Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Eigenlijk moet ik (of iemand anders) Hanne's kop op die jongen plakkenquote:
Yaaaaaaay..quote:Op maandag 21 december 2015 20:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik (of iemand anders) Hanne's kop op die jongen plakken
Met je Hannekoeken mixquote:Op maandag 21 december 2015 20:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik (of iemand anders) Hanne's kop op die jongen plakken
haha awwquote:Op maandag 21 december 2015 21:05 schreef MarieAlice het volgende:
(Okee. Ja. Ik wilde net wat posten en ineens had ik 'geen rechten om in dit topic te posten' en ik was compleet in paniek omdat ik dacht dat ik ergens geband was. Zaten we gewoon aan post 300 hoor.)
Is deze al gepasseerd trouwens?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:00 schreef DumpTruck het volgende:
Maak van die gast Hanne, en van Karen een witlof.![]()
![]()
Ik ga voor links, toch net een iets betere uitstraling met z'n drieën.quote:Op maandag 21 december 2015 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ] >> [ afbeelding ]
Niet zo klagen ouwe Zwollenaar, gifjes verreiken het leven.quote:Op maandag 21 december 2015 21:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Al die gifjes hier, wat is dit, tumblr?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ga voor links, toch net een iets betere uitstraling met z'n drieën.
Ik ben geen Zwollenaar, erg hè.quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet zo klagen ouwe Zwollenaar, gifjes verreiken het leven.
Glitterjurkjes is nog iets too much voor ze. Laat ze beter nog een paar jaar hun schattigheidsgehalte uitbuitenquote:Op maandag 21 december 2015 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ] >> [ afbeelding ]
Wat een korte tekstposts. Wat is dit, Twitter?quote:Op maandag 21 december 2015 21:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Al die gifjes hier, wat is dit, tumblr?
Korte tekstposts met kwaliteit, ho ho.quote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat een korte tekstposts. Wat is dit, Twitter?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Korte tekstposts met kwaliteit, ho ho.
Tip: Je moet achter gif nog een v zetten, dan speelt hij het videotje op normale snelheid af. (kwam ik ook pas achter toen ik jouw linkjes kopieerde)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |