Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van 10 keer zitten die advertenties er verschrikkelijk naast.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.
Dat soort searches doe ik altijd incognito.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je nu gewoon targeted adds krijgt.
Ah... Juist jaquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
9 van 10 keer zitten die advertenties er verschrikkelijk naast.
Aha. Vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort searches doe ik altijd incognito.
Ja. Weer zo'n Mortaxx in een topic waar hij niet thuis hoortquote:
Waarom zou ik hier niet thuis horenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Aha. Vandaar.
[..]
Ja. Weer zo'n Mortaxx in een topic waar hij niet thuis hoort
Weet niet, pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet thuis horen
Je bent hetero.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet thuis horen
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:18 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Dit topic is gay. Straks wordt het nog een zanger net als Justin Bieber.
maakt dat nu uit. Ben je racist ofzoquote:
Damn. Ik zal aan je denken wanneer ik zo ook mijn bed in ga.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Rezania het volgende:
Bed is koud. Lag er maar een leuke jongen naast me.
Geil hoor, heuheuheu.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zal aan je denken wanneer ik zo ook mijn bed in ga.
Ik ben heel cutequote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Hetero's zijn welkom, als ze maar lief zijn. Of heel cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |