SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening

Dat kan niet...quote:Op maandag 21 december 2015 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Belofte die hij niet kan nakomen met zn leuter van 4 cm

quote:

Je doet het er echt om, ik weet niet hoe je het doet. Maar volgens mij geil je erop als andere op jou geilen. Vind je dat lekker? Ben je nu nat?quote:

Meestal neemt dat heel veel medische problemen en mankementen met zich mee, dus vaak krijgt zo'n man een penis vergroting.quote:

Ja kom net uit douchequote:Op maandag 21 december 2015 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je doet het er echt om, ik weet niet hoe je het doet. Maar volgens mij geil je erop als andere op jou geilen. Vind je dat lekker? Ben je nu nat?

Alle falussen onder de 30 cm worden hier al aangeduid als micropenissen!quote:

Penis verlengen: 4500 euries gofferdomme duur grapjequote:Op maandag 21 december 2015 15:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meestal neemt dat heel veel medische problemen en mankementen met zich mee, dus vaak krijgt zo'n man een penis vergroting.

Nee, als je zo'n kleintje hebt dat het voor medische problemen zorgt. Dan krijg je dat vergoed.quote:Op maandag 21 december 2015 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Penis verlengen: 4500 euries gofferdomme duur grapje

Voor: kim kartrashianquote:Op maandag 21 december 2015 15:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pics van jou voor je de douche in ging, en pics van toen je eruit kwam.

quote:Op maandag 21 december 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor: kim kartrashian
Na: susan boyle

Mits je zorgverzekeraar dat dekt natuurlijk. Haha, dekking.quote:Op maandag 21 december 2015 15:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n kleintje hebt dat het voor medische problemen zorgt. Dan krijg je dat vergoed.

Nee, hij moet nog kleiner zijn voor medische problemen...quote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mannen uit China naar Nederland voor penisvergroting !!!1!1!1

Ik dek alles zo'n beetje als het maar een kut heeft.quote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mits je zorgverzekeraar dat dekt natuurlijk. Haha, dekking.

quote:Op maandag 21 december 2015 15:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik dek alles zo'n beetje als het maar een kut heeft.

Ik scoorde net per ongeluk een eigen goal met Rocket League, gingen ze gelijk te keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening

lekker fapje zetten ja toch ome Geerd?quote:Op maandag 21 december 2015 15:07 schreef Geerd het volgende:
Even uit bed stappen tandenpoetsen en het gaat weer loca hier !!![]()
![]()

CKERS !!! En dan gaan we weer treinen !! AMersfoort Schiphol uur pauze, betaald uit je neus lopen vretenquote:Op maandag 21 december 2015 15:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
lekker fapje zetten ja toch ome Geerd?

Dat lijkt mij geen goed planquote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey geerd ik ga morgen naar Almere, beter bestuur jij de trein.

quote:Op maandag 21 december 2015 15:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
CKERS !!! En dan gaan we weer treinen !! AMersfoort Schiphol uur pauze, betaald uit je neus lopen vreten![]()
![]()
Intercity weer naar Amersfoort, stoptrein hoofddorp en terug naar Amersfoort dan intercity Zwolle 00.15 Gladiator klappen !!!!

Ik ben conducteurquote:Op maandag 21 december 2015 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrom, ze rijden toch al altijd zo eng dat het lijkt alsof de trein nog gaat omvallen

Treinen vallen niet zomaar even om!!quote:

Dat is dus tyfus eng, vooral als die dan net boven een brug rijdt omgquote:Op maandag 21 december 2015 15:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Treinen vallen niet zomaar even om!!
Met die harde wind laatst is wel gaaf hoor 140 door de polder en dan voel je hem echt wel heen en weer gaan door de wind

quote:Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dus tyfus eng, vooral als die dan net boven een brug rijdt omg

Of is het een natuur documentaire?quote:Op maandag 21 december 2015 15:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Is dat een wetenschappelijke documentaire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |