Geerd zal natuurlijk aanvoelen dat hij even niet meer geëerd wordt, en dan kan hij misschien schade toebrengen aan zijn apostelen. Dat moeten we natuurlijk proberen te voorkomen, en al onze krachten bundelen om Geerd te blijven erenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is liefde, Geerd is ook niet dom en weet ook van de seksuele lusten. Toch is Geerd een God die je moet eren en als iedereen op jou gaat geilen of opso dan wordt hij niet meer geëerd, en dan doe je hem te kort (Geerd)
Het Geerd arrangement, zal het eens voorstellenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het Geerd hostel. Slapen alle vrouwen op de kamer van Geerd
Mengeling van bier en conducteurschapquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mag ik vragen hoe Geerd eigenlijk ontstaan is?
HOOFDconducteur!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mengeling van bier en conducteurschap
Als profeet is het mijn taak. Ervoor te zorgen dat Geerd geëerd wordt. Ik sta er niet voor dat mensen opso of jou of nog een andere vrouw gaan vereren. Hoewel je in Limburg woont en ik een kans van 13,27% heb je te hosselen ga ik eerder voor Geerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Geerd zal natuurlijk aanvoelen dat hij even niet meer geëerd wordt, en dan kan hij misschien schade toebrengen aan zijn apostelen. Dat moeten we natuurlijk proberen te voorkomen, en al onze krachten bundelen om Geerd te blijven eren
Drink gauw wat bier, Geerd kan dit lezenquote:
Prachtmotivatie geschreven en nog niks gehoord. Maar dat gaat nog komen! Zo niet rot ik op naar La Francequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou en je gooi naar het HCschap?
Oja kutt!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Drink gauw wat bier, Geerd kan dit lezen
Loveyouquote:
Onze heer, koning en herder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:33 schreef Geerd het volgende:
Kwaliteit van de post waren weer van niveau
Ik ben geGeerdzonedquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als profeet is het mijn taak. Ervoor te zorgen dat Geerd geëerd wordt. Ik sta er niet voor dat mensen opso of jou of nog een andere vrouw gaan vereren. Hoewel je in Limburg woont en ik een kans van 13,27% heb je te hosselen ga ik eerder voor Geerd.
Mocht je aangenomen worden moet je me helpen met mijn motivatie!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Prachtmotivatie geschreven en nog niks gehoord. Maar dat gaat nog komen! Zo niet rot ik op naar La France
Je kan altijd voor de Zoon gaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben geGeerdzoned![]()
En eigenlijk vind ik het best een leuk woord...
En dat klopt, je was ook een Limburger...
Juist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben geGeerdzoned![]()
En eigenlijk vind ik het best een leuk woord...
En dat klopt, je was ook een Limburger...
Wie is dat?quote:
Geerd heeft me uitverkorenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf de paintzoon.
Met zo'n grappig accentje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alle drie de profeten wel. Hoewel renwan heeft zijn verleden uitgegumd.
Ik ben hageneesquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alle drie de profeten wel. Hoewel renwan heeft zijn verleden uitgegumd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |