abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2015 @ 07:25:58 #226
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158513579
Lekker Sillie. Zo lang slapen.

En mevrC een extra lange kerst *O* ;) hopelijk kun je nog even slapen. En O+ kerstSjaak

Ik ben al lang wakker en kan niet meer slapen. Maar de meiden liggen nog op bed. Ik weet niet wat me overkomt! Al weken tussen 5 en 6 eruit met een uitzondering van half 7. En nu is het gewoon bijna half 8!!!!
pi_158513588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:35 schreef ingee het volgende:
Kerstsjakie! *O*
KerstRo zag ik ook van de week. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt geweldig om te zien! Jouw lieverd loopt al, die van mij gaat net aan in de kruiphouding.

Wij hebben een onrustige tijd achter de rug door diagnose epilepsie bij D. Alles is onder controle en geen aanwijsbare oorzaak te zien in hersenen en dat is geweldig.
Door dit gaan wij ons verdiepen in de vaccinaties. CB heeft zelf aangegeven dat wij hierover moeten praten met het VU,het deel kinkhoest kan trekkingen veroorzaken bij kinderen. Een kindje met epilepsie heeft daar dus meer kans op.

Verder lees ik nog wekelijks mee en geniet van al het herkenbare in jullie levens!
pi_158513631
Iedereen slaapt nog hier. :D. Heerlijk. :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158513632
On the first day of Chritmas my baby gave to me: barf from my ears to my knee *O*

Merry Christmas! ~:)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158513657
Fijne Kerst!
Wij gaan zo naar Portugal :) Vakaaaaantieeee!!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158513671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 07:57 schreef Krisvc het volgende:
On the first day of Chritmas my baby gave to me: barf from my ears to my knee *O*

_O- _O-
  vrijdag 25 december 2015 @ 08:19:43 #232
409579 LuDann
All the way
pi_158513717
Jeetje Danaa, wat heftig, epilepsie bij zo'n kleintje. Is het het syndroom van West? Ik heb zelf epilepsie, bij zo'n kleintje lijkt me dat heel vervelend im te zien.

Wolk wilde vandaag om 04:30 opstaan in plaats van om 04.00. *O* :') Ik heb met haar rondgelopen en op bed gespeeld en na een uurtje ging ze weer slapen gelukkig. En nu is ze weer wakker.

Fijne Kerst iedereen!
pi_158513887
J doet mee met het extra lang genieten van kerst: elke 1,5u wakker vannacht. Gelukkig hebben wij alleen dinerverplichtigingen.
pi_158514111
Wij gaan zo kerstontbijten op de HAP. L.'s ademhaling piept en ze is een stuk rustiger dan normaal dus ze willen d'r even zien. Zal wel loslopen, maar fijn dat ze het even na willen kijken.

Sterkte voor alle mamma's met korte nachten :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158514267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef snoenk het volgende:
Kazy ik heb hoestdrank voor baby's bij de etos gekocht. Dus het bestaat wel. Weet niet of het nou ook echt gewerkt heeft maar ik had iig het idee dat ik iets voor dr kon doen.

Wat een leuke kerstoutfits. O trekt morgen haar verjaardagsjurk aan *O* :'( :D
Ohh thanks, ik zal eens kijken! En gefeli met je dreumes *O*

Verder vrolijk kerstfeest iedereen!
Aaahw Kris da's toch echte liefde O+ :P

Vraagje: sinds euhm.. een week denk ik hebben we een wilnie's-avondsslapenM. Is dat herkenbaar bij de andere +/- 5-maanders? Eerst ging ze tussen 21-22 naar bed en viel snel in slaap. Nu blijft ze, ondanks moe, heel lang wakker (gisteren sliep ze om 23.15 en de dag daarvoor pas om 23.30) Ze blijft ook jammeren (maar niet huilen) en valt alleen in slaap als ik ook naar bed ga en gisteravond pas nadat mijn man haar heeft gesust. We hebben ook al geprobeerd om haar eerder op bed te leggen en het avondritueel naar voren te halen, maar dat was tot nu toe ook niet succesvol. Honger is het ook niet. Speen weigert ze en ze ligt dan voornamelijk met haar armen te wapperen in bed (op en neer slaan).

Herkenbare faaaaaase? Zou het een soort van verlatingsangst zijn misschien?

Edit: mijn verhaal valt wel in het niet vgl bij alle slechte slapers. 's Nachts gaat best redelijk tot nu met een nachtvoeding en een speentje als ze wil. *klopt af*
pi_158514301
Oei sterkte Kris, hopelijk is er niks bijzonders aan de hand!
  vrijdag 25 december 2015 @ 09:24:39 #237
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158514382
Kris, hopelijk valt het mee.

N ligt gewoon nog steeds te slapen. Op zijn kop op bed. Ben namelijk naar even gaan kijken. Ze ademde nog! L is vanaf kwart voor 8 uit bed.
  vrijdag 25 december 2015 @ 09:31:00 #238
409579 LuDann
All the way
pi_158514474
Oei Kris, sterkte!
pi_158514477
Danaa, wat vervelend dat je kleintje epilepsie heeft, maar wel goed dat ze het al hebben ontdekt. Lijkt me erg naar om je kindje in een aanval te zien.

Kris, goed dat je naar de HAP gaat, misschien hebben ze wel croissantjes? Goed om even te kijken!

Saskia, veel plezier in Portugal!

Kazy, het is een faaaase. Maar wel een kakfaaaaase.
pi_158514903
Och Danaa, wat lijkt me dat heftig.

Arme L. van Kris. Succes bij de HAP! Wel lief zo'n kerstcadeau speciaal voor mama. O+

Geniet van je megalange kerstdag Cactus! *O*

Veel plezier Saskia!

Kazy, N. gaat meestal nog steeds pas met ons mee naar bed. Als we het eerder proberen zijn we vaak meer dan een uur bezig voor een slaapje van soms maar drie kwartier. Als ze benden bij ons blijft is ze gewoon vrolijk aan het spelen, wel gezellig. :')

Fijne kerstdagen allemaal! *O* Wij probeerden net N. op de foto te krijgen bij de kerstboom, maar met zo'n rollie die nog net niet zelfstandig kan zitten bleek dat erg moeilijk. _O-
pi_158514923
Oh en Snoenk, gefeliciteerd met je dreumes! *O*
pi_158514925
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:06 schreef ingee het volgende:
Nog wat geleerd van het kerstdiner: R is gek op aardappel-knolselderijpuree!
Het ging met handenvol naar binnen. O+ Doorstouwen tot ze meer op had dan wij en alles er onder zat. :)
Nice! Staat hier vandaag ook op het menu, kijken wat hij ervan vindt. Alle gerechten met veel drank zet ik buiten bereik :')
pi_158514951
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 07:30 schreef Danaa het volgende:

[..]

Echt geweldig om te zien! Jouw lieverd loopt al, die van mij gaat net aan in de kruiphouding.

Wij hebben een onrustige tijd achter de rug door diagnose epilepsie bij D. Alles is onder controle en geen aanwijsbare oorzaak te zien in hersenen en dat is geweldig.
Door dit gaan wij ons verdiepen in de vaccinaties. CB heeft zelf aangegeven dat wij hierover moeten praten met het VU,het deel kinkhoest kan trekkingen veroorzaken bij kinderen. Een kindje met epilepsie heeft daar dus meer kans op.

Verder lees ik nog wekelijks mee en geniet van al het herkenbare in jullie levens!
Wat heftig! Sterkte :*
pi_158515002
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:19 schreef LuDann het volgende:
Jeetje Danaa, wat heftig, epilepsie bij zo'n kleintje. Is het het syndroom van West? Ik heb zelf epilepsie, bij zo'n kleintje lijkt me dat heel vervelend im te zien.

Wolk wilde vandaag om 04:30 opstaan in plaats van om 04.00. *O* :') Ik heb met haar rondgelopen en op bed gespeeld en na een uurtje ging ze weer slapen gelukkig. En nu is ze weer wakker.

Fijne Kerst iedereen!
Heb me even verdiept in syndroom van West. Hier had ik nog niet van gehoord.
Syndroom van West lijkt totaal niet op wat D. laat zien. Zijn EEG's & MRI laten niets zien
pi_158515547
Oei Danaa, lijkt me enorm eng als je kleintje voor het eerst zo'n aanval heeft! :o
Denken ze dat hij er overheen gaat groeien? :*
pi_158515655
*O* *O* *O*

N. is voor het eerst in 100 jaar weer eens zelf - zonder handjes vasthouden en 100x de speen terugstoppen - in slaap gevallen. Het duurt vast niet lang, maar wát fijn is dit!

*O* *O* *O*
pi_158516059
Sterkte Kris!

Dat lijkt me heel heftig Danaa!

*O* gefeliciteerd met je meisje Snoenk! *O*

Fijne feestdagen allemaal. ~:)
pi_158516275
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:41 schreef Cholula het volgende:

[..]

O+
Je hebt het uiteraard over mijn geweldige creatie toch? ;)
Uiteraard! Als hij straks weer wakker is gaat de trui aan!

Wij hebben van O een goede nacht kado gekregen O+ wakker om te drinken om 4 en 8 uur! En daarna nog even uitslapen tot 10 uur! En nu net weer slapen dus. Blijkbaar heeft hij toch ons talent voor uitslapen geërfd! Ben zo blij dat de 'slaaptraining' werkt, scheelt zo 4 keer wakker worden per nacht.

Fijne kerstdagen allemaal!
pi_158516547
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:17 schreef kazy het volgende:

[..]

Ohh thanks, ik zal eens kijken! En gefeli met je dreumes *O*

Verder vrolijk kerstfeest iedereen!
Aaahw Kris da's toch echte liefde O+ :P

Vraagje: sinds euhm.. een week denk ik hebben we een wilnie's-avondsslapenM. Is dat herkenbaar bij de andere +/- 5-maanders? Eerst ging ze tussen 21-22 naar bed en viel snel in slaap. Nu blijft ze, ondanks moe, heel lang wakker (gisteren sliep ze om 23.15 en de dag daarvoor pas om 23.30) Ze blijft ook jammeren (maar niet huilen) en valt alleen in slaap als ik ook naar bed ga en gisteravond pas nadat mijn man haar heeft gesust. We hebben ook al geprobeerd om haar eerder op bed te leggen en het avondritueel naar voren te halen, maar dat was tot nu toe ook niet succesvol. Honger is het ook niet. Speen weigert ze en ze ligt dan voornamelijk met haar armen te wapperen in bed (op en neer slaan).

Herkenbare faaaaaase? Zou het een soort van verlatingsangst zijn misschien?

Edit: mijn verhaal valt wel in het niet vgl bij alle slechte slapers. 's Nachts gaat best redelijk tot nu met een nachtvoeding en een speentje als ze wil. *klopt af*
Ze hebben elke week iets anders lijkt het wel. Waar wij eerst niet aan dachten, maar eigenlijk heel logisch: aantal slaapjes overdag. Doet ze er nog drie? Rond die tijd gingen wij naar twee slaapjes, omdat de tijden overdag steeds meer opschoven en ze 's avonds dus ook heel lang wakker bleef.
pi_158516832

Snoenk, gefeliciteerd *O*

Kris, beterschap voor je meisje!

Danaa, heftig hoor. Is het nu onder controle?

Mijlpaal: Twix rolde zojuist van buik naar rug!!

Twix slaapt 's nachts klok rond (van 21 tot 9 uur) in zijn eigen bed op zijn eigen kamer. Niks, nakkes, nada te klagen dus.

Overdag slaapt hij sinds zijn vaccinatie vorige week echt waardeloos. Hazenslaapjes van een half uurtje. Bed is dan lava, kinderwagen ook. Alleen in de doek of op mij valt hij in slaap.
Ik ga er nu gewoon in mee, hij heeft het nodig en is nog zo mini. Maar hij moet 4-1 wel starten op het kdv. En daar zal hij wel 'alleen' moeten slapen overdag. What to do? Toch proberen leidt echt tot hysterisch krijsen. En hij is wel echt moe want op/bij mij valt hij direct in slaap. Mijn mooie mannetje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 25-12-2015 12:06:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')