Hoe is FO4 btw?quote:Op maandag 21 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry het zit diep dat jij wel nog plezier aan fallout hebt
echt fucking fucking fucking vetquote:
Waarom heb je er dan geen plezier meer aan, boeler.quote:Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt fucking fucking fucking vet
uitgespeeld en heb steeds geen zin om doelloos te gaan questenquote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan geen plezier meer aan, boeler.
Doelloos gamen is beste gamen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
uitgespeeld en heb steeds geen zin om doelloos te gaan questen
quote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om de computerspellen van deadprez, vanillekwark en der_mann ritueel te verbranden!!!
Digitale kopieen moederneuker.quote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om de computerspellen van deadprez, vanillekwark en der_mann ritueel te verbranden!!!
Da's ILLEGAAL!!!quote:Op maandag 21 december 2015 20:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Digitale kopieen moederneuker.
nee hoorquote:
Ik wacht.quote:Op maandag 21 december 2015 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
computernerdjes... wacht maar! WACHT MAAR!!!!
quote:Op maandag 21 december 2015 20:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hou toch wel van je hoor.
gewoon downloaden... willekeurig stukken code verwijderen en uploaden, en dit heel vaak doenquote:Op maandag 21 december 2015 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
computernerdjes... wacht maar! WACHT MAAR!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
fallout leef van de laatste paar uur die ik had gespeeldOh wow ik geef geen neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel rizla blauw hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twee gewone vloeitjes aan elkaar plakken jatoch.
Geen idee, ik rook nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je wel rizla blauw hebben
je hebt ook cr1tikals filmpjes niet gekeken zekerquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben langer weggeweest volgens mij.
Klopt.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt ook cr1tikals filmpjes niet gekeken zeker
wat een toeval, ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, ik rook niet
Was vandeweek trouwens in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |