abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158430055

Cast announcement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officiële beelden
SPOILER
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158430065
#NoDAPL
pi_158430189
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Vind ik wel heel matige kritiek.
Bij Superman zou je daar toch ook niet over klagen? Het is dmv de flashbacks wel duidelijk dat er iets bijzonders met haar aan de hand is. Dat ze het hoofdpersonage van de film is maakt dat alleen maar logischer.
Ze kan wat, en dat maakt haar interessant.
Ook in een spoiler om niets te verpesten voor mensen die nog moeten gaan kijken die helaas beter deze draad mijden (ze zouden beter zowel een spoilervrije draad (met handhaving door mods) als een draad met spoilers kunnen maken).
SPOILER
Inderdaad, het feit dat het personage zoveel kan is wat haar interessant maakt voor een film, iets gewoons is nu eenmaal niet zo interesant. Dat is een sprong die je bereid moet zijn te nemen als je goed vermaakt wil worden.
#NoDAPL
pi_158431469
Net gezien. Teringvet _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 22 december 2015 @ 05:43:11 #5
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158432517
Im de vorige threads is een aantal keer gezegd dat spoilers tot na het weekend wel in spoilertags moesten.
Dus dan dit topic zonder tags?
pi_158432721
Gisteren de film eindelijk gezien :o

Ik ben toch zeker niet de enige die vind dat in de officiële poster de staff van Rey 'perfectly' alligned is met de lichtsaber van Kylo Ren?

Of wel?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_158432754
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 05:43 schreef Jovatov het volgende:
Im de vorige threads is een aantal keer gezegd dat spoilers tot na het weekend wel in spoilertags moesten.
IMO zouden we moeten wachten tot de film minstens een week of wat draait. Er zijn nog zat mensen die de film nog niet gezien hebben.
pi_158432774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:39 schreef maxmit het volgende:
Gisteren de film eindelijk gezien :o

Ik ben toch zeker niet de enige die vind dat in de officiële poster de staff van Rey 'perfectly' alligned is met de lichtsaber van Kylo Ren?

Of wel?
Nee hoor, maar dat kan ook een hele goede red herring zijn.
Je ziet Finn ook met een lightsaber staan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158432915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee hoor, maar dat kan ook een hele goede red herring zijn.
Je ziet Finn ook met een lightsaber staan.
Speaking of which... Ik snap echt niet waarom mensen problemen hebben met het feit dat hij (als niet-force gebruiker) dat ding kan gebruiken...

Han deed het ook in Empire.
pi_158432960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Speaking of which... Ik snap echt niet waarom mensen problemen hebben met het feit dat hij (als niet-force gebruiker) dat ding kan gebruiken...

Han deed het ook in Empire.
Snap dat ook niet idd, slaan en uitkijken dat je je wenkbrauwen er niet afschroeit. zo moeilijk is het niet ;)
Dat dubbele ding van Maul is heel wat meer training voor nodig, als je daar een keer niet oplet sla je je eigen benen eraf.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158433269
De film afgelopen vrijdag gezien, sowieso de beste film van dit jaar.

SPOILER
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:13:29 #12
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158433349
Ik moest ook de hele tijd aan

denken toen ze het over starkiller base hadden :')
pi_158433375
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:13 schreef Friday12 het volgende:
Ik moest ook de hele tijd aan
[ afbeelding ]
denken toen ze het over starkiller base hadden :')
Toepasselijk, die was ook overpowered en overbodig.
pi_158433391
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:08 schreef Opkloter het volgende:
De film afgelopen vrijdag gezien, sowieso de beste film van dit jaar.

SPOILER
SPOILER
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158433402
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_158433479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:17 schreef Opkloter het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:26:06 #17
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158433510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:25 schreef Ceased2Be het volgende:
als je daar een keer niet oplet sla je je eigen benen eraf.
_O- dat had ik willen zien in de bloopers(haha :'))
pi_158433610
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

_O- dat had ik willen zien in de bloopers(haha :'))
Vond het zo opvallend dat iedereen zat te bitchen over die lightsaber van Ren terwijl dat ding van Maul echt vele malen onpraktischer was.
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:37:06 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158433640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vond het zo opvallend dat iedereen zat te bitchen over die lightsaber van Ren terwijl dat ding van Maul echt vele malen onpraktischer was.
Ze huilen ook dat ze te goed was.. Maar die Kylo Ren was al in zijn muil geschoten door chewie... Alleen hoor je ze dat ook niet zeggen :')
pi_158433694
Die stormtroopers he. Die moeten nog steeds wat beter leren schieten. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:24:22 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158434225
Gisteren gezien.

Ik heb voor de film alle trailers en voorbeschouwingen gemeden, en ging er dus compleet blanco, zonder enige verwachtingen in.

Vermakelijke film. Beste gedeeltes waren BB8, Han Solo, Chewie en de Falcon; erg jammer dat Han Solo, die alle scenes waarin'ie zat droeg, dan weer net dood moet maar ik kan het dan ook wel weer begrijpen. Qua verhaal vond ik het maar zwak trouwens - het kreeg door alle terugkerende dingen, in zowel verhaallijn als personages, teveel het gevoel van een remake.

Het grootste manco was in mijn ogen dat een echt goeie baddie ontbrak. Kylo Ren gedroeg zich teveel als een puber, en ik was ook niet onder de indruk van die 'Third Reich' speech op een gegeven moment. De nieuwe Death Star Extraordinaire werd ook niet goed geïntroduceerd - bouw daar veel meer mysterie omheen en dan maakt het ook meer indruk. Nu was het van 'Oh jongens kennen jullie de Death Star nog? Die hebben we weer maar dan gróter! SIDDER ENDE AANSCHOUW' En uiteindelijk is daar alsnog eenzelfde aanval als bij de Death Star voor nodig om dat ding op te blazen. Uh, oké.

Ben al met al benieuwd naar de voortzetting van het verhaal in de komende episodes. Er mag van mij echter wel een tandje bij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dekatria op 22-12-2015 11:05:06 ]
pi_158434364
Er is wel een apart contrast tussen hoe Kylo Ren in begin vrij episch overkwam met een laser in de lucht tegenhouden enzo en hoe hij later in het bos weinig bracht tegen Rey en zelf tegen Finn.

Maar verder vind ik skills Rey niet zo raar. Ze laten eerder met stok als wapen al zien dat ze enorm skilled is en reflexen ed heeft ze al op jedi niveau net als anakin dat als klein kind al had. Nu begon ze ook nog The force te ontdekken en leren aan te spreken. Luke ging in deel 4 ook snel vooruit toen ie zn kracht ontdekte. Dus ik vind het wel vreemd dat iedereen daar zo over valt.

Finn is wat vreemder dat ie het aankon, maar dat ie beetje kan vechten niet vreemd, is van kinds af aan getraind om trooper te worden (maar in de film natuurlijk wel betere skills dan de gemiddelde trooper :P).

Dat Ren vooral nog een wannabe is en er boyish uitziet met masker af vind ik juist goed bedacht. Hij is nog jong en zulk wannabe gedrag met woede uitbarstingen als het niet lukt komt overeen met hoe de dark side omschreven wordt. Hij zal verder wss steeds meer dark worden en met de leeftijd een meer ernstige tegenstander.

En dat niet alle troopers mindless slaven zijn maar last van geweten kunnen krijgen ook.

Overall denk ik dat vooral als je vergelijkt met de OT dat er echt niet zoveel raars is in deze film.
pi_158434393
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 05:43 schreef Jovatov het volgende:
Ja inmiddels wel lijkt me. Ik haat spoilers maar waarom zou je anders in dit topic kijken nu nog.

Maar if not dan zet ik bovenstaande wel alsnog in tags
pi_158434483
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ze huilen ook dat ze te goed was.. Maar die Kylo Ren was al in zijn muil geschoten door chewie... Alleen hoor je ze dat ook niet zeggen :')
Plus dat ze al wat skills heeft laten zien met haar staf, eerder in de film.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:49:22 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158434613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:33 schreef VacaLoca het volgende:

Finn is wat vreemder dat ie het aankon, maar dat ie beetje kan vechten niet vreemd, is van kinds af aan getraind om trooper te worden (maar in de film natuurlijk wel betere skills dan de gemiddelde trooper :P).

Hij is ook beter dan de gemiddelde stormtrooper, bijna de ideale alleen met een beetje teveel empathie. Aldus de boeken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')