SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Simterklaas op 21-12-2015 23:12:08 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Ik heb honger en de keuken gaat pas over 2u openquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om iets te maken
Wat is dit, TV SC?quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb honger en de keuken gaat pas over 2u open
Kun je voor mij alvast een Döner kebab bestellen?quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb honger en de keuken gaat pas over 2u open
Hoezo TV SC?quote:
Nee maar wel een English breakfast of een Amerikaanse of een Continental of een Aziatische.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je voor mij alvast een Döner kebab bestellen?
Daarom standaart saté en loempia's thuisquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om iets te maken
Saté vanmiddag al soldaat gemaakt, en loempia's heb ik bijna nooitquote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom standaart saté en loempia's thuis
Doe dan maar een Continental Breakfast. Graag aan de deur afleveren.quote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar wel een English breakfast of een Amerikaanse of een Continental of een Aziatische.
Ja soms als het niet te veel aids was, maar ik ben te moe om er helder over na te denken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
Daar zat jij toch ook wel eens? In een ver en grijs verleden?
Moet je ook wel 10 15 pakjes halen he trek vaak dat hele ding leegquote:Op maandag 21 december 2015 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Saté vanmiddag al soldaat gemaakt, en loempia's heb ik bijna nooit
Is gucci.quote:Op maandag 21 december 2015 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe dan maar een Continental Breakfast. Graag aan de deur afleveren.
Wat doe jij trouwen buiten GRTD
Ik maak liever sate op voorraad dan met pakjes. Moet morgen maar nieuwe voorraad gaan maken!quote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je ook wel 10 15 pakjes halen he trek vaak dat hele ding leeg
Ben je al goedgekeurd door ome Geerd?quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is gucci.
Euhhh posten. Ik lurk zo nu en dan en zeker nu wel eens op het forum.
Moe? Hier, neem een biertjequote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja soms als het niet te veel aids was, maar ik ben te moe om er helder over na te denken.
Wilde net hetzelfde vragenquote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je al goedgekeurd door ome Geerd?
GOEDKEURING HAHAHAHAHAHAHAJAHAHAGAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je al goedgekeurd door ome Geerd?
Goed bezigquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb zowaar Gladiator in huis gehaald, omdat deze reeks dat ook verplicht stelt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |