GMTAquote:
Neeequote:
Ze helpen kinderen in conflictgebieden dit jaar.. Oa met psychologisch hulp, schooltassen en geld om weer een dorp/bedrijfjes op te bouwenquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar ik zei best wat zinnigs dit keer, en niemand reageert ...
Nee dat waren bliepjes uit een computer...quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
NeeeHet party uur, dat was pas muziek.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee dat waren bliepjes uit een computer...
Goed ietsquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze helpen kinderen in conflictgebieden dit jaar.. Oa met psychologisch hulp, schooltassen en geld om weer een dorp/bedrijfjes op te bouwen
Mooi want dan ben ik een bliepjes liefhebberquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee dat waren bliepjes uit een computer...
he? [/jonbakker]quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Muziek voor toondove mensen noemen we dat
Ken ik niet als ik eerlijk ben, maar raar dat dat moet in sommige landen terwijl het hier zo vanzelfsprekend is..quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goed iets![]()
Ik weet niet of ghetto radio dit jaar wat doet, maar deed 2 jaar geleden wat met maandverbanden.
Hij leest een berichtje van iemand anders voorquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
Voorbereiding op Rock Werchter Giel?
Rammstein staat ook gewoon om de hoek op Pinkpop volgend jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |