abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:13:12 #1
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158442057
https://www.illuminatiofficial.org

Op deze website vind je belangrijke informatie van de Illuminati zélf! Ze zijn dus eindelijk uit de kast gekomen en zien zelf ook wel in dat ze door het volledig onbekend proberen te blijven, ze de fantasie van het onwetende volk op hol laten slaan. Te lezen valt dat ze het dus allemaal helemaal niet zo slecht bedoelen en ze juist het goede willen doen voor de wereld, zoals veruit de meeste normale mensen uiteraard willen. Wie ze precies zijn, houden ze uiteraard met goede redenen onbekend. Maar ze doen in ieder geval wat misverstanden de wereld uit helpen. Kijk er eens rustig rond zou ik zeggen...

Verder mogen er in dit topic allemaal leuke pro-illuminati filmpjes, plaatjes, muziekjes en weet-ik-het-allemaaltjes gepost worden. Laten we de Illuminati voor de verandering eens in het zonnetje zetten en het eens van de andere kant bekijken! Tenslotte is het hard werken om een wereld bestaande uit 7 miljard mensen te leiden. En ze zijn al zo ontzettend ver gekomen... Daarbij mag hun gevoel voor mooie kunst ons toch ook zeker niet ontgaan. Het is knap, groots werk en dat verdient meer onze respect! Dus post hier vrolijke dingen, en het staat je verder vrij wat. Van onzin tot interessante wetenswaardigheden.
Laten we voor het gemak er vanuit gaan dat ze achter alle grote wereldse bewegingen zitten, zoals de United Nations, de G8, NAVO, NASA, Greenpeace, WWF, WHO etc. etc. Welke goede dingen zien we allemaal?

Laten we de Illuminati ontdekken op een positieve manier. Te beginnen met bovenstaande website.

Anti-Illuminati-sites en filmpjes zijn er inmiddels genoeg. Allemaal poneren ze hun zelfbedachte vermoedens als ware, onomstotelijk bewezen feiten; precies het mechanisme dat roddels in de wereld doet ontstaan. Heel fout. En niemand die er eens wat van zegt.
Gelukkig hebben ze nu een eigen website met eerlijke, oprechte informatie, zodat de mensen uit eerste hand de informatie over de organisatie tot zich kunnen nemen. Gaat dat lezen!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:13:42 #2
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158442074
20 Things The Illuminati
Can Teach You
By Stefan Fobes
6-12-9

Today I again, write here about a vast, sprawling movement which comprises a dedicated part of the population who work day in, day out to bring great changes to this world.

In this arena, the majority does not see intelligence, courage, honor, decency, skill, as great things. They speak of these in glowing terms, yes, but the reality is just the opposite. Your worth is decided strictly, by most people comprising this "underground", by the resources you have at your beck and call, and how many worshippers, clones and mindless thralls you have sloshing saliva in your path at the moment. The naive neophytes are fed upon by hungrier, slicker fish who lie, and think of nothing other of their own self-aggrandizment, no matter what the cost to anyone else. Who will take them for everything they are worth and go home and eat fabulous dinners and sleep quite well.

Independently creative thought is generally at a minimum. Raw recruits sit back, read their prepared daily briefs, and follow the included orders from the bigger fish. The reptilian brain by and large, runs the show here.

I'm talking about the malevolent, cutthroat world of Illuminati rituals and their secret society network?

No. I write of the conspiracy research arena.

I see this grotesque attitude permeating what should be the nexus point for the kindest, the wisest, the toughest. What really should be a gathering place for the best of the best. But instead I see constant desperate struggles, by the so-called awakened just as in the world of so-called sheeple, to try to grab power over others and see themselves as better than everyone else around them. The reptilian brain rules.

I see instead of dynamic individual minds who are so in speech and in deed, joining ideas instead of easily infiltratable groups, just innocent lambs waiting to be eaten by the next Illuminati agent with a fancy, cleverly worked out website and a loud enough voice booming with fake intensity.

I see penis measuring contests on who has the biggest hits on Alexa instead of brainstorming on what actually works and then simply going out and doing it.
And so, from a guy who comes from an Illuminati family himself, here are 20 things the Illuminati can teach you. This is not an endorsement of them.

1. They are voracious in their infoseeking. If it takes all night long, or weeks, or years, they will look and look till they get what they have been looking for.

2. Whenever one of their associates or slaves needs something for a mission, Illuminati members make sure this person or persons get the material resources they need to get the job done, whether it be by contributions or whatever. Even if the person is disliked, all that is necessary is that the person has the skills for the job and the plan be workable. No whining on forums, no silly speeches, just gets done.

3. They know how to conserve their resources. They do not throw out all their chips all in on one go.

4. They trust their instincts.

5. If they see an opening, they do not hesitate to take advantage and exploit it.

6. They do not go into deep dark depressions just because they had one minor setback. They use everything they have to find out exactly what went wrong, and correct the problem.

7. They know how to organize themselves.

8. Among them, concepts of color, sexual orientation, and fame are meaningless. The goal goes first.

9. They know what TV is and does - they introduced it, you know! The goal comes before the TV or any of their other mind control devices, such as video games. Watching all those hours every day and being "awake" are like matter and anti-matter. They cannot be in the same place at the same time.

10. They know to not let anyone take what they have. If someone tried to CPS their kids there'd be hell on all involved in trying, even the person who made the call. Literally.

11. You can insult them all you want, call them anything, and they do not take it like Joe and Jane Public would. This is because they have absolutely no pride or morals, but anyone who does with intelligence can easily integrate this into their minds.

12. They would NEVER, under any circumstances, sell out themselves out by giving their family secrets out to the public for peanuts, like so many of the commoners do by selling out their countries and spying on and black opping their fellow humans.

13. In the public eye, wanting a lot of material resources is seen as something to be ashamed of. It is a damn good thing! Everyone should have all the material items they need to do everything they need to do, and should feel pride in having the self-love for holding that perspective and moving with it. This is the mindset the leadership of the Illuminati hold.

14. When information is placed before them that is obviously a threat to their well-being, they immediately take action about it and do not go rushing to drown life circumstances in a TV or bag of takeout, even if they do not know precisely what to do at the moment.

15. Even if all hope seems lost, and the odds are against them, they still keep on working at it 110%.

16. They know the value of building up networks.

17. They feel no guilt about defending themselves from legal, physical, or other attacks. At times I read about people I see acting nice to their agents, saying sorry to them, when it was the agent who had infringed upon their rights. Never be sorry and apologetic to them. It's a clear cut sign of victim mentality and is asking for trouble.

18. They are flexible, to an extent, and do not work with the controlled by them mainstream science and know the reality and value of homeopathy, energy and herbal healing, and do not hesitate to take full advantage of these using all the resources they have at their disposal.

19. They have always understood that they have their livelihood to defend, which is their pyramidal control system and all the luxury that comes with it. Humanity will learn from this, whether it be gently through information like this article, or the hard way. Everyone must understand that their livelihoods are also being threatened, and act upon this via exposure of the agenda.

20. They know to set aside their petty differences when business needs to be taken care of.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:25:02 #3
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158442285
Nieuwe werelddoelen VN: einde aan honger en armoede
MA 21 SEPTEMBER, 20:55BUITENLAND

De VN wil onder meer onderwijs voor iedereen, zoals op deze school in Pakistan AFP
In 2030 moet armoede de wereld uit zijn, mag niemand nog honger lijden en moet iedereen toegang hebben tot goed onderwijs. Dat zijn enkele van de zeventien doelen waar de Verenigde Naties de komende vijftien jaar aan willen werken en waar wereldleiders komend weekend hun handtekening onder zetten.

De Duurzame Ontwikkelingsdoelen vervangen de acht millenniumdoelen die in 2000 werden afgesproken en eind dit jaar aflopen. Deze doelen worden gezien als de belangrijkste wereldwijde afspraken om de levens van mensen te verbeteren.

Armoede

Ondanks vooruitgang op allerlei gebieden, is er slechts één millenniumdoel volledig gehaald: het halveren van het aantal mensen dat in armoede leeft. Dat is vooral te danken aan de economische groei van China.

Het lukte bijvoorbeeld net niet om het aantal mensen dat honger lijdt te halveren. Ook het doel om kindersterfte wereldwijd met tweederde terug te dringen, is niet gehaald.

Financiering

Een duidelijk verschil tussen de oude en nieuwe doelen is dat alle landen meebetalen aan de uitvoering van het nieuwe 15-jarenplan. De millenniumdoelen leunden meer op rijke landen.

Critici vinden de nieuwe werelddoelen te omvangrijk en daarom onhaalbaar. Ze vinden het ook slecht dat landen geen verantwoording hoeven af te leggen als ze een doel niet halen. Voorstanders weerspreken de kritiek en zeggen dat wereldproblemen een brede aanpak nodig hebben en het belangrijk is dat zo veel mogelijk landen de plannen steunen.

Vrijdag en komend weekeinde komen meer dan 150 wereldleiders bijeen voor de ondertekening van de nieuwe werelddoelen. Dat doen ze voorafgaand aan de Algemene Vergadering van de VN, die maandag begint.

In het kort zijn dit de doelen

1. Een einde aan armoede in al zijn vormen.

2. Duurzame landbouw en een einde aan honger.

3. Gezondheidszorg voor iedereen.

4. Goed onderwijs voor iedereen.

5. Gelijke rechten voor mannen en vrouwen.

6. Iedereen heeft toegang tot water en sanitair.

7. Toegang tot betaalbare en duurzame energie.

8. Het bevorderen van duurzame economische groei, werk voor iedereen.

9. Een goede infrastructuur, een duurzame industrie, het bevorderen van innovatie.

10. Het verminderen van ongelijkheid.

11. Dorpen en steden zijn veilig en duurzaam.

12. Zorgen voor duurzame productie en consumptie.

13. Klimaatverandering tegengaan en de gevolgen ervan aanpakken.

14. Bescherm oceanen en zeeën en gebruik ze duurzaam.

15. Bescherm en herstel ecosystemen, bossen en biodiversiteit.

16. Werk aan een vreedzame, veilige samenleving en een toegankelijk rechtssysteem.

17. Betere samenwerking tussen landen om gezamenlijke doelen te bereiken.

Behalve deze zeventien werelddoelen, zijn er nog 169 'kleinere' doelen waar de wereldleiders hun handtekening onder zetten.
pi_158442301
illuminati is love, illuminati is life
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_158442313
Hier een 'leuk' pro-NWO filmpje:

-
pi_158442393
Ze zijn niet 'eindelijk' uit de kast.
Bestaat al sinds 2013.
Dat zie je onderaan de website, of via deze pagina
https://web.archive.org/web/20130815000000*/https://www.illuminatiofficial.org/

En de term 'illuminatie' is tegenwoordig gewoon een makkelijke cashcow.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:44:59 #7
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158442689
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
illuminati is love, illuminati is life
_O_
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:47:10 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158442737
De illuminatie wouden die niet hebben dat de bevolking tot 500.000.000 gereduceerd werd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158443124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
De illuminatie wouden die niet hebben dat de bevolking tot 500.000.000 gereduceerd werd?
Daar lijkt het wel op ja:

“The elderly are useless eaters” — Dr. Henry Kissinger

“A total world population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels, would be ideal.” — Ted Turner, in an interview with Audubon magazine

“The present vast overpopulation, now far beyond the world carrying capacity, cannot be answered by future reductions in the birth rate due to contraception, sterilization and abortion, but must be met in the present by the reduction of numbers presently existing. This must be done by whatever means necessary.” — Initiative for the United Nations ECO-92 EARTH CHARTER

-
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:07:28 #10
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158443204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:26 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier een 'leuk' pro-NWO filmpje:

Hè, wat negatief...

Leven onder de Illuminati is juist leuke feestjes/festivallen met coole beelden op grote schermen en zo. Feesten, feesten lang leve de lol. Dát is de kracht van de Illuminatri. Geen grey states en dat soort dingen :N Het is het Licht hè... Illuminatie is Licht!
Probeerde net op youtube een leuk filmpje te vinden van zo'n dance-feest, maar die zijn allemaal negatief en jagen je onterecht de stuipen op 't lijf! :'(
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:14:23 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158443363
Na aanleiding van de supporters!!

Een betere wereld begint bij jezelf *O*
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:22:21 #12
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158443536
pi_158444046
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Hè, wat negatief...

Leven onder de Illuminati is juist leuke feestjes/festivallen met coole beelden op grote schermen en zo. Feesten, feesten lang leve de lol. Dát is de kracht van de Illuminatri. Geen grey states en dat soort dingen :N Het is het Licht hè... Illuminatie is Licht!
Probeerde net op youtube een leuk filmpje te vinden van zo'n dance-feest, maar die zijn allemaal negatief en jagen je onterecht de stuipen op 't lijf! :'(
Ah, zo ja...

-
pi_158444309
Maar ik snap de insteek van dit topic niet echt helemaal.

Ik hoop dat je het sarcastisch bedoelt?
-
pi_158444659
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar ik snap de insteek van dit topic niet echt helemaal.

Ik hoop dat je het sarcastisch bedoelt?
Zion is gewoon een schitterend design, Zionisten geweldige figuren en de freemasons geweldige denkers. Snap dat nou is lichtkogel, childhoods end (deel1,2 en 3)somewhere :Y

There is only one religion
pi_158445602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zion is gewoon een schitterend design, Zionisten geweldige figuren en de freemasons geweldige denkers. Snap dat nou is lichtkogel, childhoods end (deel1,2 en 3)somewhere :Y

Zodoende! :D

Maar goed, ik weet zeker dat er genoeg bij zullen zijn die het wel cool en goed gaan vinden, gepropageerd door de media. Je ziet nu al veel idioten op facebook foto's van zichzelf zetten met alleen het linkeroog zichtbaar e.d.
-
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:43:34 #17
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158445834
God god godverdomme!! Hele lap tekst getypt, druk ik op een verkeerd knopje: alles weg en niet meer terug te halen :( Wat haat ik dat zeg!
Nu geen zin meer om het weer te typen. Tyfuszooi.
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:51:05 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158445990
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
God god godverdomme!! Hele lap tekst getypt, druk ik op een verkeerd knopje: alles weg en niet meer terug te halen :( Wat haat ik dat zeg!
perongeluk tablad gesloten? dan kan je het vaak nog terug halen hoor.
nieuw tabje openen en klikken op reopen closed tab :)
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:58:10 #19
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158446166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

perongeluk tablad gesloten? dan kan je het vaak nog terug halen hoor.
nieuw tabje openen en klikken op reopen closed tab :)
Nee, ik drukte op 'preview' nadat ik m'n tekst had getypt, en toen drukte ik ergens op en klopte er niks meer van en toen kon ik het niet meer terughalen.

Was iig antwoord op de vraag van Lichtkogel wat m'n insteek van het topic was. Nou ja, hele korte versie: vraagtekens zetten bij de slechtheid van de zogenaamde Illuminati, en de zogenaamde goedheid van de figuren die vooral achter al die theorieën zitten: gelovigen dus. Maar daar had ik een heel verhaal over getypt met allerlei voorbeelden en illustraties. Had het net zo lekker verwoord. Kut computer ook af en toe. :r
Als ik weer zin heb verwoord ik het nog wel opnieuw. Dit is even de hele korte versie iig.
pi_158446513
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
_O-
-
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:18:10 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158446840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee, ik drukte op 'preview' nadat ik m'n tekst had getypt, en toen drukte ik ergens op en klopte er niks meer van en toen kon ik het niet meer terughalen.

Was iig antwoord op de vraag van Lichtkogel wat m'n insteek van het topic was. Nou ja, hele korte versie: vraagtekens zetten bij de slechtheid van de zogenaamde Illuminati, en de zogenaamde goedheid van de figuren die vooral achter al die theorieën zitten: gelovigen dus. Maar daar had ik een heel verhaal over getypt met allerlei voorbeelden en illustraties. Had het net zo lekker verwoord. Kut computer ook af en toe. :r
Als ik weer zin heb verwoord ik het nog wel opnieuw. Dit is even de hele korte versie iig.
Aha ja dat is ruk...
Als ik veel text typ zet ik het even in een word document.
pi_158451472
Sjer Tankian is ook pro illuminatie net als jij

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:51:57 #23
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158453215

Interessant filmpje wel waarin die site onder de loep genomen wordt. Ik deel 'm even.
En ga er later verder op in.
pi_158453999
alhoewel ik an sich pro Illuminatie ben, wel een goed gemeend puntje van kritiek:

De volgende Single en videoclip van Rihanna moeten wel wat beter worden dan de onzin die ze de laatste tijd uitbracht.
Ook Shakira moet weer eens een goede clip uitbrengen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158454081
In principe lijkt de illuminati agenda op het eerste gezicht best aardig: in harmonie leven met de natuur, 1 grote mensenfamilie...

Enige probleem is dat men miljoenen mensen misleidt, bedriegt, uitbuit en over de kling jaagt om hem te realiseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')