maar daar kun je ook een kwart van een pakje sigaretten van kopenquote:Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
wel leuk, met kerst kan ik danny weer lekker sponsoren met 24 euro
we leven hier niet in nieuw-zeelandquote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar kun je ook een kwart van een pakje sigaretten van kopen
is het daar goedkoper danquote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven hier niet in nieuw-zeeland
Geld stoppen in een zinkend schipquote:Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
wel leuk, met kerst kan ik danny weer lekker sponsoren met 24 euro
quote:
lekker boeiend ik wil gewoon geen ads en mijn notes kunnen lezenquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geld stoppen in een zinkend schip.
dp koopt ook eten en is zelf ook een zinkend schip dus maakt niet uitquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geld stoppen in een zinkend schip.
Gun mij ook dan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
en verder gun ik het die rode kale ook wel
Vroegâh kon je gewoon mattie-mods vragen om je notes in een .html-bestand toegestuurd te krijgenquote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend ik wil gewoon geen ads en mijn notes kunnen lezen
mortaxx zekerquote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroegâh kon je gewoon mattie-mods vragen om je notes in een .html-bestand toegestuurd te krijgen.
neequote:
Elke keer die briljante conclusies van jequote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven hier niet in nieuw-zeeland
Mag niks zeggen van m'n advocaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat.
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
IF IT SMOKES A GREAT BIG CIGAAARRR
AND IT HANGS AROUND AT A BAAARRR
IF IT TELLS THE BIGGEST LIES
WEARS THE LOUDEST TIES
IT'S A MAAAANNN
ik vind alle liedjes op Diamond City Radio wel coolquote:
ja same herequote:Op maandag 21 december 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind alle liedjes op Diamond City Radio wel cool
ga in fukushima op de regen wachten dan gvdquote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik ben jaloers. Ik wil ook Fallout.
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaalquote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik ben jaloers. Ik wil ook Fallout.
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga in fukushima op de regen wachten dan gvd
quote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.
Ohquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaal
Shit je leeft nogquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.
jij lijkt wel een beetje op de ghoulsquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaal
had ik maar zulke looksquote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij lijkt wel een beetje op de ghouls
[ afbeelding ]
hoiquote:
combobreakerquote:
hell yeahquote:
permaban voor ons allemaalquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zaterdag mochten we niet naar OUD, nu breekt hij de combo
what's next?
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van jequote:
Hij verwijdert linkjes naar KPDquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
what's next?
Ik ga wel weer naar Geerdquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
what's next?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van je
2/10 matige disquote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van je
Je bent zelf een running gag.quote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die running gag hebben jullie aan mij te danken
Ik vond hem wel wat weg hebben van Snokequote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zowel als Guus_Pech6 als k*stallekje GUUS idd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent zelf een running gag.
snoke is te stoerquote:Op maandag 21 december 2015 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wat weg hebben van Snoke
quote:
zoals ons mod maken net zoals de vorige met deze UIquote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je ook wat aan die aanstootgevende plaatjes in de UI van sommigen hier?
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je ook wat aan die aanstootgevende plaatjes in de UI van sommigen hier?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.
als het nog dieper zat zou je inwendige bloedingen krijgenquote:Op maandag 21 december 2015 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
En dan serieus verontwaardigd doen over een naziplaatje. Hoe moreel failliet ben je dan?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het nog dieper zat zou je inwendige bloedingen krijgen
Heb een hekel aan smerig UI's die gewoon nergens op slaanquote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.
Voor zover ik weet is dat geen te modereren regel hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Remqo het volgende:
En als iedereen z'n eigen UI weer terug neemt, dit is provoceren naar Jimmy
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteldquote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Remqo het volgende:
En als iedereen z'n eigen UI weer terug neemt, dit is provoceren naar Jimmy
niet zo dwars, al ben ik het wel eens dat dit niet te modereren valt, moet je ook niet willen, onzinquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteld
consequente reactiequote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ben benieuwd of hier nu een consequente reactie volgt.
Vrijheid van meningsUIting gvdquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteld
Het is gewoon duidelijk iets om uit te halen naar Jimmy, behalve Hermann, die schijnt het een leuk plaatje te vindenquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen te modereren regel hoor.
consequente reactiequote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ben benieuwd of hier nu een consequente reactie volgt.
ik ook (nohommo)quote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind het gewoon een knappe man.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit aan jou uitleggen zou jaren vergen, zou het wel doen hoor
EYquote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das WCH voordat ie kaal werd.
De nazi's?quote:Op maandag 21 december 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
EY
Ik ben van het andere kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |