abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158502830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:51 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik heb hiervoor altijd in een kleine wijk buiten Rotterdam gewerkt, dus het zal zeker wennen zijn, denk dat het ook niet mijn types zijn, heb een voorgevoel dat het luidruchtige types zijn, die in de pauze's kei hard lopen te praten e.d, maar goed, als het te veel word dan zonder ik mezelf wel af.

Geloof me, dat valt heus wel mee. Je hebt er aso's tussen, net als bij Nederlandse mensen. Ik heb ook een aantal andersgekleurden op mijn school, gewoon prima mensen, dus maak je daar maar niet druk om. :)
pi_158547374
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:
TS, kijk dit. Begin klein en bouw het langzaam op. :D

Geweldig, jeugd nostalgie dit!

Hahaha dankje! :D

Iedereen fijne kerstdagen trouwens!
Update: Ik heb in de kroeg met een meisje geknuffeld en geschuurd. :)

Verder een kort gesprek mee gehouden.
En ik zit eraan te denken om een datingprofiel aan te maken op knuz, het is gratis, dus moeder ziet geen transacties op m'n rekening, en je kan er meer info in kwijt als in badoo.
Tinder e.d, tja... zoals jullie merken hou ik erg van lange berichten schrijven.

Ik schrijf een dame liever een lange brief, met je intenties, en wat je in een relatie verwacht, dan dat je met ''Hallo'' begint zoals op tinder, ik heb toch nooit een gesprek op dat soort mediums, hopelijk op knuz wel fatsoenlijke reacties van vrouwen.

Begin echt te werken om mijn leven te verbeteren!!
Dit beloofd hopelijk wat voor het nieuwe jaar, een ander jaar als ik gewend ben hopelijk.
En meer aanrakingen / contact met vrouwen.
Ik bezoek geen betaalde vrouwen meer, zodat ik ook meer motivatie ga krijgen hopelijk om onbetaald contact op te doen! en het scheelt geld.
Ook ga ik elke dag sporten, een uur per dag.
Veel opdrukken, doe het nu al 20 keer achter elkaar. (soms veel meer)
En hardlopen, om zo een goed figuur te krijgen, zo compenseer je weer een klein beetje je tekortkomingen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Charleville op 26-12-2015 20:17:48 ]
pi_158552371
Geschuurd met een meisje, dat klinkt echt alsof het meisje 15 is.
  zaterdag 26 december 2015 @ 23:27:56 #254
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158554028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:54 schreef Charleville het volgende:

[..]

Geweldig, jeugd nostalgie dit!

Hahaha dankje! :D

Iedereen fijne kerstdagen trouwens!
Update: Ik heb in de kroeg met een meisje geknuffeld en geschuurd. :)

Verder een kort gesprek mee gehouden.
En ik zit eraan te denken om een datingprofiel aan te maken op knuz, het is gratis, dus moeder ziet geen transacties op m'n rekening, en je kan er meer info in kwijt als in badoo.
Tinder e.d, tja... zoals jullie merken hou ik erg van lange berichten schrijven.

Ik schrijf een dame liever een lange brief, met je intenties, en wat je in een relatie verwacht, dan dat je met ''Hallo'' begint zoals op tinder, ik heb toch nooit een gesprek op dat soort mediums, hopelijk op knuz wel fatsoenlijke reacties van vrouwen.

Begin echt te werken om mijn leven te verbeteren!!
Dit beloofd hopelijk wat voor het nieuwe jaar, een ander jaar als ik gewend ben hopelijk.
En meer aanrakingen / contact met vrouwen.
Ik bezoek geen betaalde vrouwen meer, zodat ik ook meer motivatie ga krijgen hopelijk om onbetaald contact op te doen! en het scheelt geld.
Ook ga ik elke dag sporten, een uur per dag.
Veel opdrukken, doe het nu al 20 keer achter elkaar. (soms veel meer)
En hardlopen, om zo een goed figuur te krijgen, zo compenseer je weer een klein beetje je tekortkomingen!
Hou die positiviteit vast! :) Heel mooi om te horen dat je al weet wat je gaat doen en het ook daadwerkelijk doet. Het is nu een kwestie van de juiste discipline opbouwen om die veranderingen teweeg te brengen. Onthoud: motivatie zorgt ervoor dat je begint, maar discipline zorgt ervoor dat je het afmaakt. Laat je niet uit het veld slaan als je binnenkort (geheid) een paar keer afgewezen wordt. :) En tot slot: laat je leven niet om het andere geslacht draaien. Je moet je eigen missie hebben. Of dat nou sport, een nieuwe opleiding of een hobby is.
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 13:05:27 #255
441859 crew  Lenny77
pi_158565337
En even terzijde... Het echte leuke leven begint pas vanaf je 30e. En je kansen op een leuke, vaste partner stijgen dan net. Tegen midden 30 willen de mensen settelen. Een gezin beginnen. Ze hebben een stabiele baan,hebben genoeg gefladderd en geprofiteerd en genoeg kleerscheuren opgelopen met badboys of kutwijven. Ze kennen de valkuilen en weten precies wat een knappe maar lege kop inhoudt.
Op jouw leeftijd zou je net lekker moeten genieten van je vrijheid. Dat denken veel meisjes ook. Eerst spelen, daarna huisje boompje beestje.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158565485
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:05 schreef Lenny77 het volgende:
En even terzijde... Het echte leuke leven begint pas vanaf je 30e. En je kansen op een leuke, vaste partner stijgen dan net. Tegen midden 30 willen de mensen settelen. Een gezin beginnen. Ze hebben een stabiele baan,hebben genoeg gefladderd en geprofiteerd en genoeg kleerscheuren opgelopen met badboys of kutwijven. Ze kennen de valkuilen en weten precies wat een knappe maar lege kop inhoudt.
Op jouw leeftijd zou je net lekker moeten genieten van je vrijheid. Dat denken veel meisjes ook. Eerst spelen, daarna huisje boompje beestje.
Dat is eigenlijk best wel een sneu verhaaltje. :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 13:17:51 #257
441859 crew  Lenny77
pi_158565645
Wat is daar sneu aan?
Geeft toch net hoop aan al die jankende twintigers die denken dat hun kansen bijna op zijn?
pi_158565700
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef Lenny77 het volgende:
Wat is daar sneu aan?
Geeft toch net hoop aan al die jankende twintigers die denken dat hun kansen bijna op zijn?
Om pas rond je 35ste een kans te maken, omdat iedereen maar genoegen probeert te nemen van wat leven eigenlijk is.
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 13:24:22 #259
441859 crew  Lenny77
pi_158565823
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:19 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Om pas rond je 35ste een kans te maken, omdat iedereen maar genoegen probeert te nemen.
Oh nee. Dan heb ik het verkeerd uitgelegd. Het is geen genoegen nemen. Het is meer dat je door dingen heen kan kijken. Die macho en alpha is een sukkel. Dat hele mooie meisje heeft eigenlijk een heel lelijk karakter. Je gaat meer op het innerlijke af. Je kent jezelf, hebt vrede met jezelf en weet wat belangrijk is in het leven. Je kan veel beter relativeren.
pi_158566001
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 13:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh nee. Dan heb ik het verkeerd uitgelegd. Het is geen genoegen nemen. Het is meer dat je door dingen heen kan kijken. Die macho en alpha is een sukkel. Dat hele mooie meisje heeft eigenlijk een heel lelijk karakter. Je gaat meer op het innerlijke af. Je kent jezelf, hebt vrede met jezelf en weet wat belangrijk is in het leven. Je kan veel beter relativeren.
Klopt, maar daar heb je nu niks aan als je nog 10 jaar moet wachten hé. TS geeft aan al 26 jaar ongelukkig te zijn dus nóg 10 jaar alleen doorbrengen is niet gezond dan, er moet wel een vooruitzicht zijn.
pi_158566195
quote:

[..]

Waarom meld je je moeder niet dat jij de regie over je eigen geld over gaat nemen en ga je naar de bank om dat fixen? Lijkt me toch een belangrijke stap naar meer zelfstandigheid.
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 16:15:42 #262
441859 crew  Lenny77
pi_158571220
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar daar heb je nu niks aan als je nog 10 jaar moet wachten hé. TS geeft aan al 26 jaar ongelukkig te zijn dus nóg 10 jaar alleen doorbrengen is niet gezond dan, er moet wel een vooruitzicht zijn.
Nee maar ts is wel panisch dat hij nog maar een paar jaar heeft.
Terwijl dit dus echt niet is!
Dat geeft hem dus wat rust zodat hij zichzelf niet nodeloos zit op te jagen en zichzelf onder druk zet.
pi_158576723
quote:

^O^ _O_
pi_158583444
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:05 schreef Lenny77 het volgende:
De fun is geweest, tijd voor een suffe maar stabiele provider. Leuk perspectief hoor.
pi_158585165
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:12 schreef Mathemaat het volgende:
Op jouw leeftijd zou je net lekker moeten genieten van je vrijhei
De meeste jonge vrouwen (20+) genieten helemaal niet zo van vrijheid maar gaan van relatie naar relatie. Zelfde geldt voor jonge mannen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_158585700
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

De meeste jonge vrouwen (20+) genieten helemaal niet zo van vrijheid maar gaan van relatie naar relatie. Zelfde geldt voor jonge mannen.
Ehm, je quote de verkeerde gast...
  maandag 28 december 2015 @ 14:35:41 #267
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158600891
Al een tijdje lid van Knuz alleen nog niemand een bericht gestuurd.

De profielen komen erg op me af op de een of anderen manier.
Voorbeeld

Even een klein beetje over mijzelf. Ik ben een spontane, pittige dame die een duidelijke mening heeft en hier vaak ook voor uit komt. (Mijn sterke en soms mindere eigenschap). Als ik ergens voor ga is dat ook 100 procent. Ik ben een doorzetter en streef graag naar het beste.

Ik vind het leuk om te winkelen. Af en toe eens een drankje te doen in de stad. Ik ben niet op zoek naar een party animal!

Ben jij die leuke spontane man tussen de 23 en 29 jaar en woon je in Gelderland? Stuur me dan gerust een berichtje!

Ze is zelf 22, vallen meisjes op ouderen mannen? Want dat zou voor mij goed uitkomen, want ik heb liever een jonger meisje dan ik zelf ben, omdat ik nog niet zo volwassen ben en zelfstandig.
Maar zo'n profiel, ik schrik er een beetje van.. Pittige dame is niks voor mij, en ze gaat er 100% voor, maar ik weet niet eens of ik een relatie aankan.

Hoe ik het voor me zie?
Af en toe wat leuks doen, zoals een bioscoop bezoek, etentje, dan een vakantie plannen, en dan langzaam elkaar in het weekend zien, dat uitmond dat je elkaar zo leuk vind, dat je elkaar misschien elke dag wilt zien.

Op de een of anderen manier wil ik heel erg graag een relatie, maar aan de anderen kant komen die berichten heel erg op me af... En dan twijfel ik of ik dat wel echt wil een meid, en of ik er wel klaar voor ben, zo'n relatie.
  maandag 28 december 2015 @ 14:42:36 #268
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158601085
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Wat mij opvalt, sommige meisjes hoppen inderdaad van relatie naar relatie, steeds veranderd hun status op facebook van jongen naar jongen.. En anderen meisjes blijven jaren lang vrijgezel met scharrels.
pi_158601164
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:35 schreef Charleville het volgende:
Ze is zelf 22, vallen meisjes op ouderen mannen? Want dat zou voor mij goed uitkomen, want ik heb liever een jonger meisje dan ik zelf ben, omdat ik nog niet zo volwassen ben en zelfstandig.
Leeftijd is een getal en jij bent gevoelsmatig denk ik geen oudere man voor haar.

quote:
Maar zo'n profiel, ik schrik er een beetje van.. Pittige dame is niks voor mij, en ze gaat er 100% voor, maar ik weet niet eens of ik een relatie aankan.
Begin eerst gewoon eens met een date met een meid die je wel leuk lijkt.

quote:
Hoe ik het voor me zie?
Af en toe wat leuks doen, zoals een bioscoop bezoek, etentje, dan een vakantie plannen, en dan langzaam elkaar in het weekend zien, dat uitmond dat je elkaar zo leuk vind, dat je elkaar misschien elke dag wilt zien.
Prima antwoord voor de date die je wel leuk vindt..

quote:
Op de een of anderen manier wil ik heel erg graag een relatie, maar aan de anderen kant komen die berichten heel erg op me af... En dan twijfel ik of ik dat wel echt wil een meid, en of ik er wel klaar voor ben, zo'n relatie.
Je kan een relatie willen, maar zonder de meid heb je daar geen kut aan. De meid die je leuk vindt, niet een meid omdat je een vriendin wil.
Ga daten omdat iemand je leuk lijkt, is het tijdens de date gezellig en blijkt het wederzijds, dan groeit dat vanzelf..
  maandag 28 december 2015 @ 14:54:11 #270
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_158601399
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Leeftijd is een getal en jij bent gevoelsmatig denk ik geen oudere man voor haar.

[..]

Begin eerst gewoon eens met een date met een meid die je wel leuk lijkt.

[..]

Prima antwoord voor de date die je wel leuk vindt..

[..]

Je kan een relatie willen, maar zonder de meid heb je daar geen kut aan. De meid die je leuk vindt, niet een meid omdat je een vriendin wil.
Ga daten omdat iemand je leuk lijkt, is het tijdens de date gezellig en blijkt het wederzijds, dan groeit dat vanzelf..
Je hebt weer eens helemaal gelijk.
Het zal inderdaad niet gelijk zijn dat je bij haar in moet gaan wonen,
En een date zie ik heel erg zitten, misschien zal ik de eerste minuten moeilijk uit m'n woorden komen, maar het is bij mij vaak zo, dat hoe langer de avond duurt, en hoe langer ik in gesprek ben, hoe sneller mijn spraak weer stabiliseert. En ik kan altijd vertellen dat ik ontzettend zenuwachtig ben, en misschien vinden meisjes dat wel schattig. :)

Ik ga even een stukje in het park lopen, even m'n hoofd rustig krijgen, en dan ga ik vanavond beginnen met m'n eerste berichten naar meisjes.
Ik kan trouwens ook al een beetje zo'n studenten accent na doen, bij mij in de supermarkt hadden veel collega's zo'n accent, en soms als ik praat neem ik het onbewust over, of ik ook zo tijdens m'n date ga praten, weet ik niet. Misschien moet ik eens voor de verandering lekker mezelf spelen in plaats van in een rol te zitten, wat ik denk wat anderen leuker vinden,
pi_158602224
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:54 schreef Charleville het volgende:

[..]

Je hebt weer eens helemaal gelijk.
Het zal inderdaad niet gelijk zijn dat je bij haar in moet gaan wonen,
En een date zie ik heel erg zitten, misschien zal ik de eerste minuten moeilijk uit m'n woorden komen, maar het is bij mij vaak zo, dat hoe langer de avond duurt, en hoe langer ik in gesprek ben, hoe sneller mijn spraak weer stabiliseert. En ik kan altijd vertellen dat ik ontzettend zenuwachtig ben, en misschien vinden meisjes dat wel schattig. :)

Ik ga even een stukje in het park lopen, even m'n hoofd rustig krijgen, en dan ga ik vanavond beginnen met m'n eerste berichten naar meisjes.
Ik kan trouwens ook al een beetje zo'n studenten accent na doen, bij mij in de supermarkt hadden veel collega's zo'n accent, en soms als ik praat neem ik het onbewust over, of ik ook zo tijdens m'n date ga praten, weet ik niet. Misschien moet ik eens voor de verandering lekker mezelf spelen in plaats van in een rol te zitten, wat ik denk wat anderen leuker vinden,
Vrouwen die een paar jaar ouder dan je zijn hebben misschien wat meer geduld voor je? Bovendien als je gaat daten, denk dat er genoeg vrouwen zijn die ook een beetje gespannen zijn. Als jij erin slaagt om hun op hun gemak te stellen verdwijnen je eigen zenuwen sneller :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 28 december 2015 @ 17:05:10 #272
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_158605471
Een studenten accent nadoen is wel een beetje raar. Doe dat maar niet.
pi_158607601
Wat de fuck is een studenten accent nou weer :') :') echt nog nooit van gehoord _O- en ja, ik ben student :')
pi_158609949
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:02 schreef Hippocratos het volgende:
Wat de fuck is een studenten accent nou weer :') :') echt nog nooit van gehoord _O- en ja, ik ben student :')
Zo'n kakkers accent
pi_158623541
Bewust met een ander accent praten. :') Als je een langdurige relatie wil moet je dat vooral doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')