Een wifebeaterquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Lex met een jasje is net een soort aangeklede aap. Lex moet in een wifebeater aan die desk zitten.
Kijken voor Nederlandersquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:52 schreef Badr_Harry het volgende:
Verdomme ik dacht dat het woensdag was.. vandaag geen Nederlanders
Want alleen Nederlanders kunnen dartenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:52 schreef Badr_Harry het volgende:
Verdomme ik dacht dat het woensdag was.. vandaag geen Nederlanders
Was het maar damesdarten, hadden we tenminste nog iets om naar te kijken.quote:
Dat vind ik een vrij boude uitspraak.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar damesdarten, hadden we tenminste nog iets om naar te kijken.
Mwa...er doen tegenwoordig geen Mieke de Boer's meer meequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar damesdarten, hadden we tenminste nog iets om naar te kijken.
Geilen op Fallon Sherrock.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa...er doen tegenwoordig geen Mieke de Boer's meer mee
een vierkante centimeter is vrij grootquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
180 op een vierkante centimeter, god.
Die had toen nog in de playboy gestaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa...er doen tegenwoordig geen Mieke de Boer's meer mee
Gisteren al voorspeld door ondergetekendequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Deano maakt ook goede kans op het slechtst winnende gemiddelde
En door mij een paar dagen eerder. Wat een kennersquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Gisteren al voorspeld door ondergetekende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |