Heb een hekel aan smerig UI's die gewoon nergens op slaanquote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.
Voor zover ik weet is dat geen te modereren regel hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Remqo het volgende:
En als iedereen z'n eigen UI weer terug neemt, dit is provoceren naar Jimmy
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteldquote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Remqo het volgende:
En als iedereen z'n eigen UI weer terug neemt, dit is provoceren naar Jimmy
niet zo dwars, al ben ik het wel eens dat dit niet te modereren valt, moet je ook niet willen, onzinquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteld
consequente reactiequote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ben benieuwd of hier nu een consequente reactie volgt.
Vrijheid van meningsUIting gvdquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteld
Het is gewoon duidelijk iets om uit te halen naar Jimmy, behalve Hermann, die schijnt het een leuk plaatje te vindenquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen te modereren regel hoor.
consequente reactiequote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ben benieuwd of hier nu een consequente reactie volgt.
ik ook (nohommo)quote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind het gewoon een knappe man.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit aan jou uitleggen zou jaren vergen, zou het wel doen hoor
EYquote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das WCH voordat ie kaal werd.
De nazi's?quote:Op maandag 21 december 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
EY
Ik ben van het andere kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |