abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158464172
Arme R heeft vannacht en nu meer gehuild dan de rest van dr leven bij elkaar. Zo'n buikpijn. ;( Net clysma en lactulose gegeven, maar het lijkt alleen maar voor meer buikpijn te zorgen. Nog geen poep iig, terwijl ze ha verwachtte dat het clysma vrijwel direct zou werken.
pi_158464242
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft vannacht en nu meer gehuild dan de rest van dr leven bij elkaar. Zo'n buikpijn. ;( Net clysma en lactulose gegeven, maar het lijkt alleen maar voor meer buikpijn te zorgen. Nog geen poep iig, terwijl ze ha verwachtte dat het clysma vrijwel direct zou werken.
Misschien helpt een warm bad om 1 en ander te ontspannen? Ik weet het niet hoor, lijkt me zo erg voor zo'n kleintje!
pi_158464425
Aw spring wat rot!

Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet of wat dit is? Even in spoiler, btje veel tekst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158464503
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Aw spring wat rot!

Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet of wat dit is? Even in spoiler, btje veel tekst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mama honger, niet zo zeer melk honger.
Op die nachten nam ik G bij me en liet ik m boven op mij slapen. Ging van elk kwartier aan de borst naar vier uur op mij slapen, drinken, en weer verder slapen.
pi_158464505
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Aw spring wat rot!

SPOILER
Dat lijkt me een baby die lekker dicht bij mama wil zijn :) mamahonger

Cassandra *boks* :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158464649
Het is een vreselijk jeukwoord, zusjevan, maar het lijkt mij typisch een gevalletje manahonger. Die kan zowel bevredigd worden door de borst als door nabijheid.

Goeie, mwc, ga ik proberen. Hoewel ze nu lekker ligt te spelen gewoon. En dat terwijl ik per ongeluk bijna een dubbele hoeveelheid clysmavloeistof heb ingebracht. Ik ben erg benieuwd, de ha voelde twee verstoppingen, zei ie.
pi_158464665
Heeft er al iemand 'manahonger' gezegd? *)

*krab*
pi_158464812
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef -Spring het volgende:
Het is een vreselijk jeukwoord, zusjevan, maar het lijkt mij typisch een gevalletje manahonger. Die kan zowel bevredigd worden door de borst als door nabijheid.

Goeie, mwc, ga ik proberen. Hoewel ze nu lekker ligt te spelen gewoon. En dat terwijl ik per ongeluk bijna een dubbele hoeveelheid clysmavloeistof heb ingebracht. Ik ben erg benieuwd, de ha voelde twee verstoppingen, zei ie.
Ik bedacht me net dat er een manier is van voetjes masseren om de darmen te stimuleren. Ik kan hem hier gaan uitleggen, maar het staat vast ergens op internet beschreven, of een filmpje. Dat zou ook kunnen werken.
Dubbele hoeveelheid :X Dat zou toch moeten werken!
pi_158464824
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef -Spring het volgende:
Heeft er al iemand 'manahonger' gezegd? *)

*krab*
Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegt :P ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158465067
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegt :P ;)
Check. Hoewel geen shitload, maar wel meer dan afgelopen week. Met stukjes. :Y)

Maar ik zie nu dat ze weer een loopoor heeft. Net van de ab af. En de ha heeft het nog gecheckt daarna, het was prima genezen. -O-
  woensdag 23 december 2015 @ 12:16:00 #111
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158465105
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Hardlopen (babyloos :P) en morgen 'gezinszwemmen' (volgens mij gewoon zwemmen maar dan zonder babyzwemjuf...).
Hihi ga je niet hardlopen met baby ;)
Tijd in ieder geval nuttig besteed! En morgen alsnog zwemmen. Veel plezier alvast!
pi_158466438
Ik zag een leuke foto van hetzusjevan en een filmpje van DJMO.

Hopelijk is de buikpijn nu weg, Spring.

LuDann, in de wipstoel erbij geen optie? Vond J heel lang prima (nu kiept hij zich met wipstoel en al voorover, dus dat doen we niet meer).

Ontwikkeling... ik vind het heel leuk om te zien hoe dat gaat, bij J en bij anderen. Mooi om te zien dat elk kindje een eigen route volgt.

Ons zwemavontuur zit er op. Hij vond de ruimte eerst wat overweldigend, wist niet waar hij moest kijken. Maar hij vond het zwemmen leuk. Naderhand kreeg het zwemgenootje van 5 maanden de fles en toen begon J ook te smakken (hij dacht waarschijnlijk dat het zijn fles was), dus meteen ook maar (voor het eerst) buitenshuis gevoed. In de auto twee slapende babys achterin O+ en nu na de boterham heeft J weer energie voor tien.
pi_158467021
Klinkt goed, hup!

De pijn lijkt nu weg idd, maar dat kan dus net zo goed zijn omdat de druk van dr oor is nu ie is doorgebroken. Mss had ze wel helemaal geen buikpijn maar huilde ze zo vanwege dr oor. :{
  woensdag 23 december 2015 @ 14:58:04 #114
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158468981
Zo, je hebt flink doorgespoten met die klysma, spring! :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158469014
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
:D
  woensdag 23 december 2015 @ 15:06:25 #116
409579 LuDann
All the way
pi_158469143
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
_O-
  woensdag 23 december 2015 @ 15:11:53 #117
409579 LuDann
All the way
pi_158469289
Wel fijn dat het over is, Spring.

Hupje: de wipstoel op de tafel gaat niet passen. Maar ik denk dat we pas gaan eten als Wolk op bed ligt (en dan hopen dat ze een beetje wil slapen maar dat zal wel niet :') ) Voor die tijd zal ze denk ik gewoon van hand tot hand gaan.

De drinkstaking lijkt hier voorbij. *O* Mag ook wel, na 2 weken. Ze heeft nu al 5 keer langdurig bij me gedronken (in rare houdingen, liefst staand, maar soit :') ) en haar luiers zitten ook een stuk voller.
pi_158469343
:D

Nakijkfest 1.0 is klaar, nu even boodschappen ophalen en N. ophalen. De GO appte net zo'n lieve foto door. O+ O+ O+
SPOILER
Deugnietjes. *;
pi_158469949
Schattig, Selvaria!

Om de beurt op schoot is ook gezellig, hoor LuDann! Fijn dat het drinken beter gaat.

Spring, wat het ook was, als het over is, is het fijn, toch?!
pi_158469990
Het is dus niet over, want ze heeft opnieuw, na een ab-kuur van een week, een middenoorontsteking. -O-
  woensdag 23 december 2015 @ 16:20:31 #121
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158470836
Oh, wat sneu! ;( (midden)oorontsteking is zo pijnlijk!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158470901
Och arme R. :*
pi_158471285
Mamahonger.. Kan dat ook overdag ipv snachts please ;(.

Echt, ik had d'r een kei leuk passende outfit aangetrokken vanochtend, verschoon ik d'r net.. Piest ze alles onder ;(. Vriend geroepen, laten we het badje nu maar doen want moet d'r toch uitkleden. Schone aankleedkussenhoes, kleertjes etc. gepakt. Piest ze na het badje de schone hoes weer onder en bij het aankleden laat ze nog even wat melk lopen over d'r schone truitje :(. Bohh.

Niks gelogen over babywas. Zo'n klein wezen en ik heb er zoveel was van, ongelooflijk :{.

Oh spring wat ***! 2x achter elkaar ook bah ;(. Beterschap.
pi_158471416
Beterschap voor R Spring!

Mijn baby wil een plak/ regeldag (komt elke 1,5 a 2 uur), maar das zo niet handig op een heftige, drukke dag als dit. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')