quote:Op donderdag 24 december 2015 20:35 schreef ingee het volgende:
Kerstsjakie!
KerstRo zag ik ook van de week.Echt geweldig om te zien! Jouw lieverd loopt al, die van mij gaat net aan in de kruiphouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een onrustige tijd achter de rug door diagnose epilepsie bij D. Alles is onder controle en geen aanwijsbare oorzaak te zien in hersenen en dat is geweldig.
Door dit gaan wij ons verdiepen in de vaccinaties. CB heeft zelf aangegeven dat wij hierover moeten praten met het VU,het deel kinkhoest kan trekkingen veroorzaken bij kinderen. Een kindje met epilepsie heeft daar dus meer kans op.
Verder lees ik nog wekelijks mee en geniet van al het herkenbare in jullie levens!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 07:57 schreef Krisvc het volgende:
On the first day of Chritmas my baby gave to me: barf from my ears to my knee![]()
Merry Christmas!
Ohh thanks, ik zal eens kijken! En gefeli met je dreumesquote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef snoenk het volgende:
Kazy ik heb hoestdrank voor baby's bij de etos gekocht. Dus het bestaat wel. Weet niet of het nou ook echt gewerkt heeft maar ik had iig het idee dat ik iets voor dr kon doen.
Wat een leuke kerstoutfits. O trekt morgen haar verjaardagsjurk aan![]()
![]()
Nice! Staat hier vandaag ook op het menu, kijken wat hij ervan vindt. Alle gerechten met veel drank zet ik buiten bereikquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:06 schreef ingee het volgende:
Nog wat geleerd van het kerstdiner: R is gek op aardappel-knolselderijpuree!
Het ging met handenvol naar binnen.Doorstouwen tot ze meer op had dan wij en alles er onder zat.
Wat heftig! Sterktequote:Op vrijdag 25 december 2015 07:30 schreef Danaa het volgende:
[..]
Echt geweldig om te zien! Jouw lieverd loopt al, die van mij gaat net aan in de kruiphouding.
Wij hebben een onrustige tijd achter de rug door diagnose epilepsie bij D. Alles is onder controle en geen aanwijsbare oorzaak te zien in hersenen en dat is geweldig.
Door dit gaan wij ons verdiepen in de vaccinaties. CB heeft zelf aangegeven dat wij hierover moeten praten met het VU,het deel kinkhoest kan trekkingen veroorzaken bij kinderen. Een kindje met epilepsie heeft daar dus meer kans op.
Verder lees ik nog wekelijks mee en geniet van al het herkenbare in jullie levens!
Heb me even verdiept in syndroom van West. Hier had ik nog niet van gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:19 schreef LuDann het volgende:
Jeetje Danaa, wat heftig, epilepsie bij zo'n kleintje. Is het het syndroom van West? Ik heb zelf epilepsie, bij zo'n kleintje lijkt me dat heel vervelend im te zien.
Wolk wilde vandaag om 04:30 opstaan in plaats van om 04.00.![]()
Ik heb met haar rondgelopen en op bed gespeeld en na een uurtje ging ze weer slapen gelukkig. En nu is ze weer wakker.
Fijne Kerst iedereen!
Uiteraard! Als hij straks weer wakker is gaat de trui aan!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:41 schreef Cholula het volgende:
[..]![]()
Je hebt het uiteraard over mijn geweldige creatie toch?
Ze hebben elke week iets anders lijkt het wel. Waar wij eerst niet aan dachten, maar eigenlijk heel logisch: aantal slaapjes overdag. Doet ze er nog drie? Rond die tijd gingen wij naar twee slaapjes, omdat de tijden overdag steeds meer opschoven en ze 's avonds dus ook heel lang wakker bleef.quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:17 schreef kazy het volgende:
[..]
Ohh thanks, ik zal eens kijken! En gefeli met je dreumes
Verder vrolijk kerstfeest iedereen!
Aaahw Kris da's toch echte liefde![]()
Vraagje: sinds euhm.. een week denk ik hebben we een wilnie's-avondsslapenM. Is dat herkenbaar bij de andere +/- 5-maanders? Eerst ging ze tussen 21-22 naar bed en viel snel in slaap. Nu blijft ze, ondanks moe, heel lang wakker (gisteren sliep ze om 23.15 en de dag daarvoor pas om 23.30) Ze blijft ook jammeren (maar niet huilen) en valt alleen in slaap als ik ook naar bed ga en gisteravond pas nadat mijn man haar heeft gesust. We hebben ook al geprobeerd om haar eerder op bed te leggen en het avondritueel naar voren te halen, maar dat was tot nu toe ook niet succesvol. Honger is het ook niet. Speen weigert ze en ze ligt dan voornamelijk met haar armen te wapperen in bed (op en neer slaan).
Herkenbare faaaaaase? Zou het een soort van verlatingsangst zijn misschien?
Edit: mijn verhaal valt wel in het niet vgl bij alle slechte slapers. 's Nachts gaat best redelijk tot nu met een nachtvoeding en een speentje als ze wil. *klopt af*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |