SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMMERS.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 22-12-2015 22:32:46 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ze hadden het geluid uitgezet vanwege foute liedjes.!!!! Kut PDC. Eerst van Duyvenbode censuur en nu dit. Lijkt de Gestapo wel.
U MAD?![]()
Eerder arme kijkersquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben echt in shock. Ik geloof nog steeds niet dat dit werkelijk gebeurt.
Reyes. ARME REYES
![]()
Wat wordt er gezongen dan?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij had ik Newton op winst in de voorspelling
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe. kan. dit.
HOE HOE HOE HOE HOE HOE![]()
Tepel ipv bullseyequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Sensi![]()
Hopelijk gaat ze ook nog 's analyseren bij het dartsen.![]()
180 in der kut, hop!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Sensi![]()
Hopelijk gaat ze ook nog 's analyseren bij het dartsen.Rossoneri siamo noi.![]()
Tyfus Lex. Allemaal jouw schuld.
Kut Feyenoord, ik haat Feyenoord.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is sky niet, die werken in opdrachtquote:Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ik lees dit in de Duifmeneer-modusquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe. kan. dit.
HOE HOE HOE HOE HOE HOE![]()
Alleen de echte kenners hebben dat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Szura het volgende:
Volgens mij had ik Newton op winst in de voorspelling![]()
Neelie Kroes laat geen vluchtelingen toe in haar riante achtertuin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sorry, ik ben in shock.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik lees dit in de Duifmeneer-modus
Hoe kan een darter die het afgelopen jaar 0,0398483434743743 heeft laten zien, waar Reyes eel sterk jaar doormaakt, dit winnen.
Dit is onbegrijpelijk.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Sensi![]()
Hopelijk gaat ze ook nog 's analyseren bij het dartsen.
Deze act![]()
Even eerlijk, hoeveel had je toen gezopen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen de echte kenners hebben dat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens de engelse commentator zou barry beledigd wordenIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Je bent gewoon een beetje mad dat Lexgod meer verstand van dartsen heeft dan jou.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in shock.
Hoe kan een darter die het afgelopen jaar 0,0398483434743743 heeft laten zien, waar Reyes eel sterk jaar doormaakt, dit winnen.
Dit is onbegrijpelijk.
Begrijp in wel hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je hebt toch gekeken?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in shock.
Dit is onbegrijpelijk.![]()
dan jijquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje mad dat Lexgod meer verstand van dartsen heeft dan jou.
Begrijp in wel hoorLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
dan jouquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje mad dat Lexgod meer verstand van dartsen heeft dan jou.
Begrijp in wel hoor![]()
![]()
Lekker boeiend, moet je boven kunnen staan. Laf om het publiek te muten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Merode32 het volgende:
Volgens de engelse commentator zou barry beledigd worden![]()
2 biertjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even eerlijk, hoeveel had je toen gezopen?![]()
Barry?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Merode32 het volgende:
Volgens de engelse commentator zou barry beledigd wordenRossoneri siamo noi.![]()
Heeft Rodriguez de Volendam-brand meegemaakt ofzo?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ladyboy-John krijgt ook een dikke kop.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Andy Boulton 85,3
John Michael 84,26
Keegan Brown 83,61
Keita Ono 83,49
Laurence Ryder 81,37
Jyhan Artut 81,08
John Henderson 81,06
Dirk van Duijvenbode 79,77
Kim Viljanen 77,9
Wes Newton 77,8
Justin Pipe 75,55![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef Szura het volgende:
Heeft Rodriguez de Volendam-brand meegemaakt ofzo?
U MAD?![]()
Tja de pdc is tegenwoordig de machtigste dartbond , veel te commercieel en de aandeelhouders willen niet geassocieerd worden met vuilspuiterij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, moet je boven kunnen staan. Laf om het publiek te muten.
Daarnaast is de pdc kolonies aan het ontwikkelen in japan, china en rusland, en wil graag dat die landen het wk gaan uitzenden wat automatisch betekend dat je je moet aanpassen aan hun normen en waarden.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ik heb sympathie voor Chizzy omdat hij syndroom van down heeft. Dan kan ik me wel een beetje in zo iemand verplaatsen.quote:
Rowby-John is een ladyboy.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Állemaal Buma Stemra.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
Waarom komen zoveel darters met van die tamme nummers op.![]()
Met welk nummer zou jij opkomen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
Waarom komen zoveel darters met van die tamme nummers op.![]()
http://www.rtl7darts.nl/video/1014/speeddarts_met_justin_pipe/
Speeddartsen met Pipe, voor de liefhebbersMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de sportschoolquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hey waar is die zoon van die ex-darter gebleven, Aaron Monk?![]()
Dan win jij deze avond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor Chizzy omdat hij syndroom van down heeft. Dan kan ik me wel een beetje in zo iemand verplaatsen.
Rowby-John is een ladyboy.![]()
Geen liefhebbers denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Tagliano het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/video/1014/speeddarts_met_justin_pipe/
Speeddartsen met Pipe, voor de liefhebbersReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chavitoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze lijkt wel op die Colombiaanse berggeit![]()
![]()
quote:
En dan lekker extra traag lopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou met Telegraph Road opkomen en dan tot de gitaarsolo op het eind in de kleedkamer blijvenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:
Zoveel beter dit. DommelRossoneri siamo noi.![]()
Vergeet dat, ik kom hiermee op.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:![]()
![]()
De oranjefans gaan richting de uitgang![]()
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergeet dat, ik kom hiermee op.
[/quote]
Rossoneri siamo noi.![]()
Sven van Beek ook wel. En Jordy Klaasie.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
twitter:sporza twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 22:27:30Ronny Huybrechts wreekt uitschakeling van broer Kim op WK darts. https://t.co/zdcHhICng7 #PDCWorlddarts https://t.co/mFnbrhgSOm reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mongolen lijken altijd jonger.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwlaat doet alsof Chisnall al 65 jaar isU MAD?![]()
Rotterdamse incest.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sven van Beek ook wel. En Jordy Klaasie.U MAD?![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:47 schreef Szura het volgende:
twitter:sporza twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 22:27:30Ronny Huybrechts wreekt uitschakeling van broer Kim op WK darts. https://t.co/zdcHhICng7 #PDCWorlddarts https://t.co/mFnbrhgSOm reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zou echt vreselijk pijn doen. Serieus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer Gerwyn Pricegod.
Zal je zien dat hij ook opeens verliest met 3-1Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maarja, Gilding is dan ook puur genotquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer Gerwyn Pricegod.
Zal je zien dat hij ook opeens verliest met 3-1![]()
Als je in hun hoofd kijkt wel hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee sorry, die gelijkenissen zie ik totaal niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Duikbrilgenot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, Gilding is dan ook puur genotReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zou een smet zijn op dit toernooi want ik denk dat hij best tegenstand kan bieden aan Lewis in R2quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou echt vreselijk pijn doen. Serieus.![]()
Vind je jezelf nou grappig op zo'n moment?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou een smet zijn op dit toernooi want ik denk dat hij best tegenstand kan bieden aan Lewis in R2Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben geen meester van de satire dus ik zou me nooit op zo'n gevaarlijk gebied begeven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou grappig op zo'n moment?![]()
Dat zijn mannetjes van 14 en een paar paupersquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ook 6% 'iedereen' invullen op de vraag hoeveel NL'ers er door gaan naar de 2e ronde.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fokkersquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn mannetjes van 14 en een paar paupersU MAD?![]()
Die prikworp van Chizzy is ook wel walgelijk eigenlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig lijkt er hier enige vorm van realisme te heersenquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niets vloeiends aan, zo lelijk, zo walgelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Die prikworp van Chizzy is ook wel walgelijk eigenlijk.![]()
Doet die shemale dan toch beter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Die prikworp van Chizzy is ook wel walgelijk eigenlijk.![]()
Die Rus gooide gisteren een stuk sierlijker idd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets vloeiends aan, zo lelijk, zo walgelijk.![]()
![]()
Met dat kolo yaya nummer mogen ze van mij dan weer wel het volume wegdraaien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat moeten ze dan zingen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:53 schreef Caland het volgende:
Met dat kolo yaya nummer mogen ze van mij dan weer wel het volume wegdraaien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chizzy met een gemiddelde van 100, en een chromosoom van 47.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alsof alle nederlanders nog door kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Donder nou gewoon een heel eind op met die teringapp![]()
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Dat was puur genot.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
lange jan in actie, gouden tijdenquote:![]()
Tripodgenot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
lange jan in actie, gouden tijdenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee die Tele2 reclame is erger.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Savagequote:
Lewis ook 50 KG lichter
U MAD?![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sven van Beek ook wel. En Jordy Klaasie.![]()
![]()
Vied te worldEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Van boven zingen ze dat de tafels saai zijn. Bij de tafels wordt er gezongen dat er boven arme paupers zitten. Niks schokkends dus.quote:![]()
De PDC heeft een type Ambrosius nodig.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh dat, maar dat draaiden ze de eerste dagen niet weg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van boven zingen ze dat de tafels saai zijn. Bij de tafels wordt er gezongen dat er boven arme paupers zitten. Niks schokkends dus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://vine.co/v/iKYKHUg9wr5
@Ajacied422zelfspotgod
![]()
juigenquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Met de megafoon in de zaalquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De PDC heeft een type Ambrosius nodig.
''FUNNY BUT NOT HERE''
''FUCK OFF''![]()
Beetje in een lege hal gaan staan en je zelf gaan filmen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
@Ajacied422![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van boven zingen ze dat de tafels saai zijn. Bij de tafels wordt er gezongen dat er boven arme paupers zitten. Niks schokkends dus.tijd dat er eens flink geknokt gaat worden
U MAD?![]()
Chizzy heeft een maatje gevonden om de ramen van de bus mee te likken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
@Ajacied422Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Draaien ze nooit weg toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat, maar dat draaiden ze de eerste dagen niet weg.Rossoneri siamo noi.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de megafoon in de zaal
''FUNNY BUT NOT HERE''
''FUCK OFF''![]()
![]()
Belastingplan aangenomen, allemaal extra geld!
RUTTE BEDANKT.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De PDC heeft een type Ambrosius nodig.U MAD?![]()
Hiervoor waren ze barry aan het beledigen daarom is het volledig weggedraaid.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van boven zingen ze dat de tafels saai zijn. Bij de tafels wordt er gezongen dat er boven arme paupers zitten. Niks schokkends dus.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
NOT HEREquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de megafoon in de zaal
''FUNNY BUT NOT HERE''
''FUCK OFF''![]()
Gratis geld mensen!quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Szura het volgende:
RUTTE BEDANKT.U MAD?![]()
Ik dacht een graphic te zien waaruit blijkt dat de D66-aanpassingen voor juist achteruitgang zorgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Szura het volgende:
RUTTE BEDANKT.![]()
0,1 procent tov het originele voorstel ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht een graphic te zien waaruit blijkt dat de D66-aanpassingen voor juist achteruitgang zorgenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ze waren eind vorige wedstrijd liedjes over Jimmy Saville en Pedo's aan het zingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van boven zingen ze dat de tafels saai zijn. Bij de tafels wordt er gezongen dat er boven arme paupers zitten. Niks schokkends dus.Sky nu mad.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Max23 het volgende:
Ik ga jullie in het nieuwe topic opvrolijken met een gifje van een genottelijke worpMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
''Speak normal please''quote:
''There are enough topics for this''
''You're watching surely only the Tour de France?''
''We also watching this''![]()
Ohhhh zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
0,1 procent tov het originele voorstel ofzo
Dan heeft die Elbert Dijkgraaf het raar lopen presenteren of heb ik niet goed gekeken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: