Meer alweer, maar hier geen last van?quote:Op maandag 4 januari 2016 08:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb zo het idee dat mijn wekker geen geluid meer geeft als ie afgaat.. Nog steeds een nieuwjaarsbug?![]()
Mijn wekker deed het vanochtend gewoonquote:Op maandag 4 januari 2016 08:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb zo het idee dat mijn wekker geen geluid meer geeft als ie afgaat.. Nog steeds een nieuwjaarsbug?![]()
Mijne ook!quote:Op maandag 4 januari 2016 11:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn wekker deed het vanochtend gewoon
Belvolume op vrijwel nul staan misschien?quote:Op maandag 4 januari 2016 08:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ga het morgen nog een keer proberen, eens zien of het dan wel goed gaatquote:Op maandag 4 januari 2016 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik gok dat je het geluid gewoon zacht hebt staan of domweg je wekker hebt afgezet.
Je zou hem ook over een minuut eens kunnen zetten en luisteren, snuggere.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ga het morgen nog een keer proberen, eens zien of het dan wel goed gaat
Dit.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je zou hem ook over een minuut eens kunnen zetten en luisteren, snuggere.
Waar de 5C makkelijk te onderscheiden was van de 5 en 5S, lijkt dit best wel sprekend om de 6/6S.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iphone 6C, ziet er grappig uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te groot voor mij, heb de 6quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoppa ! Van de 5S naar de 6S plus. Maatje meer.
Bron?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iphone 6C, ziet er grappig uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas, dat kan niet. Op geen enkele manier.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Zit al een tijd te zoeken, maar kan het niet vinden: (hoe) kun je zonder gebruik te maken van een computer je Whatsapp-geschiedenis van je Android-telefoon overzetten naar je nieuwe iPhone?
Nou, dat klinkt vrij duidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Helaas, dat kan niet. Op geen enkele manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |