Ik verdenk nogsteeds het boerenkoolsapje..quote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?
Ze hebben de sobere setting om weten te zetten naar spontane(re) acties en minder geforceerde lolbroekerij waardoor het een stuk spontaner overkomt. Precies wat de bedoeling was volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?
Lukt ze aardig goed. Bevalt me wel.quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben de sobere setting om weten te zetten naar spontane(re) acties en minder geforceerde lolbroekerij waardoor het een stuk spontaner overkomt. Precies wat de bedoeling was volgens mij.
Ekdom is weg he gelijk minder geforceerdquote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben de sobere setting om weten te zetten naar spontane(re) acties en minder geforceerde lolbroekerij waardoor het een stuk spontaner overkomt. Precies wat de bedoeling was volgens mij.
Daar hoopte ik al op. Lijkt inderdaad voorlopig best goed geluktquote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja idd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ekdom is een act, maar hij kon de act wel het beste opvoeren. Dus toen de rest zijn trucje moest overnemen in 2013 was het ook meteen wel heel treurig.quote:Op maandag 21 december 2015 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ekdom is weg he gelijk minder geforceerd
En dat andere playbacknummerquote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom is een act, maar hij kon de act wel het beste opvoeren. Dus toen de rest zijn trucje moest overnemen in 2013 was het ook meteen wel heel treurig.
+ dat ie alsnog Living Doll kwam doen
Zwarte bladzijde in de SR geschiedenis, ze wisten echt niet wat ze moesten doen zonder hem.quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom is een act, maar hij kon de act wel het beste opvoeren. Dus toen de rest zijn trucje moest overnemen in 2013 was het ook meteen wel heel treurig.
+ dat ie alsnog Living Doll kwam doen
Useless Man? Volgens mij heeft ie die niet gedaan.quote:
In 2010 welquote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Useless Man? Volgens mij heeft ie die niet gedaan.
Wel als hij er zelf zat, maar niet in 2013 toen hij er niet zat.quote:
Oh, zo.quote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel als hij er zelf zat, maar niet in 2013 toen hij er niet zat.
Staat ook niet in de database.quote:
De jaren dat ie er zelf in zat wel, anders niet iddquote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robbie Robertson?quote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |