Je doet Geerd wel tekort als je lantaarnpalen aan hem koppeld. Alsof Geerd de lamp heeft uitgevondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het pad zal verlicht zijn, kijk maar naar de straatlantaarns
Sterkte het is nogal koud voor jurkjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ik draag maar een jurkje
Maar de straatlantaarns bieden wel beter zicht in het donkerquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je doet Geerd wel tekort als je lantaarnpalen aan hem koppeld. Alsof Geerd de lamp heeft uitgevonden. Nee het is Geerd die over haar schouder waakt ook als er geen licht is.
Dat denk jequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Who cares, I got Geerd baby!
Except youquote:
Dat is het werk van de gemeente. Geerd doet dingen die de gemeente niet kan, hij waakt over je daar waar geen licht ons kan bereiken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar de straatlantaarns bieden wel beter zicht in het donker
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welkom terug hoe was het in? Meen dat het London was? Heb dronken zoiets gelezen meen ik.
Viel wel mee.. paar bier.. maar niet teveel, ik moest nog naar huisquote:
Dat weet ze zelf ook wel, maar het is verrekte handig dat die lantaarns er staan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is het werk van de gemeente. Geerd doet dingen die de gemeente niet kan, hij waakt over je daar waar geen licht ons kan bereiken.
Mwoah een echte volgeling is altijd zo bezopen dat licht niets uithaalt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf ook wel, maar het is verrekte handig dat die lantaarns er staan.
Ik ben getrouwd met geerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Benieuwd of paus hierin trapt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:53 schreef Geerd het volgende:
Ik heb zin in een halve liter de soep was zout
Verliefd geworden.quote:
Maak even een upskirt pic danquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sterkte het is nogal koud voor jurkjes.
Je had het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:59 schreef renwan het volgende:
Godver, tap ik net een perfecte halve liter gaat die engelse halve zool zeiken dat er teveel schuim op zit. ZO DRINKEN WE DAT HIER PAS JE AAN
Geerd is de enige die het weet. Hoe je bier moet drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:59 schreef renwan het volgende:
Godver, tap ik net een perfecte halve liter gaat die engelse halve zool zeiken dat er teveel schuim op zit. ZO DRINKEN WE DAT HIER PAS JE AAN
Meestal accepteren ze het gewoonquote:
Goed neutraal geblevenquote:
Zonde idd !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:01 schreef renwan het volgende:
Heel die schuimlaag eraf getapt voor hem, bierverkrachting
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan ga je weer vieze dingen zeggen ?
Sletjequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:03 schreef renwan het volgende:
Nu heb ik om mezelf te troosten Johnny Cash opgezet![]()
Niet eens fapbaar materiaal op je fotoboekquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Sinds ik hier post zijn de aantal views in mn FoBo toegenomen met +135, vieze lurkers
Ik heb in totaal 3 keer gekeken in je FoBo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Sinds ik hier post zijn de aantal views in mn FoBo toegenomen met +135, vieze lurkers
Rusnakquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens fapbaar materiaal op je fotoboek
Hoevaak gefapt op rusnakquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 3 keer gekeken in je FoBo.
Ongeveer 0 keer, hoezo?quote:
Niet eens picsquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
En het valt vies tegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |