Is dat een liedje?quote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef renwan het volgende:
A Boy Named Sue keihard door de bar knallen, doe ik gewoon :

Als je dit nummer op zet, ben je een keiharde eindbaasquote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef renwan het volgende:
A Boy Named Sue keihard door de bar knallen, doe ik gewoon :

Is vast niet heel kindvriendelijkquote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je dit nummer op zet, ben je een keiharde eindbaas

Eindbazen hoeven dan ook perse kindvriendelijk te zijn.quote:

Gewoon even 0:00 tot 0:30 door de tent pompen en iedereen is weer wakker.quote:

Dan hoop ik al aan het pils te zittenquote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gewoon even 0:00 tot 0:30 door de tent pompen en iedereen is weer wakker.

Gewoon al lekker een biertje tappen voor jezelf als je achter de bar staat! Je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen!quote:Op maandag 21 december 2015 21:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan hoop ik al aan het pils te zitten

quote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Simterklaas het volgende:
Vanaf gisteren wordt het trouwens iedere dag weer ietsje langer licht

De baas is er en geen zin in Bavariaquote:Op maandag 21 december 2015 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon al lekker een biertje tappen voor jezelf als je achter de bar staat! Je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen!

Jammer weer dit. Gewoon even de baas de deur uitwerken en een lekker speciaal biertje klappenquote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef renwan het volgende:
[..]
De baas is er en geen zin in Bavaria

Hoop dat hij eerder weggaat maar ben er bang voorquote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer weer dit. Gewoon even de baas de deur uitwerken en een lekker speciaal biertje klappen

Klopt maar wel goed nieuwsquote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al gaat dat echt per minuut of zo

En daarna geraakt toch?quote:Op maandag 21 december 2015 21:34 schreef Geerd het volgende:
Net even lopen lullen met 2 Oekraïnsche dames stewardessen![]()
Middag Amsterdam hadden ze gedaan.
Godver mooie dames natuurlijk in de 1e klas laten zitten

Even flink die scanner langs hun pas gehaald, HOPPA!!quote:

Gewoon neequote:Op maandag 21 december 2015 21:32 schreef Simterklaas het volgende:
Wat zal ik blij zijn als de klok weer een uur vooruit gaat

Gewoon even meegenomen naar de Geerd Cave voor een grondige inspectie!quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Even flink die scanner langs hun pas gehaald, HOPPA!!

Ze waren goed nat manquote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Even flink die scanner langs hun pas gehaald, HOPPA!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |