Op staan ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:26 schreef DrDentz het volgende:
Hoe dan? Dat zijn van die metalen dingen toch :s niet kapot te krijgen.
Waarom zouden ze? Het is toch een privéaangelegenheid?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:25 schreef dimmak het volgende:
Heeft PSV zich al uitgesproken eigenlijk?
7/10quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef tong80 het volgende:
Is ie nou helemaal van de pot gerukt ?
Ik heb geen jeugdige fans tot zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Het is toch een privéaangelegenheid?
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de scheef gaat?
Want dat is de gestelde criteria volgens?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb geen jeugdige fans tot zo ver ik weet.
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb geen jeugdige fans tot zo ver ik weet.
Voetballers hebben geen voorbeeldfunctie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want dat is de gestelde criteria volgens?
En elk jeugdspelertje gaat nu... wat? WC's kapot trappen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voetballers hebben geen voorbeeldfunctie?
Pleestation.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En elk jeugdspelertje gaat nu... wat? WC's kapot trappen?
Springen/stampen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat doen Chinezen ook altijd maar daar gaan ze niet kapot van
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de scheef gaat?
Natuurlijk spreekt mijn werkgever zich uit als ik tijdens de privétijd op deze manier over de scheef ga.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de schreef ga?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |