SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bungeejump-industrie ==> Reyes ==> paal op kop ==> gaat goed ==> duim omhoogquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Waar had Arjan het eigenlijk over? Dat miste ik even.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hierbij het brekketDat is geen brekketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
En het feit dat hij uitgeschakeld gaat wordenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef luckass het volgende:
Het enige goede aan Newton is zijn opkomstnummer
Ah gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bungeejump-industrie ==> Reyes ==> paal op kop ==> gaat goed ==> duim omhoog
Waarom heet Ronny The Rebel?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom heeft een suffe lul als Newton warrior als bijnaam?
ach zo hebben we allemaal wat bedachtquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gebruiken ze bij het bungeejumpen als tegengewicht.
Klassieke derdepijl darter, werkdarts, alles.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gebruiken ze bij het bungeejumpen als tegengewicht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.pdc.tv/news/ar(...)championship-netzone
Volgens PDC.TV een brekket, ik win.
Weinig horizontale spreiding.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Klassieke derdepijl darter, werkdarts, alles.
Dit is een serieuze bedreigingquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij gaat juichen voor Reyes anders verwijder ik je van whatsapp.
Tis maar goed dat ik een grotere tv heb gekocht anders zat hij gedeeltelijk buiten beeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Reyes stoerder ogen dan vorig jaar
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik heb een heel ander idee bij een brekketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.pdc.tv/news/ar(...)championship-netzone
Volgens PDC.TV een brekket, ik win.RED ONS HENNIEGOD
Engels lullen kan die nog steeds niet. BierKist doet dat toch beter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind Reyes stoerder ogen dan vorig jaar
Dat zou ik natuurlijk nooit over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een serieuze bedreiging.
Dan heb je 1,5 maand hier naar toe geleefd en dan begin je met een 5quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
Beginnen met S5. Geweldige voorbereiding, zie je direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |