quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
Aanbellen, en bij de eigenaar aangeven dat je er last van hebt.
Soms is het leven zo simpel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe vind ik zoiets. Er zijn 5 verdiepingen met elk een stuk of 30 woningen en buiten muren zijn betet geïsoleerd dan binnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef pl4kkie het volgende:
Zoek uit waar het geblaf vandaan komt. Kan niet zo bijzonder lastig zijn lijkt mij.
En dan dit
[..]
Koop maar ik ben bang dat de VVE ook niet weet wie er onlangs een blaffende hond heeft aangeschaft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef Peter het volgende:
huur of koop? VVE/verhuurder al gewaarschuwd?
En anders je wijkagent.
Rondlopen en luisteren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:10 schreef Beardium het volgende:
[..]
Hoe vind ik zoiets. Er zijn 5 verdiepingen met elk een stuk of 30 woningen en buiten muren zijn betet geïsoleerd dan binnen.
Praat eens met mensen om je heen....quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:10 schreef Beardium het volgende:
[..]
Hoe vind ik zoiets. Er zijn 5 verdiepingen met elk een stuk of 30 woningen en buiten muren zijn betet geïsoleerd dan binnen.
Hoe moeilijk kan het zijn.quote:
Of gewoon een puppy die voor het eerst alleen gelaten wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef Hallmark het volgende:
Een hond die urenlang blaft, dat is dierenverwaarlozing. Een hond is totaal overstresst als hij zo lang bijft blaffen.
Godverdomme, echt wel. Mede om die reden heb ik een tijd doorgespaard om niet in een flat te hoeven wonen, bah.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Gerard_Geit het volgende:
Maar als een baby de hele nacht aan het krijsen is boeit niemand het
Uitgerekend in het appartementencomplex waar ik woon zijn geen (grote) honden en geen kinderen toegestaan. En ze selecteren bij de toewijzing hier ook op. Als er een woning in mijn complex vrijkomt en op de site van de woningstichting wordt gezet staat er ook duidelijk bij dat dit complex gezien de doelgroep van 50 plus niet voor huurders met kinderen geschikt is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Godverdomme, echt wel. Mede om die reden heb ik een tijd doorgespaard om niet in een flat te hoeven wonen, bah.
Kijken of dit in strijd is met het reglement. Vervolgens bestuur vve verzoeken op te treden tegen de overtredingquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:11 schreef Beardium het volgende:
[..]
Koop maar ik ben bang dat de VVE ook niet weet wie er onlangs een blaffende hond heeft aangeschaft.
Dat kan wel even duren.quote:Op woensdag 23 december 2015 06:00 schreef djh77 het volgende:
[..]
Kijken of dit in strijd is met het reglement. Vervolgens bestuur vve verzoeken op te treden tegen de overtreding
En de woningbouwvereniging niet te vergeten of VVE.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:36 schreef avotar het volgende:
Direct bij de politie gaan klagen.
En je buren. En dan wellicht ook bij de bezitter van de hond.
Wat is het verschil tussen een hond in een flat van 80 vierkante meter en een hond in een rijtjeshuis van 80 vierkante meter?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef Hallmark het volgende:
Een hond op een flat, echt -- sommige mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |