SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Daar doen vvders toch nieu aan
Ik kan bijna iedereenuit m`n groep 8-klas nog wel benoemen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog wel welke boekjes ik allemaal heb gelezen enzo. Maar als ik probeer te bedenken wie ik allemaal kende enzo herinner ik me echt vrijwel niets.
Ik echt heel veel.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog wel welke boekjes ik allemaal heb gelezen enzo. Maar als ik probeer te bedenken wie ik allemaal kende enzo herinner ik me echt vrijwel niets.
Ik 0 vermoedelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan bijna iedereenuit m`n groep 8-klas nog wel benoemen denk ik
Ik ook echt zo'n leeftijd waarop je nog een nietszeggende persoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niks meer van toen ik 16 was.
Is Tjacka 16?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook echt zo'n leeftijd waarop je nog een nietszeggende persoonlijkheid hebt
Had in die tijd mijn eerste vriendinnetje ook seks voor het eerst. Ik weet er echt niks meer van. Alleen nog de nare ervaring aan haar of met haar.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook echt zo'n leeftijd waarop je nog een nietszeggende persoonlijkheid hebt
Dit is algemene feyenoord kennisquote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft ooit Europacup gewonnen in een finale in de Kuip
Wtf ernstig dit.
daarom moeten wij Fylax coachen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had in die tijd mijn eerste vriendinnetje ook seks voor het eerst. Ik weet er echt niks meer van. Alleen nog de nare ervaring aan haar of met haar.
Feyenooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is algemene feyenoord kennis
Het was zoals het hele seizoen al, echter zat het niet mee dit keerquote:Op woensdag 23 december 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenooit.
Wat een prutsers weer he had je gezien man man.
Ja moet echt.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moeten wij Fylax coachen.
Toffe film.quote:
Ja man die Kramer is best handig als backup om te forceren maar niet 90 minuten.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was zoals het hele seizoen al, echter zat het niet mee dit keer
Walgelijk spel al hele seizoen
Boogiebar?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Behalve iedere zaterdag naar de discotheek gaan
Die is afgebrand toch?quote:
Met je ma tochquote:Op woensdag 23 december 2015 00:20 schreef supersof het volgende:
ik weet alles nog van toen ik 17 was
rot jaar
Was wel eentje afgebrand in Emmen toch?quote:
jaquote:
Big Fun in het centrum.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel eentje afgebrand in Emmen toch?
Ik alleen nog eerste keer seks hoe slecht het ging.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Weet nog superveel juist van m`n 16de
Eerste relatie, weet daar echt alles nog van tot in details
Was dit met de voorbind dildo?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:23 schreef Tjacka het volgende:
En een keer dat haar ouders binnen kwamen toen we zaten te kloten.
Cachet lijkt toch gewoon Nederlands?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik alleen nog eerste keer seks hoe slecht het ging.
Een keer bedreigd omdat ze Turks leek.
En een keer dat haar ouders binnen kwamen toen we zaten te kloten.
Meh.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachet lijkt toch gewoon Nederlands?
Jhali niet tochquote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachet lijkt toch gewoon Nederlands?
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit met de voorbind dildo?
Ik lachenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Wat een nare opmerking fokkie.
Ik moet nu huilen.
Ja ja, soms nog controles enzoquote:
Opkroppen tot je het vergeet.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn echt slechte jaar komt nooit op FOK! of wat dan ook.
Lekker opkroppengod.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Opkroppen tot je het vergeet.
Ga je later altijd last van krijgenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Opkroppen tot je het vergeet.
hehequote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste keer seks weet ik ook nog wel. Was wel een korte herinnering.
Denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je later altijd last van krijgen
Is this real life?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hele album voor wie Brendan niet kent
https://imgur.com/a/Gjcb5#j7JWhpj
Ja maar nu nietquote:Op woensdag 23 december 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaak welquote:
woensdag 20 februari 2008 @ 22:25quote:Op woensdag 23 december 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Bijna 3 jaar lid op FOK!
En bijna 80.000 posts.
Nu moet ik lachenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
woensdag 20 februari 2008 @ 22:25
Zwarte dag in mijn leven
Klopt, en dan krop je het weer weg.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus weer te mooi om waar te zijn.quote:
Dit is erg waar.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaak welOmdat het zich vaak ontwikkeld in een verdedigingsmechanisme, en die word altijd wel door iets of iemand doorbroken
Ik laat er niemand bij komen, en er zijn 2 mensen in de wereld die details kennen. Rest mooi opkroppen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaak welOmdat het zich vaak ontwikkeld in een verdedigingsmechanisme, en die word altijd wel door iets of iemand doorbroken
Dat wordt lastig ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef Elan het volgende:
Als een prullenbak je trigger is kun je nooit vuilnisman worden
Inso wordt nooit een horecatijger neequote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef Elan het volgende:
Ik voel mij aangesproken.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef Elan het volgende:
wat ga je voor ze kopen?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef McGrath het volgende:
Zo ik heb een kerstcadeautje voor mijn vader binnen. Nu mijn moeder en zus nog
beetje laat mcgrath!!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef McGrath het volgende:
Zo ik heb een kerstcadeautje voor mijn vader binnen. Nu mijn moeder en zus nog
Weet je niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nooit een horecatijger nee
Ik wou vanmiddag doen, alleen ik kon echt niks bedenken toen ik door het centrum aan het zwerven was.quote:
Inso vertelde laatst dat hij elke dag 3x wel behoefte heeft aan drank. Dus als jij de hele avond bier loopt te tappen zal dat niet ongecompliceerd aanvoelen neem ik aanquote:Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je niet.
Leven is op dat vlak tamelijk ongecompliceerd als je helemaal stopt met drinken.
Wowquote:Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso vertelde laatst dat hij elke dag 3x wel behoefte heeft aan drank. Dus als jij de hele avond bier loopt te tappen zal dat niet ongecompliceerd aanvoelen neem ik aan
ik voor jou sokkenquote:
quote:
Sommige herinneringen moet je in een denkbeeldig doosje stoppen. Deze goed dichtmaken en op een wolkje zetten. Laat het wolkje opstijgen en je bent het kwijtquote:
Sokken kunnen anders best awesome zijnquote:
Je klinkt als een Barbaraquote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sommige herinneringen moet je in een denkbeeldig doosje stoppen. Deze goed dichtmaken en op een wolkje zetten. Laat het wolkje opstijgen en je bent het kwijt
Jaquote:
Diepquote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sommige herinneringen moet je in een denkbeeldig doosje stoppen. Deze goed dichtmaken en op een wolkje zetten. Laat het wolkje opstijgen en je bent het kwijt
We hebben het al over Tjacka`s voorbinddildo gehadquote:
Ja het zijn wel mooie sokkenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel mooie of zwarte sportsokken?
oh sry :squote:Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben het al over Tjacka`s voorbinddildo gehad
Je lijkt wel Dharma's moeder.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent toch niet serieusquote:Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow deze afwijzing is weinig subtiel
heb jij sof ooit subtiel meegemaakt? :squote:Op woensdag 23 december 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow deze afwijzing is weinig subtiel
quote:
Mooi.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik zo onsubtiel?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij sof ooit subtiel meegemaakt? :s
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Wil jij m'n getuige zijn als ze ja zegt
Wel eian thuislaten anders hosselt hij haar
Haha waarheid.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij sof ooit subtiel meegemaakt? :s
Je bent lekker direct, ja.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha waarheid.
Sof is altijd redelijk direct wel
huh echtquote:
Je bent vrij direct. Is niet per se iets slechts hoorquote:
Op FOK! wel in ieder geval. Misschien valt dat IRL wel mee.quote:
Valt echt heel erg mee.quote:
Vind het wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef supersof het volgende:
Ja oke misschien wel maar soms ook niet hoor
Vaak wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent vrij direct. Is niet per se iets slechts hoor
Niet overdreven. Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Sof niet overdreven direct.
Vind het ook niet echt heel direct, maar ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet overdreven. Ik vind het wel leuk.
Dat is natuurlijk ook subjectief.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt heel direct, maar ja.
Irl niet misschien op fok wel vaakquote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef supersof het volgende:
Ja oke misschien wel maar soms ook niet hoor
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind sof voor een mens totaal niet direct. Voor een vrouw wel.
Wait, whut?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof's minder subtiele momentjes zijn dan wel weer de leukste
Een propper vragen zijn broek uit te doen enzo
In de context waarin ik het vroeg was het niet raarquote:Op woensdag 23 december 2015 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja denk ik ookquote:
Je hebt wel momentjes.quote:
Echt hequote:Op woensdag 23 december 2015 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Elan is bloedserieus als het om sof gaat
Ik ben zeker voor Britse begrippen erg direct.quote:
#incrowdjokesquote:Op woensdag 23 december 2015 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kanki gematigd.quote:
Dat bepalen wij wel.quote:
Ik loop niet weg met mijn mening.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel.
Ik vind jou redelijk direct
Vooral als politiek ter sprake komt.
Zag opeens in Feijenoord topic dat ie beweerde dat Kazim moslim was.quote:
jc moet terug komenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar op veel punten laat ik een opmerking die ik normaal wel zou maken vaak na om een rwina te voorkomen
waarom nietquote:
Ik vind FOK! dan ook extreem indirect.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan ben je irl dus erger, maar je bent erg direct hoor
Ik ben trouwens ook niet gematigd vind ik hoor, wel vaak rekening houdend met anderen, dat wel
goorquote:
Ligt beetje aan de persoon toch. Soms zeg je wel vrij direct waar het op staat en ga je tegen mensen in.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop niet weg met mijn mening.
Maar op veel punten laat ik een opmerking die ik normaal wel zou maken vaak na om een rwina te voorkomen
Ik laat het vaak omdat ik vind dat mensen op FOK! iets extreem snel persoonlijk nemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de persoon toch. Soms zeg je wel vrij direct waar het op staat en ga je tegen mensen in.
Wel positief vaak.
Direct zijn in R&P. Dat is pas lachen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind FOK! dan ook extreem indirect.
we gingen uit, zo'n dude wilde ons een club in lokken, beetje grapjes maken en toen dat. Niet heel gek hoorquote:
quote:
"Je had er bij moeten zijn", zoiets zeker.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we gingen uit, zo'n dude wilde ons een club in lokken, beetje grapjes maken en toen dat. Niet heel gek hoor
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de bruiloft van Inso tussen de lallende Polen.
Romantisch he.
wij zijn niet uitgenodigdquote:Op woensdag 23 december 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de bruiloft van Inso tussen de lallende Polen.
Romantisch he.
Beetje wel :squote:Op woensdag 23 december 2015 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
"Je had er bij moeten zijn", zoiets zeker.
Viess aandachtsgeil ben je danquote:Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
Een aanzoek doen op een ander zijn bruiloft vind ik vaak niet zo tof.
nee ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
Als iemand dat bij mij doet, haalt ie de volgende ochtend nietquote:Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
Heel raar ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
Zou je er meteen uitzettenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij doet, haalt ie de volgende ochtend niet
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij doet, haalt ie de volgende ochtend niet
Direct zou zijn: dan vermoord ik hem.quote:
Een leven naast FOK! bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Zou Inso stiekem een dubbelleven leiden.
nee we zijn niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 23 december 2015 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Zou Inso stiekem een dubbelleven leiden.
Jaquote:Op woensdag 23 december 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een leven naast FOK! bedoel je?
Stijn neemt zijn ipad mee met FM Handheldquote:Op woensdag 23 december 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Klaadweetalles en HMF die discussie hebben Stijn zit met zijn hand in zijn broekje.
Klaasweetallesquote:Op woensdag 23 december 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Klaadweetalles en HMF die discussie hebben Stijn zit met zijn hand in zijn broekje.
Is dat watquote:Op woensdag 23 december 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn neemt zijn ipad mee met FM Handheld
Ik heb alquote:Op woensdag 23 december 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Nog weekje en dan oud & nieuwWie koopt hier vuurwerk?
Ben heel verlegen irl gast.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Kneiter bezopen oost-europese politiek bespreken.
Zit je dan lekker op fokquote:Op woensdag 23 december 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Nog weekje en dan oud & nieuwWie koopt hier vuurwerk?
Daar moet ik nog voor op dansles. Matig.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Nee, Stijn zou vragen of het wat stiller kon als Inso met z`n vriendin openingsdans inzet![]()
Wel vermakelijk als je een kutpc hebt vor ekte werkquote:
Ik wil voor mobielquote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vermakelijk als je een kutpc hebt vor ekte werk
Nee ze herhaalt al weken hoe dronken ze dan wel niet gaat zijnquote:
Nee dan heb ik plannen. 2de kerstdag heb ik gewoon geen plannenquote:
Bruiloft is ook heel genant voor veel gasten.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben heel verlegen irl gast.
Althans wel op bruiloft van mensen.
Zou wel speechen en Thatcher citaten droppen ofc
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze herhaalt al weken hoe dronken ze dan wel niet gaat zijn
20 nitraten en 3 cobra'squote:
Ik moet nog een +1 voor mn broertje fixen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Bruiloft lijkt me vooral genant alsj e geen +1 bij je hebt
Kom bij mij. Maken we er een witte kerst van.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dan heb ik plannen. 2de kerstdag heb ik gewoon geen plannen
Ik zie dit zo gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een +1 voor mn broertje fixen.
Sof?
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom bij mij. Maken we er een witte kerst van.
wat schattigquote:
Als ik verhalen hoor van broertje van Inso lijkt me Sof niet de juistequote:Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie dit zo gebeuren
Dit soort opmerkingen zijn de redenen dat ik naar je op kijkquote:Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom bij mij. Maken we er een witte kerst van.
Sof is te lief.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik verhalen hoor van broertje van Inso lijkt me Sof niet de juiste
Bestequote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bruiloft is ook heel genant voor veel gasten.
Maar doe best klein man. Of nou ja, nog altijd vrij groot.
Maar hebben best dik gesneden in uitnodigingen
ja leukquote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een +1 voor mn broertje fixen.
Sof?
Dat begrijp ik maar al te goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn de redenen dat ik naar je op kijk
Ik zei het laatst nog tegen Fokkie.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beste
Kost al genoeg die onzin
Mooiste dag lijkt me wanneer je kind kom ja toch
Of Feyenoord kampioen mja die kans is zo klein
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever feyenoord kampioen dan bruiloft.
En ja is nee?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Nee is ja.
Ik weet genoeg.
ohquote:
Jawel. Maar moet je mee om kunnen gaan. Vraag fokkie maar.quote:
No means yes, yes means anal!quote:
ik ben ook verlegen in het echt hoorquote:
'quote:
Hoe lang duurt het ontdooien bij jou?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook verlegen in het echt hoor
in het begin
Uh.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No means yes, yes means anal!
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei het laatst nog tegen Fokkie.
Liever feyenoord kampioen dan bruiloft.
Maar kind zou wel #1 zijn.
Wij zijn ook zo skeptisch over Feyenoord, omdat wij zo verdomde veel om die club geven.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo denk ik ook.
Maar wij gaan dat niet meer meemaken.
Er zijn van die Amerikaanse studentenverenigingen die dat als slogan hebbenquote:
Amerikaanse studenten vereniging.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn van die Amerikaanse studentenverenigingen die dat als slogan hebben
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn van die Amerikaanse studentenverenigingen die dat als slogan hebben
Bij 1 op 1 ligt het eraan wie het is, ik denk max. half uurtje ofzoquote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ontdooien bij jou?
Ik niet zoquote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook verlegen in het echt hoor
in het begin
Ik zou ook liever hebben dat Villa niet degradeert dan dat ik dit jaar trouwquote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Meen je dat trouwens Inso? Liever kampioen dan bruiloft?
Feyenoord 4e?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:58 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat kampioen worden. Ajax derde.
Ben er redelijk klaar mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn ook zo skeptisch over Feyenoord, omdat wij zo verdomde veel om die club geven.
Maar toch houd ik van die club.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er redelijk klaar mee.
Legioen is ook parodie op zichzelf aan het worden.
Zo fanatiek alsof het een cl finale betreft en ondertussen nooit wat winnen
Ajax kampioen met 13 punten verschil.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:58 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat kampioen worden. Ajax derde.
wie wil er dan ook trouwen met iemand voor 31 december die je nu nog moet leren kennenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou ook liever hebben dat Villa niet degradeert dan dat ik dit jaar trouw![]()
Ik bedoel tot 23-12-2016 natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wie wil er dan ook trouwen met iemand voor 31 december die je nu nog moet leren kennen
grapjas
oh ja op date alleen een beetje in het beginquote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik niet zo
Althans op de dates niet wel in grote gezelschappen die ik niet ken.
Of bij schoonouders pfff
Ik jou nu ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax kampioen met 13 punten verschil.
Dat zei ik ik augustus al maar toen lachten O.a. stijn me vies hard uit
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik jou nu ook.
Ajax is echt kanker slecht.
Jaren 90 was het allemaal wel leuk ook met hooligans rivaliteit met Ajax en kampioenschap zo nu en dan nu is daar gewoon niks van over.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar toch houd ik van die club.
Maar heel veel dingen zijn belachelijk aan het worden.
Ik ben te laat geborenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaren 90 was het allemaal wel leuk ook met hooligans rivaliteit met Ajax en kampioenschap zo nu en dan nu is daar gewoon niks van over.
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik bedoel tot 23-12-2016 natuurlijk
oh ja dat weet ik niet zulke dingenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef McGrath het volgende:
Want Villa degradeert ook dit kalenderjaar niet meer.
Nee ik vond het wel scherp van je. Ik probeer me eronder uit te lullen.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
oh ja dat weet ik niet zulke dingen
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
PSV gaat zo hard kampieon worden
ik 14 dagenquote:
Jaquote:
Ja precies, toen al een echte fokkerquote:
Ben je nog verlegen als je mij en Hepje ziet?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben pas niet meer verlegen nadat ik mensen een halfjaar lang echt redelijk veel heb gezien denk ik.
2 maanden? Jezusquote:
Jullie staan dik bovenaan waarom zo mad.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:02 schreef Tjacka het volgende:
De Boer snapt er ook geen reet van. Ik weet niet zeker of ik wil verlengen.
Ik hoop het niet. Tyf toch op man.
Een beetje, ik ben wel heel anders (stiller vooral) dan bij bijvoorbeeld studiegenoten waarmee ik ook op vakantie ben geweest enzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nog verlegen als je mij en Hepje ziet?
Ach, ik moest er met een vacuumpomp uitgezogen wordenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vaker gezegd hier, het is wel duidelijk dat jullie geen nootblokjes bijhouden met GRTD info
Toch nog 1,93.quote:
ik wist het nog hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vaker gezegd hier, het is wel duidelijk dat jullie geen nootblokjes bijhouden met GRTD info
Liggen er uit in Europa de beker. Er zit geen enkele creativiteit op de flanken. En die gudelj blijft er ook maar in staan met zijn joegokop.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie staan dik bovenaan waarom zo mad.
zó interessant vind ik jullie ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is wel ellendigquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik moest er met een vacuumpomp uitgezogen worden
Paar hersendelen aangetast, lekker hoor
Ik weet ook dat jij op zondag geboren bent nadat je moeder een wijntje ging drinkenquote:
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel ellendig
Schedel is open toch van babietje
Ja, vandaar ook oogafwijking gekreggen waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel ellendig
Schedel is open toch van babietje
waarom moet ik lachenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch nog 1,93.
VA ook 3 weken te vroeg hij is ook GROOT.
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet ook dat jij op zondag geboren bent nadat je moeder een wijntje ging drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |