inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaalquote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik ben jaloers. Ik wil ook Fallout.
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga in fukushima op de regen wachten dan gvd
quote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.
Ohquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaal
Shit je leeft nogquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.
jij lijkt wel een beetje op de ghoulsquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaal
had ik maar zulke looksquote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij lijkt wel een beetje op de ghouls
[ afbeelding ]
hoiquote:
combobreakerquote:
hell yeahquote:
permaban voor ons allemaalquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zaterdag mochten we niet naar OUD, nu breekt hij de combo
what's next?
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van jequote:
Hij verwijdert linkjes naar KPDquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
what's next?
Ik ga wel weer naar Geerdquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
what's next?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van je
2/10 matige disquote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |