Hehe, Royal is toch al dicht? Mooiste bioscoop ooit geweest. Ten onder gegaan doordat mensen lange tijd veel te bang zijn geweest om daarheen te gaan. Vroeger was het daar echt een no-go plek voor alle vrouwen en kinderen.quote:Op maandag 21 december 2015 12:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Naar maasmechelen moet je gaan of royal
Ik ben voorquote:Op maandag 21 december 2015 12:23 schreef Xummon het volgende:
Challenge voor Eva, 24 uur naakt presenteren
quote:
Hai, leuk om jullie weer te zien hierquote:Op maandag 21 december 2015 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, had hem ook nog niet ingesteld.
Meestal alleen nederlandsquote:Op maandag 21 december 2015 12:24 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hehe, Royal is toch al dicht? Mooiste bioscoop ooit geweest. Ten onder gegaan doordat mensen lange tijd veel te bang zijn geweest om daarheen te gaan. Vroeger was het daar echt een no-go plek voor alle vrouwen en kinderen.
Maasmechelen lijkt mij irritant dat je dan Nederlands en Frans als ondertiteling hebt?
quote:Op maandag 21 december 2015 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Hai, leuk om jullie weer te zien hier
Topshowquote:Op maandag 21 december 2015 12:23 schreef Xummon het volgende:
Challenge voor Eva, 24 uur naakt presenteren
Waar kan ik me inschrijvenquote:
Uitgemolken gedoe.. maargoed ik vind Eva ook zwaar irritant dus dat helpt ook niet mee.quote:
Ah zo ja, ik ook niet tov de vorige jaren.quote:Op maandag 21 december 2015 12:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ben alleen niet zo actief en zag jullie net pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |