abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158623670
Je focust nog steeds te veel op meiden TS, je gaat toch niet een accent faken. Be yourself
pi_158634248
Wat is er erg aan een kakkers R :?

Beter een kakker, dan een arme wibrastakker :{w
pi_158724501
Wens iedereen een ontzettend fijn en gezond, gelukkig 2016 toe.
Ik zit helaas al de hele avond te huilen, alweer een redelijk eenzaam jaar zonder vrouwelijk contact.
En ook niet alleen dit jaar, eigenlijk zijn al mijn jaren daarvoor ook totaal zonder vrouwelijk contact...

Hopen dat ik precies volgend jaar (2016-2017) terug kan kijken op een redelijk succes vol jaar.

nogmaals een fijne jaarwisseling!!!
Ik ga m'n best doen, al is het bij de supermarkt de cassieres lief aankijken, of op m'n nieuwe werk, als er maar verbetering komt.
En mijn doel is geen betalend seksueel contact, misschien kom ik door deze beslissing een heel jaar niet in aanraking met seks in 2016, maar dit brengt mij ook niet verder naar een vriendin, of in de toekomst kinderen..
pi_158725181
Huilen? Kan ook wel eens opluchten. Aan de andere kant: vlak je successen van 2015 ook niet uit. Elke poging die je hebt ondernomen. Je hecht er misschien wel te weinig waarde aan (omdat je zo gefixeerd bent het resultaat). Ondanks bepaalde ontevredenheid/teleurstelling mag je best trots zijn op jezelf! Het beste voor 2016 toegewenst!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 1 januari 2016 @ 02:00:14 #280
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158729266
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 21:46 schreef Koral het volgende:
Huilen? Kan ook wel eens opluchten. Aan de andere kant: vlak je successen van 2015 ook niet uit. Elke poging die je hebt ondernomen. Je hecht er misschien wel te weinig waarde aan (omdat je zo gefixeerd bent het resultaat). Ondanks bepaalde ontevredenheid/teleurstelling mag je best trots zijn op jezelf! Het beste voor 2016 toegewenst!
Bedankt voor je mooie woorden Koral! :)
Je hebt gelijk, waardeer elk moment in het leven, ken een meisje, die heeft altijd meerdere jongens om haar heen hangen, en altijd in een relatie, die is ontzettend populair, maar aan dat soort mensen moet ik me niet meten denk ik, want ik zit in een compleet anderen situatie.

Gewoon genieten van alles, ook buiten het zoeken van vrouwen om, en elke aanraking of gesprek is mooi meegenomen, we gaan ervoor Koral, een fijne en gezellige avond gewenst! :)
pi_158729860
Ten eerste, gelukkig nieuw jaar. Daarbij, het heeft toch geen zin om te huilen, ik ben 16 en ook single. Ik heb er een leuke avond van gemaakt met bier en vuurwerk. Kom op jongen, dit zijn toch niet de avonden om te sippen. Het gaat je (net als mij hopelijk) volgend jaar gewoon lukken om een leuke meid te vinden. *O*
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:03:55 #282
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158737874
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 02:43 schreef Fatoeman het volgende:
Ten eerste, gelukkig nieuw jaar. Daarbij, het heeft toch geen zin om te huilen, ik ben 16 en ook single. Ik heb er een leuke avond van gemaakt met bier en vuurwerk. Kom op jongen, dit zijn toch niet de avonden om te sippen. Het gaat je (net als mij hopelijk) volgend jaar gewoon lukken om een leuke meid te vinden. *O*
Dankjewel maatje !!
Daar heb je gelijk in, maar als je het nieuws bekijkt, dan maken ze allemaal overzichten hoe 2015 was, en dan ga je automatisch terug denken hoe je eigen jaar was, en dan kom ik helaas bij een punt dat je van jezelf weet dat je niet echt super gelukkig was dat jaar,

Ik ga ook voor jouw hopen jongen! Je bent nog heerlijk jong, geniet ervan , weet zeker dat het je gaat lukken!
Ik ga in september naar Curacao, (deze maand naar afrika) maar van Curacao verwacht ik meer, dat staat bekend als een echt party eiland, ga daar ook zeker proberen een meisje te scoren in de avonduren. :) Hoop dat het makkelijker gaat worden als in Nederland
pi_158740531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:03 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dankjewel maatje !!
Daar heb je gelijk in, maar als je het nieuws bekijkt, dan maken ze allemaal overzichten hoe 2015 was, en dan ga je automatisch terug denken hoe je eigen jaar was, en dan kom ik helaas bij een punt dat je van jezelf weet dat je niet echt super gelukkig was dat jaar,

Ik ga ook voor jouw hopen jongen! Je bent nog heerlijk jong, geniet ervan , weet zeker dat het je gaat lukken!
Ik ga in september naar Curacao, (deze maand naar afrika) maar van Curacao verwacht ik meer, dat staat bekend als een echt party eiland, ga daar ook zeker proberen een meisje te scoren in de avonduren. :) Hoop dat het makkelijker gaat worden als in Nederland
Daarom moet je ook niet al te hoge doelen stellen voor het einde van 2016. In een jaar kan veel gebeuren, maar je kan niet verwachten dat heel je leven opeens anders is. Wees blij met de kleine veranderingen die je meemaakt.
pi_158786820
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef Charleville het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.
In sommige landen word men uitgehuwelijkt, dan moet je er gewoon wat moois van maken, al is het niet helemaal precies wat je voor ogen had.

Hier in Nederland gaat iedereen veelte snel uit elkaar, als ik in SA was geboren, of Iran dan was ik waarschijnlijk gewoon uitgehuwelijkt, had ik nu al een gezin, met een huisje. 'n kindje.

Misschien klinkt het heel erg dom wat ik nu zeg, maar ik geloof best dat de westerse maatschappij, niet werkt voor mij betreft relaties.

Hier is het hard, alleen de knapste, rijkere komen aan de vriendin, en mensen met een (lichte geestelijke) beperking vallen al snel buiten de boot.
Hier klopt dus niks van, Google eens naar Elliot Rodger. Knappe jongen met een mooie auto, kleding en rijke ouders. Ook hij kon geen vriendin krijgen door gebrek aan sociale vaardigheden.
  zondag 3 januari 2016 @ 14:30:10 #285
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158787009
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:23 schreef Brede_meneer het volgende:

[..]

Hier klopt dus niks van, Google eens naar Elliot Rodger. Knappe jongen met een mooie auto, kleding en rijke ouders. Ook hij kon geen vriendin krijgen door gebrek aan sociale vaardigheden.
Ik ga het gelijk opzoeken. :)
Dat gebrek is inderdaad het grootste probleem van sociale vaardigheden.
Ik kan gewoon geen leuk gesprek voeren, ik zat vandaag in de auto met 3 anderen meisjes, opweg naar een dansgelegenheid, er lag al de hele avond iets op m'n tong om te vragen, maar ondanks dat ik wat drank op had, (ik hoefde niet de boppen) kwam er geen woord uit, en dat ben je tegelijk niet aantrekkelijk voor vrouwen, en uit zich zelf vroegen ze ook helemaal niks aan mij.

Zelfde op tinder, dan sla ik ook dicht mocht er een gesprekje van komen, terwijl ik hier wel gewoon kan typen als snelle jelle, weet gewoon niets te zeggen tegen leuke meisjes van de spanning.
Dus het nieuwe jaar en goede voornemens zijn tot nu toe niet uitgekomen. Ik ben nog steeds dezelfde persoon met dito problemen ondanks het nieuwe jaar :P
pi_158790703
quote:

[..]

En sowieso is het natuurlijk dikke bullshit dat alleen de knapste, rijkste mensen aan aan relatie komen. Dan zou zeker 95% van Nederland vrijgezel zijn ofzo. :')
In de echte wereld hebben, dikke, dunne, knappe, minder knappe, rijke en arme mensen relaties.
pi_158791876
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 16:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

En sowieso is het natuurlijk dikke bullshit dat alleen de knapste, rijkste mensen aan aan relatie komen. Dan zou zeker 95% van Nederland vrijgezel zijn ofzo. :')
In de echte wereld hebben, dikke, dunne, knappe, minder knappe, rijke en arme mensen relaties.
Maar in hoeverre is is de meerheid met iemand samen waar ze in het begin tot op hun oren verliefd waren? Ik geloof dat de meeste samen zijn met iemand om niet alleen te zijn. Als je iets 'dieper' zoekt is aan jezelf werken een must.

[ Bericht 3% gewijzigd door Belgosome op 03-01-2016 17:38:00 ]
pi_158791960
Oui, alleen sociale vaardigheden móeten op een acceptabel niveau zijn. En dat is, i.t.t. opleiding/werk/zelfstandigheid verdomde moeilijke te realiseren.

Heb het hele manifest van Rodger gelezen (een paar maanden terug al) en het beangstigd mij een beetje hoe veel ik herken in zijn sociale angsten, maar gelukkig ook, hoe anders ik daar als persoon mee om ga. Charleville, ik zou hem niet als voorbeeld nemen, en in jouw geval zou ik afraden veel over zo'n dude na te denken/te lezen. Hij spoorde niet in klassiek-maatschappelijke zin (net als een paar mensen alhier die daar niet bepaald mazzel mee hebben gehad, waartoe ik mijzelf en jou ook wel reken) maar was gewoon volkomen van het padje af als het ging om de wijze waarop hij met dié ongelijkheid omging (jaja, hij was rijk, 1e-wereldland, dikke BMW, enzo...).

Oprechte vraag overigens... ehm... je posts lezen een beetje alsof je last hebt van behoorlijke moodswings... van opgewekt, vrolijk en positief naar (een paar berichten later) verdrietig en teneergeslagen. Het voelt een beetje... bipolair aan? :{ (alvast diepe excuses als dat niet zo is).
  zondag 3 januari 2016 @ 17:29:45 #289
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_158792027
Ja. Enkele sociale vaardigheden en gewoon een gesprek met vreemden durven te starten is wel een minumum. Of dacht je dat die wijven van je gaan dromen als je op je zolderkamertje over ze loopt na te denken.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 17:39:26 #290
5428 crew  miss_sly
pi_158792302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:03 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dankjewel maatje !!

Ga je met je moeder naar Curacao?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158794226
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:29 schreef SpecialK het volgende:
Ja. Enkele sociale vaardigheden en gewoon een gesprek met vreemden durven te starten is wel een minumum. Of dacht je dat die wijven van je gaan dromen als je op je zolderkamertje over ze loopt na te denken.
De beste man die dit topic heeft geopend is in de weekenden veelvuldig in de dancings / discotheken / uitgaansgelegenheden te vinden, zo heeft hij eerder te kennen gegeven. Het betreft dus geen stereotype Fokker!.
pi_158794382
quote:

[..]

Hij deed er ook niet bepaald moeite voor. Verwachtte letterlijk dat vrouwen wel op hem af zouden komen vanwege zijn 'status'. Maar hij was bovenal een enorm arrogant buitenbeentje.
pi_158794609
:'(
pi_158794701
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:00 schreef Gulmez het volgende:
:'(
Verkeerde kloon? :')

Net te laat met quoten
pi_158796250
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij deed er ook niet bepaald moeite voor. Verwachtte letterlijk dat vrouwen wel op hem af zouden komen vanwege zijn 'status'. Maar hij was bovenal een enorm arrogant buitenbeentje.
Ik heb nog niet eens een kwart gelezen van zijn 'manifest' en dat is wat ik er nu al uit haal. :')
pi_158800990
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens een kwart gelezen van zijn 'manifest' en dat is wat ik er nu al uit haal. :')
Hoe heb jij je vriend leren kennen dan?
pi_158803538
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe heb jij je vriend leren kennen dan?
Via FOK! :D
pi_158803831
Zoek er een met een rugzak of kids, altijd prijs.
pi_158805050
Stop maar met serieus reageren mensen. TS en Gulmez zijn dezelfde.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:40:42 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158805135
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
Stop maar met serieus reageren mensen. TS en Gulmez zijn dezelfde.
En dan nog wat kloons, vast en zeker.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')