abonnement Unibet Coolblue
pi_158455645
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Achja, ik kan Marthe wel weer totaal de grond in gaan boren maar het heeft toch weinig zin gezien haar toch redelijke populariteit hier. Tuurlijk is ze qua zang wel het meest klaar voor deze job, als je de andere 2 hoort zingen. Ik snap alleen niet hoe je (in het algemeen) enthousiast kan zijn over haar oersaaie, gemaakte, clichéinterviewtjes.
Jonguhh... dat schrijf ik toch niet? o|O Klaasje is gewoon veel meer een flapuit, dat staat vaak haaks op verstandig zijn. Ik link verstandig zijn in interviews meer aan saai ja. :+
pi_158455725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef showtimer het volgende:

[..]

Jonguhh... dat schrijf ik toch niet? o|O Klaasje is gewoon veel meer een flapuit, dat staat vaak haaks op verstandig zijn.
'Tussen de oren' vind ik een rekbaar begrip ;) Dus ik geloof dat ik je dan niet helemaal begrijp als je zegt dat Marthe wat dat betreft het meest klaar was voor de job.

(Met 'je' bedoel ik dus 'men', was niet persoonlijk bedoeld)

En ik zie nu ook je edit: Ja als je verstandig aan saai linkt, kan ik je gedachtegang volgen ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 23:48:35 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:48:59 #253
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158455786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Poedelpoes het volgende:
True, maar ik wil er niet aan denken dat het Josje haar schuld is :'(
Schuld is relatief, dat ze de discussie is gestart heeft ze zelf ook al toegegeven. <Zie een van mijn vele vorige betogen en analyses>, en dus denk ik dat ze wat te hard wordt afgeschilderd.
Schapen zijn relax.
pi_158455951
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:48 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Schuld is relatief, dat ze de discussie is gestart heeft ze zelf ook al toegegeven. <Zie een van mijn vele vorige betogen en analyses>, en dus denk ik dat ze wat te hard wordt afgeschilderd.
Het is ook denk ik echt een opstapeling van alles waardoor ze op het punt gekomen zijn. Misschien dt Kristel wel was van "Ja ik wil wel in K3, maar niet meer met Josje" *pakt unfollowing van Josje erbij als evidence* waardoor Getrtjuh misschien zal zijn van :{w we gaan niet opnieuw naar een blondje zoeken dan valt het perfecte K3 plaatje in duigen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158455964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Poedelpoes het volgende:

_O- _O- _O- Jaa er zijn genoeg dispuut meisjes met een plaat voor de kop.
Daar heb je gelijk in, een discussie over opleiding is redelijk onzinnig.
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:54:24 #256
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158455992
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:42 schreef MarieAlice het volgende:
Aaaaand now you lost me again.
Ik Mik Loreland was een educatief televisieprogramma ter ondersteuning bij het aanvankelijk lezen en spellen dat van 1994 tot 2002 op de televisie te zien was in de vorm van een televisieserie. De serie bestaat uit 28 afleveringen, werd geregisseerd door Jan Jens Molenaar en werd vanaf 1994 uitgezonden door de NOT, later Teleac/NOT in coproductie met de BRTN.

Het was bedoeld als vermakelijk educatief programma voor kinderen uit groep 3 van de basisschool die beginnen met lezen en schrijven, met inventieve verwijzingen naar de moderne computertechnologie. Het doel was het onderwijs ondersteunen in de eerste fase van het voortgezet technisch en begrijpend lezen. De serie sluit aan bij de, in het Nederlands basisonderwijs meest gebruikte, leesmethode Veilig leren lezen. Door middel van de avonturen van het meisje Mik leert de serie woorden en letters aan kinderen en is een aanvulling op het leren lezen en spellen.


[...]

De serie kreeg, vooral van ouders, grote kritiek te verduren omdat veel jonge kinderen bang waren voor Karbonkel. Sommige kinderen kregen er zelfs nachtmerries door. De makers van de serie kwamen er pas achter dat Karbonkel zo eng was toen de serie al werd uitgezonden. Ik Mik Loreland was toen nog voor een groot deel in productie dus het was, door de loop van het verhaal, niet mogelijk om alle enge elementen eruit te halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Poedelpoes het volgende:Zoooo zielig eigenlijk hoe Lauren, Jindra en Demi legit die ene paar zinnen gewoon slayen en het dan niet worden.
Ik blijf er echt triest van worden, gewoon omdat die meisjes op die manier echt wel voor de gek zijn gehouden. Ja, natuurlijk kunnen ze er goed mee om, maar het is absurd dat je daar effectief met een dreamteam zit (wat mij betreft mocht het wildcard-trio K3 worden) en dat er geen één van de professionals met het beste totaalpakket in de uiteindelijke formatie terecht komt. En dan reken ik Lisa nog niet eens mee, die inderdaad qua zang en dans het totaalplaatje had, maar op geen enkel moment voor iemand een potentieel K3-meisje was en toch tot op het eind kwam.

Ach kijk, ik ben weer een paragraaf verder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:Achja, ik kan Marthe wel weer totaal de grond in gaan boren maar het heeft toch weinig zin gezien haar toch redelijke populariteit hier. Tuurlijk is ze qua zang wel het meest klaar voor deze job, als je de andere 2 hoort zingen. Ik snap alleen niet hoe je (in het algemeen) enthousiast kan zijn over haar oersaaie, gemaakte, clichéinterviewtjes.
Ik had vooral tijdens de liveshows het gevoel bij Klaasje dat ze echt geen zak te vertellen had in interviews en telkens maar een beetje zat te giechelen in het wilde weg zonder ooit een zinnig antwoord te geven of professioneel over te komen. Maar eigenlijk heb ik inderdaad nog liever dat je een beetje idioot doet en er rare dingen uitflapt dan dat je net als Marthe de brave beredeneerde antwoorden geeft, want daar krijg je gewoon geen goed interview mee.
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:56:17 #258
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158456064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:53 schreef Poedelpoes het volgende:*pakt unfollowing van Josje erbij als evidence*
OMG social media als serieus iets zien ook, net pubers hier. (Niet op jou)
voor hetzelfde geld zoeken wij er teveel achter "Man Josje spamt mijn wall nogal vol" *unfollowed* *Zegt tegen Josje dat het gewoon de spam is* *Samen dansje doet* ;)

Dat het minder botert dan vroeger lijkt mij te verwachten, maarja. Ik wil gewoon KKJ terug :(
Schapen zijn relax.
pi_158456130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:54 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik Mik Loreland was een educatief televisieprogramma ter ondersteuning bij het aanvankelijk lezen en spellen dat van 1994 tot 2002 op de televisie te zien was in de vorm van een televisieserie. De serie bestaat uit 28 afleveringen, werd geregisseerd door Jan Jens Molenaar en werd vanaf 1994 uitgezonden door de NOT, later Teleac/NOT in coproductie met de BRTN.

Het was bedoeld als vermakelijk educatief programma voor kinderen uit groep 3 van de basisschool die beginnen met lezen en schrijven, met inventieve verwijzingen naar de moderne computertechnologie. Het doel was het onderwijs ondersteunen in de eerste fase van het voortgezet technisch en begrijpend lezen. De serie sluit aan bij de, in het Nederlands basisonderwijs meest gebruikte, leesmethode Veilig leren lezen. Door middel van de avonturen van het meisje Mik leert de serie woorden en letters aan kinderen en is een aanvulling op het leren lezen en spellen.


[...]

De serie kreeg, vooral van ouders, grote kritiek te verduren omdat veel jonge kinderen bang waren voor Karbonkel. Sommige kinderen kregen er zelfs nachtmerries door. De makers van de serie kwamen er pas achter dat Karbonkel zo eng was toen de serie al werd uitgezonden. Ik Mik Loreland was toen nog voor een groot deel in productie dus het was, door de loop van het verhaal, niet mogelijk om alle enge elementen eruit te halen.
Oh, nu snap ik het. Juist. Thanks!
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:58:35 #260
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158456164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:56 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

OMG social media als serieus iets zien ook, net pubers hier. (Niet op jou)
voor hetzelfde geld zoeken wij er teveel achter "Man Josje spamt mijn wall nogal vol" *unfollowed* *Zegt tegen Josje dat het gewoon de spam is* *Samen dansje doet* ;)

Dat het minder botert dan vroeger lijkt mij te verwachten, maarja. Ik wil gewoon KKJ terug :(


"Je gelooft het niet, iemand van K3 heeft de ander ontvolgd, vallen we nu van K3 naar Kniets? Hahahahahahahahahahahahaha!"
pi_158456204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:56 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

OMG social media als serieus iets zien ook, net pubers hier. (Niet op jou)
voor hetzelfde geld zoeken wij er teveel achter "Man Josje spamt mijn wall nogal vol" *unfollowed* *Zegt tegen Josje dat het gewoon de spam is* *Samen dansje doet* ;)

Dat het minder botert dan vroeger lijkt mij te verwachten, maarja. Ik wil gewoon KKJ terug :(
Jij downplayed het nu. :{w Is toch gewoon part of the job? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een foto van Josje zoals afgelopen weekend Kristel een wat mindere avond kan bezorgen.
pi_158456229
Also Lauren's knipoog. O+ O+

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 23 december 2015 @ 00:01:07 #263
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158456257
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Also Lauren's knipoog. O+ O+

[ afbeelding ]
Oh, Lauren...... O+
  woensdag 23 december 2015 @ 00:02:01 #264
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158456288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:59 schreef showtimer het volgende:Jij downplayed het nu. :{w Is toch gewoon part of the job?
Ik levelplay het volgens mij ;)? Want elkaar ontvolgen is toch ook niet part of the job. ;)
ik ben misschien gewoon een saaie hark die Social Media roddels nog minder waarde vind hebben dan "echte" roddels. :X

Ik zou een collega trouwens ook ontvolgen als ze zo'n domme Grille zou zetten hoor.
Schapen zijn relax.
pi_158456339
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:59 schreef showtimer het volgende:

[..]

Jij downplayed het nu. :{w Is toch gewoon part of the job? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een foto van Josje zoals afgelopen weekend Kristel een wat mindere avond kan bezorgen.
Ik was een beetje sarcastisch met hun social media gedrag als evidence. Maar eerlijk gezegd vind ik dat Kristel het soms een beetje mierenneukt Als zij en Studio 100 er geen probleem van maken heb je deze bs ook niet. Vind Studio 100 toch nog best wel conservatief. En natuurlijk heb je Josje die het dan onderschat (of doet ze het toch expres?) door expres een dikkere neusring (ofzo) in der neusvleugel te schieten. Niemand valt Karen aan om haar tattoo een piercings en 'wilde gedrag' want Karen is heilig (en ok granted ze is sympatieker en der tattoo is kleiner).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158456371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:54 schreef bogtrotter het volgende:

Ik blijf er echt triest van worden, gewoon omdat die meisjes op die manier echt wel voor de gek zijn gehouden. Ja, natuurlijk kunnen ze er goed mee om, maar het is absurd dat je daar effectief met een dreamteam zit (wat mij betreft mocht het wildcard-trio K3 worden) en dat er geen één van de professionals met het beste totaalpakket in de uiteindelijke formatie terecht komt. En dan reken ik Lisa nog niet eens mee, die inderdaad qua zang en dans het totaalplaatje had, maar op geen enkel moment voor iemand een potentieel K3-meisje was en toch tot op het eind kwam.
Het zijn de kleine dingetjes die het verschil maken. Lisa kreeg in zowel bootcamps als liveshows 0 aandacht. Hanne daarentegen kreeg alleen maar positieve aandacht, want oh wat was ze leuk, spontaan en aardig. Was ze opzich ook wel maar dat was Lisa ook gewoon en die was wat betreft alle écht belangrijke K3-elementen toch een stuk beter. 1 fucking jurylid die Hanne even flink bekritiseerd had (en dat gewoon uitzenden Studio 100) en de wereld had er totaal anders uitgezien. Een paar keer een fragmentje met een jurylid die eerlijk toegeeft dat Lisa er met kop en schouders bovenuit steekt wat betreft totale performance. Maar nee hoor, Hanne werd 9 weken vrolijk doorgehyped en bijna iedereen heeft het gepikt. Tja, waar gaat het eigenlijk over?

quote:
Ik had vooral tijdens de liveshows het gevoel bij Klaasje dat ze echt geen zak te vertellen had in interviews en telkens maar een beetje zat te giechelen in het wilde weg zonder ooit een zinnig antwoord te geven of professioneel over te komen. Maar eigenlijk heb ik inderdaad nog liever dat je een beetje idioot doet en er rare dingen uitflapt dan dat je net als Marthe de brave beredeneerde antwoorden geeft, want daar krijg je gewoon geen goed interview mee.
Klaasje is regelmatig ook gewoon ruk in die interviewtjes, maar som soms is ze ineens belachelijk leuk. Er staat geen peil op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 00:05:38 ]
pi_158456419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het zijn de kleine dingetjes die het verschil maken. Lisa kreeg in zowel bootcamps als liveshows 0 aandacht. Hanne daarentegen kreeg alleen maar positieve aandacht, want oh wat was ze leuk, spontaan en aardig. Was ze opzich ook wel maar was Lisa ook gewoon en die was wat betreft alle écht belangrijke K3-elementen toch een stuk beter. 1 fucking jurylid die Hanne even flink bekritiseerd had (en dat gewoon uitzenden Studio 100) en de wereld had er totaal anders uitgezien. Maar nee hoor, 9 weken vrolijk doorgehyped en bijna iedereen heeft het gepikt. Tja, waar gaat het eigenlijk over?

[..]

Klaasje is regelmatig ook gewoon ruk in die interviewtjes, maar som soms is ze ineens belachelijk leuk. Er staat geen peil op.
Hanne heb ik eigenlijk nooit ook indd nooit vervelend gevonden, ook niet in de interviews nu, want ze was ook legit leuk. Alleen moet ze gewoon niet zingen. Igg geen hoge popmuziek.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158456464
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:02 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik levelplay het volgens mij ;)? Want elkaar ontvolgen is toch ook niet part of the job. ;)
ik ben misschien gewoon een saaie hark die Social Media roddels nog minder waarde vind hebben dan "echte" roddels. :X

Ik zou een collega trouwens ook ontvolgen als ze zo'n domme Grille zou zetten hoor.
Ok, jij hebt ook een punt. oO< Maar wil je het dan puur als toeval afdoen dat Kristel geen behoefte (meer?) heeft aan de pics van Josje en Marthe aan die van stiefzusje Klaasje? :@
pi_158456473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Hanne heb ik eigenlijk nooit ook indd nooit vervelend gevonden, ook niet in de interviews nu, want ze was ook legit leuk. Alleen moet ze gewoon niet zingen. Igg geen hoge popmuziek.
Ze doet niet veel verkeerd hoor, (ben ook niet kritisch op haar karakter ofzo, vind haar niet vervelend) maar er waren veel betere kandidaten.
pi_158456516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:54 schreef bogtrotter het volgende:
Maar eigenlijk heb ik inderdaad nog liever dat je een beetje idioot doet en er rare dingen uitflapt dan dat je net als Marthe de brave beredeneerde antwoorden geeft, want daar krijg je gewoon geen goed interview mee.
Vanuit ons oogpunt ja. :Y Maar het lijkt me toch vrij obvious dat Marthe tot dusver het hoogste beoordelingscijfer voor het totaalpakket zou krijgen van Kristel en haar superieuren?
pi_158456554
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:07 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ok, jij hebt ook een punt. oO< Maar wil je het dan puur als toeval afdoen dat Kristel geen behoefte (meer?) heeft aan de pics van Josje en Marthe aan die van stiefzusje Klaasje? :@
Haha ik smul echt van deze bts fitties. _O_ _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
maar er waren veel betere kandidaten.
_O_ _O_ _O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158456712
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158456800
Dat Hanne en Klaasje wel samen gaan geloof ik opzich nog best omdat Hanne volgens mij redelijk een pleaser is die met iedereen wel goed kan. Klaasje en Marthe hebben allebei een vrij sterk willetje, en dat elleboogmomentje belooft qua lichaamstaal weinig goeds..
pi_158456912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:17 schreef Maartel het volgende:
Dat Hanne en Klaasje wel samen gaan geloof ik opzich nog best omdat Hanne volgens mij redelijk een pleaser is die met iedereen wel goed kan. Klaasje en Marthe hebben allebei een vrij sterk willetje, en dat elleboogmomentje belooft qua lichaamstaal weinig goeds..
pi_158457144
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')