had ik vroeger moeten hebben in mijn leven(en nee, niet Laura).
pi_158522716
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 25 december 2015 @ 21:12:57 #208
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158526387
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Merry Christmas dan maar <O)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke outfits, Kathleen is daar wel op haar best :Y, maar volgens mij ontbreken er pagina's :(
Schapen zijn relax.
pi_158526768
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:12 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Leuke outfits, Kathleen is daar wel op haar best :Y, maar volgens mij ontbreken er pagina's :(
Haha ik vind Kristel hier ook leuk, maar die ziet er altijd wel leuk uit. En dat er pagina's ontbreken zou kunnen. Ik heb een half uur in Aaron's fotoarchief moeten zoeken, want ik wist dat er nog ergens kerstfoto's waren ;)
pi_158527139
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:09 schreef showtimer het volgende:
Ow en Klaasje is back to basics. :D

'Studio 100 presenteert.....' _O-
Misschien ligt het aan de akoestiek maar ik heb echt het idee dat ze daar beter zingt dan in K3. Misschien is ze toch te gespannen zoals Banaan zei?
pi_158527571
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158528019
Hanne ziet een scoutskindje terug :)
Ik vind dat meisje zo schattig :)

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/Gezienoptv/1.2531772
pi_158528224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef MarieAlice het volgende:
Hanne ziet een scoutskindje terug :)
Ik vind dat meisje zo schattig :)

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/Gezienoptv/1.2531772
:') :') :') :')



[ Bericht 4% gewijzigd door Poedelpoes op 25-12-2015 22:23:21 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158528823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:16 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

:') :') :') :')

[ afbeelding ]
Hanne doet het toch best goed hier?
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:38:09 #215
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158528898
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de akoestiek maar ik heb echt het idee dat ze daar beter zingt dan in K3. Misschien is ze toch te gespannen zoals Banaan zei?
Ligt niet aan de akoestiek. Ze heeft sowieso meer ervaring met zulke Latijnse muziek dan K3 maar ja K3 qua bereik ligt haar gewoon niet.
pi_158529137
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:38 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ligt niet aan de akoestiek. Ze heeft sowieso meer ervaring met zulke Latijnse muziek dan K3 maar ja K3 qua bereik ligt haar gewoon niet.
Denk ik ook inderdaad, ik vrees dat het em wat K3 betreft nooit helemaal zal gaan worden. Wat extra lullig is als je ziet hoe gepassioneerd ze zingt bij al die K3-liedjes ;) Het valt mij persoonlijk wel op dat ze in elk filmpje weer een stukje knapper wordt, dat is echt niet normaal meer. (sorry, moet toch weer even gezegd worden ;))

Nog een beetje leuke Kerst tot nu toe?
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:50:33 #217
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158529244
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Denk ik ook inderdaad, ik vrees dat het em wat K3 betreft nooit helemaal zal gaan worden. Wat extra lullig is als je ziet hoe gepassioneerd ze zingt bij al die K3-liedjes ;) Het valt mij persoonlijk wel op dat ze in elk filmpje weer een stukje knapper wordt, dat is echt niet normaal meer. (sorry, moet toch weer even gezegd worden ;))

Nog een beetje leuke Kerst tot nu toe?
Nee klopt, daarom moet Klaasje het van de dans en het uiterlijk hebben. Sowieso klinken stemmen en muziek in een kerk beter qua akoestiek maar dat redt Alieklaasje niet qua stem. Ik wacht echt met smart tot je eens negatief bent over haar uiterlijk.

Ja hoor, gezellig met familie en anderen! Bij jou?
pi_158529368
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Nee klopt, daarom moet Klaasje het van de dans en het uiterlijk hebben. Sowieso klinken stemmen en muziek in een kerk beter qua akoestiek maar dat redt Alieklaasje niet qua stem. Ik wacht echt met smart tot je eens negatief bent over haar uiterlijk.
Forgive me, maar dat gaat echt niet meer gebeuren denk ik. Ik vind haar echt té lekker, mijn Klaasjecrush is vergelijkbaar met de Kristelcrush die ik altijd had.

quote:
Ja hoor, gezellig met familie en anderen! Bij jou?
Lekker man. Bij mij was het ook een prima dag. Voor het eerst in tijden weer eens naar de kerk geweest, (ging nergens over) en op kerstavond traditioneel naar de kroeg met vrienden. Vandaag verder niet zo heel veel bijzonders gedaan, lekker gegeten met familie maar dat was het wel.

En nu toch maar weer aan het fokken, wat moet je anders met je vrije avonduren doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 22:55:36 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:02:35 #219
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158529583
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Forgive me, maar dat gaat echt niet meer gebeuren denk ik. Ik vind haar echt té lekker, mijn Klaasjecrush is vergelijkbaar met de Kristelcrush die ik altijd had.

[..]

Lekker man. Bij mij was het ook een prima dag. Voor het eerst in tijden weer eens naar de kerk geweest, (ging nergens over) en op kerstavond traditioneel naar de kroeg met vrienden. Vandaag verder niet zo heel veel bijzonders gedaan, lekker gegeten met familie maar dat was het wel.

En nu toch maar weer aan het fokken, wat moet je anders met je vrije avonduren doen?
Eeuwig zonde hè. Soms moet je negatief zijn. Lekker boos worden enzo. :(

Beetje appen met mensen, "sociaal" doen met de familie
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:14:27 #220
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158529931
Ik hoef alleen met mijn familie een etentje te doen, Verplichte Kerst-gezelligheid is bullshit dus lekker relax verder.
Schapen zijn relax.
pi_158529941
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Eeuwig zonde hè. Soms moet je negatief zijn. Lekker boos worden enzo. :(

Beetje appen met mensen, "sociaal" doen met de familie
Op Klaasje kan ik gewoon niet boos worden. (Hoewel, op Kristel ben ik ook boos geworden en ik had niet verwacht dat me dat ooit zou overkomen ;))

Maar bij mij zit dat sociale gedeelte er alweer op haha. Ik ben echt internet/fok-verslaafd.
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:15:24 #222
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158529964
Kijk ik weet dat het hier echte liefde is, ik neem haar met al haar fouten. :Y O-) O-)
Schapen zijn relax.
pi_158529996
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef DumpTruck het volgende:
Kijk ik weet dat het hier echte liefde is, ik neem haar met al haar fouten. :Y O-) O-)
Misschien een belachelijke vraag, maar vind jij Klaasje leuker dan Kristel?
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:21:14 #224
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158530179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Misschien een belachelijke vraag, maar vind jij Klaasje leuker dan Kristel?
Hahahahaha... what?

Ik vind Klaasje helemaal niets, hoe wist jij dit niet. _O- _O-
Schapen zijn relax.
pi_158530249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:21 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Hahahahaha... what?

Ik vind Klaasje helemaal niets, hoe wist jij dit niet. _O- _O-
[ afbeelding ]
Hahaha, even een momentje van verstandsverbijstering op de late avond. Weer in de war met Bogtrotter, net zoals ik Poedelpoes eerst altijd met Banaan verwarde.

Bogtrotter was ineens heel enthousiast over haar. (ik dacht écht dat jij ook heel enthousiast over haar uiterlijk was, maar niet dus)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 23:23:46 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:26:27 #226
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158530365
Ik vind haar objectief natuurlijk best knap, maar daar wordt door mijn ergernissen en (waarschijnlijk onterechte) bevooroordeling over dames zoals haar nogal dik in de min op gekort.

Als ik verder niets over haar wist zou ik veel meer fan zijn. :Y
Schapen zijn relax.
pi_158530566
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:38 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ligt niet aan de akoestiek. Ze heeft sowieso meer ervaring met zulke Latijnse muziek dan K3 maar ja K3 qua bereik ligt haar gewoon niet.
Ja zoiets. Nederlandstalige nummers vragen een ander stembereik dan engelstalige. Vooral K3 nummers zijn veel moeilijker dan het lijkt om toonhoogte stabiel vast te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 25-12-2015 23:38:57 ]
pi_158530572
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:26 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vind haar objectief natuurlijk best knap, maar daar wordt door mijn ergernissen en (waarschijnlijk onterechte) bevooroordeling over dames zoals haar nogal dik in de min op gekort.

Als ik verder niets over haar wist zou ik veel meer fan zijn. :Y
Blijkbaar laat mijn geheugen me totaal in de steek vandaag, (komt vast door al die bacootjes van gisteren) want ik kan me niet herinneren dat jij verteld hebt dat je iets over haar weet?
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:32:57 #229
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158530574
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hahaha, even een momentje van verstandsverbijstering op de late avond. Weer in de war met Bogtrotter, net zoals ik Poedelpoes eerst altijd met Banaan verwarde.

Bogtrotter was ineens heel enthousiast over haar. (ik dacht écht dat jij ook heel enthousiast over haar uiterlijk was, maar niet dus)
Ik ben helemaal niet enthousiast over Klaverjasje. Ik heb hier al een volle dag niets meer geschreven. Enfin. Ik was mijn mening over Kogelvrijvestje aan het bijschaven omdat ze zich leuk uit de interviews weet te lullen tegenwoordig. Vocaal vind ik haar nog altijd onverantwoord en visueel ben ik nog steeds een tikkeltje bang dat ze mijn ziel gaat stelen als ik d'r te lang aankijk.

Mij herken je aan het taartje. Poedelpoes herken je aan dezelfde mening als ik (#justice4demi)
pi_158530659
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet enthousiast over Klaverjasje. Ik heb hier al een volle dag niets meer geschreven. Enfin. Ik was mijn mening over Kogelvrijvestje aan het bijschaven omdat ze zich leuk uit de interviews weet te lullen tegenwoordig.
Dat laatste daar doelde ik op ja.

quote:
Visueel ben ik nog steeds een tikkeltje bang dat ze mijn ziel gaat stelen als ik d'r te lang aankijk.
Dat is helaas bij mij gebeurd.

quote:
Mij herken je aan het taartje. Poedelpoes herken je aan dezelfde mening als ik (#justice4demi)
Gheghe. Mij herken je aan dezelfde mening als Nick, (en aan nog wel meer dingen) maar die is helaas niet zo heel vaak meer van de partij.
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:36:09 #231
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158530664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Blijkbaar laat mijn geheugen me totaal in de steek vandaag, (komt vast door al die bacootjes van gisteren) want ik kan me niet herinneren dat jij verteld hebt dat je iets over haar weet?
TL;DR versie: Ze kwam me vanaf het begin over als een hockeykutje, en hoewel dat niet blijkt te kloppen blijft mijn vooroordeel over dat bestaan. Daarnaast komt haar blik me nogal leeg en fake over, en heb ik de mening dat ze toch wat neerkijkt op HM.

Oh en ik ben 100% in de club #Justice4Demi
Schapen zijn relax.
pi_158530839
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:36 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

TL;DR versie: Ze kwam me vanaf het begin over als een hockeykutje, en hoewel dat niet blijkt te kloppen blijft mijn vooroordeel over dat bestaan. Daarnaast komt haar blik me nogal leeg en fake over, en heb ik de mening dat ze toch wat neerkijkt op HM.
Grappig die laatste observatie, want dat idee heb ik dus ook inderdaad. Ze vindt zelf duidelijk dat ze de slimste en de leukste van het groepje is en dat kan ze eigenlijk niet echt maken. (maar het geeft haar volgens mij wel zelfvertrouwen) Dat idee had je bij KKK en KKJ nooit.

Of ze 'leeg' en 'fake' is waag ik te betwijfelen, ligt eraan hoe je dat definieert. Lijkt me een gezellige meid.
pi_158531074
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Grappig die laatste observatie, want dat idee heb ik dus ook inderdaad. Ze vindt zelf duidelijk dat ze de slimste en de leukste van het groepje is en dat kan ze eigenlijk niet echt maken. (maar het geeft haar volgens mij wel zelfvertrouwen) Dat idee had je bij KKK en KKJ nooit.
Ze gaat Nederlanders dus weer een slechte naam bezorgen en vooroordelen bevestigen in Vlaanderen :{w
pi_158531195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze gaat Nederlanders dus weer een slechte naam bezorgen en vooroordelen bevestigen in Vlaanderen :{w
Jep, daar ben ik wel bang voor ja. Dat wordt rellen, nog een paar bekende Vlamingen/Nederlanders als vriendjes (want met Max gaat het vast en zeker uit) en we hebben de poppen weer aan het dansen.

Hoewel ik stiekem het idee heb dat al die (mannelijke) journalisten het niet erg vinden dat ze dominant is in interviewtjes :P :P
pi_158531523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Jep, daar ben ik wel bang voor ja. Dat wordt rellen, nog een paar bekende Vlamingen/Nederlanders als vriendjes (want met Max gaat het vast en zeker uit) en we hebben de poppen weer aan het dansen.

Hoewel ik stiekem het idee heb dat al die (mannelijke) journalisten het niet erg vinden dat ze dominant is in interviewtjes :P :P
Nouja, we kunnen ons er altijd nog op beroepen dat de belgen haar zo graag wilden.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:10:06 #236
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158531653
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze gaat Nederlanders dus weer een slechte naam bezorgen en vooroordelen bevestigen in Vlaanderen :{w
Inderdaad. Arrogantie ten top! Waar is die Hollandse nuchterheid!?!?!
pi_158531666
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Nouja, we kunnen ons er altijd nog op beroepen dat de belgen haar zo graag wilden.
Ja ze moesten kiezen uit 2 Nederlanders want meer goede blondjes waren er niet, anders hadden ze 100 procent weer op een Vlaming gestemd :') En als Klaasje het nu verkloot, zal het excuus wel zijn dat Jindra nog veel erger geweest was. Lisa had van alle Nederlanders denk ik voor de minste problemen gezorgd, die is veel te goed/lief voor deze wereld.

Mooie gifjes trouwens van het Lisa en Jindra-filmpje, dat had ik nog niet gezegd. (dit zeg ik ook omdat ik je absoluut wil aanmoedigen dit soort gifjes te blijven produceren)

  zaterdag 26 december 2015 @ 00:12:28 #238
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158531711
Komt ervan als je in Amsterdam woont of hebt gewoond, dan raak je al snel arrogant. :D

Hier ga ik problemen mee krijgen.
pi_158531779
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Inderdaad. Arrogantie ten top! Waar is die Hollandse nuchterheid!?!?!
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja ze moesten kiezen uit 2 Nederlanders want meer goede blondjes waren er niet, anders hadden ze 100 procent weer op een Vlaming gestemd :') En als Klaasje het nu verkloot, zal het excuus wel zijn dat Jindra nog veel erger geweest was. Lisa had van alle Nederlanders denk ik voor de minste problemen gezorgd, die is veel te goed/lief voor deze wereld.
De twitter facebook weetikveelwat ging al helemaal lijp met Marthe/Hanne/Klaasje nog voordat de haarkleuren bekend waren. Dus dat telt niet.

quote:
Mooie gifjes trouwens van het Lisa en Jindra-filmpje, dat had ik nog niet gezegd. (dit zeg ik ook omdat ik je absoluut wil aanmoedigen dit soort gifjes te blijven produceren)

[ afbeelding ]
*;
pi_158531816
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Inderdaad. Arrogantie ten top! Waar is die Hollandse nuchterheid!?!?!
pi_158531887
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[..]

De twitter facebook weetikveelwat ging al helemaal lijp met Marthe/Hanne/Klaasje nog voordat de haarkleuren bekend waren. Dus dat telt niet.

[..]

*;
Haha, ja maar laten we eerlijk zijn, voor de finale had niemand verwacht dat Lisa, Lauren, Hanne of Marthe blond zou worden geverfd. Dat zou totaal niet hebben gestaan. Het stond eigenlijk al wel vast dat het of Klaas of Jindra zou worden.

Ik hoopte op Lauren rood en Lisa zwart, maar goed, ook dat had waarschijnlijk geen reet uitgemaakt.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:21:32 #242
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158531923
Ik zal er ook wel niet uitzien in een andere haarkleur dan ik nu heb(ziet er nu ook niet uit) maar na een tijd went dat wel.
pi_158531932
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha, ja maar laten we eerlijk zijn, voor de finale had niemand verwacht dat Lisa, Lauren, Hanne of Marthe blond zou worden geverfd. Dat zou totaal niet hebben gestaan. Het stond eigenlijk al wel vast dat het of Klaas of Jindra zou worden.

Ik hoopte op Lauren rood en Lisa zwart, maar goed, ook dat had waarschijnlijk geen reet uitgemaakt.
Als men graag genoeg had gewild en gereld dan hadden ze Lauren of Lisa wel blond kunnen krijgen. Of Suzan erin kunnen houden. #teamsuzan is leeg hier :'(
pi_158532027
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Als men graag genoeg had gewild en gereld dan hadden ze Lauren of Lisa wel blond kunnen krijgen. Of Suzan erin kunnen houden. #teamsuzan is leeg hier :'(
'Men' wilde niet zoveel want ze vonden het eigenlijk wel best. En Lauren en Lisa blond had zo ongelofelijk raar gestaan dat het ons eerst 4 weken zou kosten om daaraan te wennen. (Nogmaals Studio 100, fuck jullie dat je niet eerder bent gaan verven)

Suzan was totaal ongeschikt, sorry. Ik zou er uren mee kunnen doorbrengen in een kroeg, maar het was geen K3-materiaal.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:26:14 #245
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158532028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Maartenfr12 het volgende:Ik hoopte op Lauren rood en Lisa zwart, maar goed, ook dat had waarschijnlijk geen reet uitgemaakt.
Eigenlijk is dit intussen ook al tot in den treure besproken, maar zoals de haarkleuren nu verdeeld werden, viel ieder duel wel te rationaliseren naar de uiteindelijk keuze. Hanne de topfavoriet tegen Lisa, de ietwat intimiderend perfecte underdog waar niemand echt op kickte, dat was op voorhand al een uitgeklaarde zaak zonder dat men per se doorgestoken kaart moest vermoeden.
Maar Lauren tegen Hanne zou wel problematischer kunnen geweest zijn, want Lauren had telkens een groepsopdracht gewonnen. Tegenover Hanne zou Lauren ook de bovenhand halen, en als men Hanne per se in het uiteindelijk groepje wou, dan zou het misschien ongeloofwaardig zijn als Lauren er zo makkelijk uitgebonjourd werd. En misschien had het écht een uitdaging geweest (al is heel het programma natuurlijk gemanipuleerd, maar ja, ja, dat weten we nu ook al wel.) Tegen Marthe was het dan weer wél logisch dat Lauren zou kunnen verliezen, want Marthe had de voorbije weken de kijkershartjes vlot ingepakt.

Blonde Lauren tegen blonde Kookpotje, dàt had dan weer voor vonken kunnen zorgen. Zo van, lovers turn to fighters, weet je wel.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:28:07 #246
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158532059
Klauren mag niet tegen elkaar, Klauren mag alleen met elkaar. Oya Lele indeed.
pi_158532106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:26 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit intussen ook al tot in den treure besproken, maar zoals de haarkleuren nu verdeeld werden, viel ieder duel wel te rationaliseren naar de uiteindelijk keuze. Hanne de topfavoriet tegen Lisa, de ietwat intimiderend perfecte underdog waar niemand echt op kickte, dat was op voorhand al een uitgeklaarde zaak zonder dat men per se doorgestoken kaart moest vermoeden.
Maar Lauren tegen Hanne zou wel problematischer kunnen geweest zijn, want Lauren had telkens een groepsopdracht gewonnen. Tegenover Hanne zou Lauren ook de bovenhand halen, en als men Hanne per se in het uiteindelijk groepje wou, dan zou het misschien ongeloofwaardig zijn als Lauren er zo makkelijk uitgebonjourd werd. En misschien had het écht een uitdaging geweest (al is heel het programma natuurlijk gemanipuleerd, maar ja, ja, dat weten we nu ook al wel.) Tegen Marthe was het dan weer wél logisch dat Lauren zou kunnen verliezen, want Marthe had de voorbije weken de kijkershartjes vlot ingepakt.

Blonde Lauren tegen blonde Kookpotje, dàt had dan weer voor vonken kunnen zorgen. Zo van, lovers turn to fighters, weet je wel.
Je verdient een uitgebreide reactie, maar ik ben het er zo mee eens dat ik er geen uitgebreide reactie van kan maken 8-) Maar ik denk wel dat ze ook bij een Hanne-Lauren battle, Hanne gewoon hadden laten winnen onder het mom van: "Je zong vandaag niet zo goed, maar op basis van het complete plaatje gaan we toch voor jou." Gert had er vast weer een mooi lulverhaal van gemaakt.

(Dat commentaar was nu niet eens nodig, er werd niet eens echt commentaar gegeven)

Ik denk niet dat er iemand in een talentenjacht ooit makkelijker aan de winst is gekomen dan Hanne Verbruggen. :N

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2015 00:32:17 ]
pi_158532135
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

'Men' wilde niet zoveel want ze vonden het eigenlijk wel best.
Inderdaad, dus is het hun eigen schuld wanneer ze op haar gaan haten om nu al voorspelbare dingen :)
pi_158532210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Inderdaad, dus is het hun eigen schuld wanneer ze op haar gaan haten om nu al voorspelbare dingen :)
True. (zouden er nog mensen meelezen in dit zichzelf eeuwig repeterende topic trouwens?)
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:38:09 #250
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158532269
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

True. (zouden er nog mensen meelezen in dit zichzelf eeuwig repeterende topic trouwens?)
Ik lees mee maar ik kan niet inspringen want er is op dit moment geen aanleiding om legitiem op Karbonkel te haten.
pi_158532286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

Suzan was totaal ongeschikt, sorry. Ik zou er uren mee kunnen doorbrengen in een kroeg, maar het was geen K3-materiaal.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

True. (zouden er nog mensen meelezen in dit zichzelf eeuwig repeterende topic trouwens?)
Als het gespreksstof even op is dan post ik gewoon gifjes.

pi_158532409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet enthousiast over Klaverjasje. Ik heb hier al een volle dag niets meer geschreven. Enfin. Ik was mijn mening over Kogelvrijvestje aan het bijschaven omdat ze zich leuk uit de interviews weet te lullen tegenwoordig. Vocaal vind ik haar nog altijd onverantwoord en visueel ben ik nog steeds een tikkeltje bang dat ze mijn ziel gaat stelen als ik d'r te lang aankijk.

Mij herken je aan het taartje. Poedelpoes herken je aan dezelfde mening als ik (#justice4demi)
yeahhhh #teamdemi #notonteamkogelvrijvestje

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Lisa had van alle Nederlanders denk ik voor de minste problemen gezorgd, die is veel te goed/lief voor deze wereld.
Jaaah Lisa <3

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:
#teamsuzan is leeg hier
Ik ben wel beetje #TeamSuzan maar lets be honest ze had nooit een kans. Ze ws daar alleen zodat Klaasje beter leek.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:26 schreef bogtrotter het volgende:
Blonde Lauren tegen blonde Kookpotje, dàt had dan weer voor vonken kunnen zorgen. Zo van, lovers turn to fighters, weet je wel.
Die drama had ik wel eens willen zien. Kan Sisi niet even een alternate universe hoofdstuk schrijven waar hun tegen elkaar in de finale staan? _O_ _O_

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:47:05 #253
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158532461
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Die drama had ik wel eens willen zien. Kan Sisi niet even een alternate universe hoofdstuk schrijven waar hun tegen elkaar in de finale staan? _O_ _O_

[ afbeelding ]
Klauren heeft mijn hele leven genomen :'( Ik kan niet nog zo'n geweldig hoofdstuk aan.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:48:14 #254
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158532483
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Die drama had ik wel eens willen zien. Kan Sisi niet even een alternate universe hoofdstuk schrijven waar hun tegen elkaar in de finale staan? _O_ _O_
< insert gifje van Katniss en Peeta, maar dan met Klauren op hun hoofden gefotoshopt >
pi_158532507
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[..]

Als het gespreksstof even op is dan post ik gewoon gifjes.

[ afbeelding ]
De gespreksstof is hier nooit op, voor je het weet verschijnt er weer een hilarisch interviewtje waarbij Klaasje zichzelf voor lul zet en daar kunnen we dan weer drie dagen op teren.

Oja, en welkom bij K3 verschijnt volgende week, waarbij ze serieus mogen gaan acteren. Ook dat wordt, zeker gezien het hilarische fragmentje van Marthe op de piano, weer lachen gieren brullen.
pi_158532508
Also side note: wat jullie favo K3 liedje?

Ik switchte vroeger altijd tussen Kuma he, Superhero, Verliefd (KKK) van KKJ & HKM weet ik het nogniet...
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158532512
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

< insert gifje van Katniss en Peeta, maar dan met Klauren op hun hoofden gefotoshopt >
breng me niet op ideeen :D :D :D
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:52:09 #258
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158532573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Also side note: wat jullie favo K3 liedje?

Ik switchte vroeger altijd tussen Kuma he, Superhero, Verliefd (KKK) van KKJ & HKM weet ik het nogniet...
Heb meerdere: Yeke Yeke, Yippee Yippee, Ya Ya Yippee, Superhero, Verliefd, Hart Verloren(Zal er nog wel een paar vergeten)

I love you baby ofc ook nog!

Drums gaan Boem ook(Mijn Rettettet nummer)

[ Bericht 3% gewijzigd door Gtaboy107 op 26-12-2015 00:57:20 ]
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:54:14 #259
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158532613
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Also side note: wat jullie favo K3 liedje?

Ik switchte vroeger altijd tussen Kuma he, Superhero, Verliefd (KKK) van KKJ & HKM weet ik het nogniet...
Daar veranderd mijn mening bijna iedere dag nog over, maar ik vind de dansjes/pakjes ook nogal meewegen hoewel die voor het puur nummer natuurlijk geen fuck uitmaken.
Ik denk uiteindelijk toch Alle Kleuren, het is én geweldig én heeft nostalgie als boost.
Maar ik kan zo een nummer of 10 opnoemen dat ik eigenlijk ook op nr1 wil zetten.
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:55:53 #260
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158532633
Eigenlijk moet je aan Sisi haar top 10 noemen, daar pak ik er meestal ook wel 5/6 uit. :D :')
pi_158532677
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef DumpTruck het volgende:
Daar veranderd mijn mening bijna iedere dag nog over, maar ik vind de dansjes/pakjes ook nogal meewegen hoewel die voor het puur nummer natuurlijk geen fuck uitmaken.
Ik denk uiteindelijk toch Alle Kleuren, het is én geweldig én heeft nostalgie als boost.
Maar ik kan zo een nummer of 10 opnoemen dat ik eigenlijk ook op nr1 wil zetten.
Dat is ook weer zo O+ O+ Moeilijk :N
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:04:19 #262
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158532798
Het Loko-Lé dansje vind ik bijvoorbeeld echt superleuk, top 5. Maar ik vind de pakjes uit de video helemaal niets en de tekst heeft iets teveel "kijk een stukje over dieren want: K3 Dierenhotel" erin. Maar toch is het een zalig nummer.
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:04:19 #263
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158532799
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Also side note: wat jullie favo K3 liedje?
Ik was K3 de laatste jaren even uit het oog verloren, maar "Waar Zijn Die Engeltjes" kwam ik voor de zoektocht nog ergens tegen in een coverversie waar ik echt heel gelukkig van werd en toen bedacht ik me dat ik het echt een heel leuk vrolijk deuntje vind zonder dat er per se een hele stevige beat onder staat.
Sowieso is dat trouwens een CD met veel leuke nummertjes (Jurkje, Parapluutje, Zwaai als je verliefd bent, etc.).Engeltjes wordt tegenwoordig ook echt af en toe aangevraagd op café, dus andere mensen hebben dezelfde reactie. Al was ik het wel een beetje beu toen Marthe het in één van de liveshows moest zingen, maar misschien omdat ik daar plots voor de eerste keer echt Het Vingertje opmerkte en sindsdien kom ik er niet meer vanaf.

Maar ja, van de classics heb ik een zwak voor Toveren (omwille van de musical, ja), maar ook echt voor Kuma Hé. Ik denk dat ik die het vaakst heb beluisterd de voorbije maanden. En natuurlijk ook FUCKING KUSJESDAG.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef Poedelpoes het volgende:
HKM weet ik het nogniet...
HALLO THREAD TITLE
pi_158532844

Haha die oma joke zie ik nu pas. Geweldig hoe nep offended Karen en Kristel doen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158532881
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik was K3 de laatste jaren even uit het oog verloren, maar "Waar Zijn Die Engeltjes" kwam ik voor de zoektocht nog ergens tegen in een coverversie waar ik echt heel gelukkig van werd en toen bedacht ik me dat ik het echt een heel leuk vrolijk deuntje vind zonder dat er per se een hele stevige beat onder staat.
Sowieso is dat trouwens een CD met veel leuke nummertjes (Jurkje, Parapluutje, Zwaai als je verliefd bent, etc.).Engeltjes wordt tegenwoordig ook echt af en toe aangevraagd op café, dus andere mensen hebben dezelfde reactie. Al was ik het wel een beetje beu toen Marthe het in één van de liveshows moest zingen, maar misschien omdat ik daar plots voor de eerste keer echt Het Vingertje opmerkte en sindsdien kom ik er niet meer vanaf.

Maar ja, van de classics heb ik een zwak voor Toveren (omwille van de musical, ja), maar ook echt voor Kuma Hé. Ik denk dat ik die het vaakst heb beluisterd de voorbije maanden. En natuurlijk ook FUCKING KUSJESDAG.

[..]

HALLO THREAD TITLE
JAAAA DEZE COVER O+ O+ Maar zij is ook goed dus dat helpt :') Vraagje voor de belgen: doet zij niet mee aan de pre selecties voor Eurosong '15?


Deze cover is ook onwijs nice tis ook eigenlijk een heel goed geschreven liefdesliedje.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:13:07 #266
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158532931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef Poedelpoes het volgende:JAAAA DEZE COVER O+ O+ Maar zij is ook goed dus dat helpt :') Vraagje voor de belgen: doet zij niet mee aan de pre selecties voor Eurosong '15?
Jaaaaaaaa. Ik werd er heel gelukkig van toen dat bekend werd. Ik supporter in elk geval voor alle vrouwen in die wedstrijd. Sorry, dat was even een ander onderwerp, maar mijn lichaam is echt helemaal klaar voor Eurosong (i'm always a slut for song contests)
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:13:25 #267
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158532936
Nou ja, ik ga weer wat andere dingen doen(waaronder naar mijn andere liefde luisteren, the Beatles. O+ )

Adios enzo!
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:15:05 #268
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158532969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef bogtrotter het volgende:Sorry, dat was even een ander onderwerp, maar mijn lichaam is echt helemaal klaar voor Eurosong (i'm always a slut for song contests)
Ik hoop wel dat de campfactor in Eurosong weer wat omhoog gaat.
Schapen zijn relax.
pi_158532988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa. Ik werd er heel gelukkig van toen dat bekend werd. Ik supporter in elk geval voor alle vrouwen in die wedstrijd. Sorry, dat was even een ander onderwerp, maar mijn lichaam is echt helemaal klaar voor Eurosong (i'm always a slut for song contests)
Is de nl inzending trouwens kut? dan support ik gewoon Belgie. Die ene chick die ook mee doet zat naast me bij K3 zoekt K3. MAAR SAMEEE ik ben een beetje te veel excited voor Idols dan ik eigenlijk wil
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:28:08 #270
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158533171
Dit is wel een leuk oud fragment, rond 14:40

http://www.npo.nl/mooi-weer-de-leeuw/11-10-2008/VARA_101178792

K3 in zwarte galajurken komen voor hun 10jarig bestaan bij Paul de Leeuw een aantal wensen vervullen :D
TEAM TAFEL
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:35:13 #271
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158533300
Die jurk van karen is de leukste van de drie. c_/
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:41:34 #272
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158533426
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:35 schreef DumpTruck het volgende:
Die jurk van karen is de leukste van de drie. c_/
karen was cute, lijkt wel een beetje verlegen daar haha, zegt bijna niks :D
TEAM TAFEL
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:46:23 #273
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158533514
Suddenly: Giebelmeisjes uit Leiden. :r :r :X
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:47:00 #274
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158533526

deze is ook grappig, als Robbie over seks begint, steekt kristel haar vingers in der oren en vervolgens wordt haar gevraagd of ze al eens seks gehad heeft omgg _O- _O-

''we're not naughty'' :') :')
TEAM TAFEL
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:47:12 #275
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158533532
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef DumpTruck het volgende:
Suddenly: Giebelmeisjes uit Leiden. :r :r :X
vreselijk ja :r
TEAM TAFEL
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:59:29 #276
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158533784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:47 schreef rowan634 het volgende:

deze is ook grappig, als Robbie over seks begint, steekt kristel haar vingers in der oren en vervolgens wordt haar gevraagd of ze al eens seks gehad heeft omgg _O- _O-

''we're not naughty'' :') :')
Dit hele fragment is geweldig eigenlijk, ook ervoor en naderhand, maar Robbie is bijna altijd leuk in interviews.
Kristel die echt meteen gaat staan als Robbie opkomt en daarna zo dicht mogelijk bij hem gaat zitten. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 26-12-2015 02:07:17 ]
Schapen zijn relax.
pi_158534912
Hoe underrated is de Alice in Wonderland videoclip eigenlijk? Hoe vaker ik hem kijk hoe vetter ik hem vind. Zonder de musical was dit ook best leuk geweest.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158543176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef rowan634 het volgende:
Dit is wel een leuk oud fragment, rond 14:40

http://www.npo.nl/mooi-weer-de-leeuw/11-10-2008/VARA_101178792

K3 in zwarte galajurken komen voor hun 10jarig bestaan bij Paul de Leeuw een aantal wensen vervullen :D
Paul maakt er zo'n godsgruwelijke ordinaire zooi van dat ik het eigenlijk niet vind kunnen. Dat kan misschien nog bij Karen, maar bij Kristel en Kathleen doe je dat niet ;) Valt me nog mee dat Kristel altijd zo positief over Paul is.

(Ben ook een redelijke Paul de Leeuw-hater, dus wellicht dat dat ook meespeelt)
  zaterdag 26 december 2015 @ 17:00:04 #279
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158544092
Paul is leuk in beperkte mate, zo'n fragmentje vind ik leuk maar ik zou hem niet iedere week vast gaan kijken. Ranking the stars deed hij ook wel leuk, want dan is niet alles rondom hem gecentreerd.
Schapen zijn relax.
pi_158544114
Jantien is hier een stuk vrolijker.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158544282
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:00 schreef DumpTruck het volgende:
Paul is leuk in beperkte mate, zo'n fragmentje vind ik leuk maar ik zou hem niet iedere week vast gaan kijken. Ranking the stars deed hij ook wel leuk, want dan is niet alles rondom hem gecentreerd.
Hm in zeer beperkte mate ja ;) Het is knap dat hij een wereldster zoals Williams als 'vriend' binnenhaalt in zijn show (en hem vermaakt) maar ik moet zelden tot nooit om hem lachen. En de filmpjes die ik met K3 heb gezien vond ik ongemakkelijk grof. (deze viel dan nog mee)
  zaterdag 26 december 2015 @ 17:42:13 #282
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158545050
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 04:28 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe underrated is de Alice in Wonderland videoclip eigenlijk? Hoe vaker ik hem kijk hoe vetter ik hem vind. Zonder de musical was dit ook best leuk geweest.

Ik wist een tijdje (lees: een week of 4 toentertijd) niet dat dit voor een musical was, dus het werkt inderdaad prima als losstaand iets, :Y
En ik ben prima tevreden als man, maar soms ben ik jaloers op KKK/J dat ze al die mooie jurken en pakjes mogen dragen. :@
Schapen zijn relax.
pi_158545366
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:42 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik wist een tijdje (lees: een week of 4 toentertijd) niet dat dit voor een musical was, dus het werkt inderdaad prima als losstaand iets, :Y
En ik ben prima tevreden als man, maar soms ben ik jaloers op KKK/J dat ze al die mooie jurken en pakjes mogen dragen. :@
Sameeee
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158545933
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Sameeee
hah, gaayyyy
  zaterdag 26 december 2015 @ 18:38:48 #285
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158545990
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:
hah, gaayyyy
Hij wel (toch?) Ik niet; maar ik vind de jurken en pakjes nog steeds leuk. ^) O+
Schapen zijn relax.
pi_158546100
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:38 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Hij wel (toch?) Ik niet; maar ik vind de jurken en pakjes nog steeds leuk. ^) O+
Ik dacht even dat je er wel gay om was. Vooroordelen weer. Als jij zulke pakjes graag aan wilt dan moet je dat gewoon doen jongen :)
Ik voel enkel drang om naar meiden in zulke pakjes te kijken/zwijmelen.
pi_158546179
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

hah, gaayyyy
XD ik wil dan wel een rode tbh maar zo graag ook weer niet hoor
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:06:26 #288
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158546326
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:49 schreef Banaanhangwagen het volgende:Als jij zulke pakjes graag aan wilt dan moet je dat gewoon doen jongen :)
Ik voel enkel drang om naar meiden in zulke pakjes te kijken/zwijmelen.
Ik ga het niet doen hoor, maar ik vind het gewoon leuke outfits.
Verder kijkkwijl ik ontzettend graag met je mee haha. ^O^

Heb je al door waarom ik een maand ofzo geleden heb laten vallen dat mensen altijd denken dat ik homo ben? _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door DumpTruck op 26-12-2015 19:12:09 ]
Schapen zijn relax.
pi_158546603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:06 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik ga het niet doen hoor, maar ik vind het gewoon leuke outfits.
Verder kijkkwijl ik ontzettend graag met je mee haha. ^O^

Heb je al door waarom ik een maand ofzo geleden heb laten vallen dat mensen altijd denken dat ik homo ben? _O-
Hihi, ik had het voor de edit gezien. Ik snap wel dat het frustrerend is dat men steeds bepaalde dingen verwacht waar je niet aan kan/wil voldoen. *;

[ Bericht 2% gewijzigd door Banaanhangwagen op 26-12-2015 19:27:07 ]
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:30:13 #290
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158546779
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:Hihi, ik had het voor de edit gezien. Ik snap wel dat het frustrerend is dat men steeds bepaalde dingen verwacht waar je niet aan kan/wil voldoen. *;
Dat onderwerp is op het internet nogal een beerput dus ik haalde het er maar uit. ;)
Ik heb geen behoefte om jurken te dragen hoor, maar als mijn vriendin later nooit een rok of jurk draagt zou ik toch best wel teleurgesteld zijn. :+ :@
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:31:08 #291
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158546811
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat onderwerp is op het internet nogal een beerput dus ik haalde het er maar uit. ;)
Ik heb geen behoefte om jurken te dragen hoor, maar als mijn vriendin later nooit een rok of jurk draagt zou ik toch best wel teleurgesteld zijn. :+ :@
Vrouwen die jurken en rokken dragen. O+

Kom hier wel tot mijn trekken want in de Bible Belt dragen ze niet anders. :D
pi_158546845
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:31 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Vrouwen die jurken en rokken dragen. O+

Kom hier wel tot mijn trekken want in de Bible Belt dragen ze niet anders. :D
Lol, die vrouwen in de Bible Belt zijn meestal een stuk minder aantrekkelijk hoor.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:32:50 #293
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158546855
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Lol, die vrouwen in de Bible Belt zijn meestal een stuk minder aantrekkelijk hoor.
Daar kan ik het alleen maar eens mee zijn.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:34:53 #294
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158546889
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Lol, die vrouwen in de Bible Belt zijn meestal een stuk minder aantrekkelijk hoor.
+1

Ik dus juist fan van vrijgevochten moderne vrouwen, maar dan wel die zich af en toe girly kleden voor mij. :@ :+ _O_
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 19:35:29 #295
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158546901
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:34 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

+1

Ik dus juist fan van vrijgevochten moderne vrouwen, maar dan wel die zich af en toe girly kleden voor mij. :@ :+ _O_
:D
pi_158547330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:34 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

+1

Ik dus juist fan van vrijgevochten moderne vrouwen, maar dan wel die zich af en toe girly kleden voor mij. :@ :+ _O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158548969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:53 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe eens gifje van Lauren in haar Jongens zijn Gek jurkje. Daar dacht ik meteen aan :D
pi_158549164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Doe eens gifje van Lauren in haar Jongens zijn Gek jurkje. Daar dacht ik meteen aan :D
Ik verheug me nu al op de gifjes die gemaakt kunnen worden als de 'welkom bij K3'-serie komt. Dat acteerwerk wordt lachen gieren brullen.
  zaterdag 26 december 2015 @ 20:53:26 #299
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158549217
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Doe eens gifje van Lauren in haar Jongens zijn Gek jurkje. Daar dacht ik meteen aan :D
Lauren O+
  zaterdag 26 december 2015 @ 21:18:41 #300
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158549859
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Lauren O+
Nog steeds jammer. :(
Schapen zijn relax.
  zaterdag 26 december 2015 @ 21:19:02 #301
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158549865
En dicht.
Schapen zijn relax.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')