Nou, nee het is dat het geld oplevertquote:
Hoeveel schuift dat?quote:Op maandag 21 december 2015 17:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Nou, nee het is dat het geld oplevert
Veel te weinig, geef mij maar een nachtdienstquote:
Ach, de pakkettenmarkt is ook helemaal de klote. Vroeger kon je er tenminste nog een goede boterham aan verdienen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Veel te weinig, geef mij maar een nachtdienst
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op maandag 21 december 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh wacht niemand wil renwan. Te oud.
Dat moet ik zien.quote:Op maandag 21 december 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga vanaf 0:00 uur geen seksuele grappen/posts/opmerkingen plaatsen voor een dag.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga vanaf 0:00 uur geen seksuele grappen/posts/opmerkingen plaatsen voor een dag.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet ook maar weer eens werk gaan zoeken
Van uitstel komt afstel!quote:Op maandag 21 december 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben benieuwd, sowieso moet je je eraan houden. Je kan nu niet terug. Kunnen we eindelijk eens Geerd eren zoals het hoort.quote:Op maandag 21 december 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2015 18:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben benieuwd, sowieso moet je je eraan houden. Je kan nu niet terug. Kunnen we eindelijk eens Geerd eren zoals het hoort.
Idd. Altijd de aandacht naar haar trekken die Opsoquote:Op maandag 21 december 2015 18:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben benieuwd, sowieso moet je je eraan houden. Je kan nu niet terug. Kunnen we eindelijk eens Geerd eren zoals het hoort.
Dat is dan ook de rede. Dat ik totaal geen interesse heb in opso.quote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Idd. Altijd de aandacht naar haar trekken die Opso
Roosje is je vrouw !!quote:Op maandag 21 december 2015 18:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is dan ook de rede. Dat ik totaal geen interesse heb in opso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |