Even nagezocht, was blijkaar "iets" goedkoperquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Christus.
Beppie kan ik nog wel waarderen, die lamlul niet.
Dan hadden ze Barend Pig moeten noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Geza is een beetje de halfbroer van Barend
Haha ja dat was briljantquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef bjanaan het volgende:
Ik vergeet nooit meer John Bakkerrrrrrr die met een borrel op naar het huis belde
Legendarische radio. Vanaf de ANWB kerstborrelquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef bjanaan het volgende:
Ik vergeet nooit meer John Bakkerrrrrrr die met een borrel op naar het huis belde
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef bjanaan het volgende:
Sjors durft ook zegquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even nagezocht, was blijkaar "iets" goedkoper
795 voor een half uurtje
Nederlandse C artiesten per half uur:
[ afbeelding ]
Brace vraagt bijna 2000 EUR?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even nagezocht, was blijkaar "iets" goedkoper
795 voor een half uurtje
Nederlandse C artiesten per half uur:
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:
SPOILER: lange lijst artiesten per half uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 23:05:31 ]
wie?quote:
met terugwerkende kracht: haat!!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Morgen word er getrouwt door een stel in het glazenhuis
Rab moest een beetje huilen vanmiddag
Enzo Knol wekte de nodige haatreacties hier op in het topic
bedankt allen!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ehrm ;
Jebroer, Enzo Knol, Guus Meeuwis met Het is een nacht was de meezinger incluis GuusPoppetjes op een stokje.
Weer meer geld dan vorig jaar dag 4.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Blijkbaar
Die lijst loopt echt krankzinnig hoog op.Jeetje wat een bedragen zeg!SPOILER: lange lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Blijkbaar
Die lijst loopt echt krankzinnig hoog op.WowSPOILER: lange lijst artiesten per half uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
7600 EUR voor Patrica Paayquote:
quote:Bonnie St. Claire
¤ 1.995,00
Voor een flesje wijn doet ze het vast voor minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |