SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Daar doen vvders toch nieu aan
Ik kan bijna iedereenuit m`n groep 8-klas nog wel benoemen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog wel welke boekjes ik allemaal heb gelezen enzo. Maar als ik probeer te bedenken wie ik allemaal kende enzo herinner ik me echt vrijwel niets.
Ik echt heel veel.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog wel welke boekjes ik allemaal heb gelezen enzo. Maar als ik probeer te bedenken wie ik allemaal kende enzo herinner ik me echt vrijwel niets.
Ik 0 vermoedelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan bijna iedereenuit m`n groep 8-klas nog wel benoemen denk ik
Ik ook echt zo'n leeftijd waarop je nog een nietszeggende persoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niks meer van toen ik 16 was.
Is Tjacka 16?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook echt zo'n leeftijd waarop je nog een nietszeggende persoonlijkheid hebt
Had in die tijd mijn eerste vriendinnetje ook seks voor het eerst. Ik weet er echt niks meer van. Alleen nog de nare ervaring aan haar of met haar.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook echt zo'n leeftijd waarop je nog een nietszeggende persoonlijkheid hebt
Dit is algemene feyenoord kennisquote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft ooit Europacup gewonnen in een finale in de Kuip
Wtf ernstig dit.
daarom moeten wij Fylax coachen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had in die tijd mijn eerste vriendinnetje ook seks voor het eerst. Ik weet er echt niks meer van. Alleen nog de nare ervaring aan haar of met haar.
Feyenooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is algemene feyenoord kennis
Het was zoals het hele seizoen al, echter zat het niet mee dit keerquote:Op woensdag 23 december 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenooit.
Wat een prutsers weer he had je gezien man man.
Ja moet echt.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moeten wij Fylax coachen.
Toffe film.quote:
Ja man die Kramer is best handig als backup om te forceren maar niet 90 minuten.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was zoals het hele seizoen al, echter zat het niet mee dit keer
Walgelijk spel al hele seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |