Misschien helpt een warm bad om 1 en ander te ontspannen? Ik weet het niet hoor, lijkt me zo erg voor zo'n kleintje!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft vannacht en nu meer gehuild dan de rest van dr leven bij elkaar. Zo'n buikpijn.Net clysma en lactulose gegeven, maar het lijkt alleen maar voor meer buikpijn te zorgen. Nog geen poep iig, terwijl ze ha verwachtte dat het clysma vrijwel direct zou werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Aw spring wat rot!
Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet of wat dit is? Even in spoiler, btje veel tekst.mama honger, niet zo zeer melk honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die nachten nam ik G bij me en liet ik m boven op mij slapen. Ging van elk kwartier aan de borst naar vier uur op mij slapen, drinken, en weer verder slapen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Aw spring wat rot!
Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet of wat dit is? Even in spoiler, btje veel tekst.Dat lijkt me een baby die lekker dicht bij mama wil zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mamahonger
Cassandra *boks*
ti amo più di ieri ma meno di domani
Ik bedacht me net dat er een manier is van voetjes masseren om de darmen te stimuleren. Ik kan hem hier gaan uitleggen, maar het staat vast ergens op internet beschreven, of een filmpje. Dat zou ook kunnen werken.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef -Spring het volgende:
Het is een vreselijk jeukwoord, zusjevan, maar het lijkt mij typisch een gevalletje manahonger. Die kan zowel bevredigd worden door de borst als door nabijheid.
Goeie, mwc, ga ik proberen. Hoewel ze nu lekker ligt te spelen gewoon. En dat terwijl ik per ongeluk bijna een dubbele hoeveelheid clysmavloeistof heb ingebracht. Ik ben erg benieuwd, de ha voelde twee verstoppingen, zei ie.
Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef -Spring het volgende:
Heeft er al iemand 'manahonger' gezegd?![]()
*krab*
Check. Hoewel geen shitload, maar wel meer dan afgelopen week. Met stukjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegt![]()
Hihi ga je niet hardlopen met babyquote:Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Hardlopen (babyloos) en morgen 'gezinszwemmen' (volgens mij gewoon zwemmen maar dan zonder babyzwemjuf...).
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
Zo, je hebt flink doorgespoten met die klysma, spring!
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
Zo, je hebt flink doorgespoten met die klysma, spring!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deugnietjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |