Maar meteen een dopingtestje afnemen bij onze international lijkt me ?quote:Kenny Tete moet binnenkort voor de rechter verschijnen. De rechtsback van Ajax was onlangs betrokken bij een vechtpartij bij een coffeeshop in Amsterdam en werd daarbij opgepakt. Het Openbaar Ministerie gaat hem vervolgen, zo is bekendgemaakt aan de NOS.
Het is niet duidelijk wat Tete precies ten laste wordt gelegd. De tweevoudig international was dus betrokken bij een vechtpartij en zou bovendien een agent hebben beledigd. Zondagmiddag speelde hij overigens gewoon mee in de met 2-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen De Graafschap.
Wat zeg je me nu? Dubbele moraal in de voetbalwereld?? Vertel me meer!!quote:Op maandag 21 december 2015 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
KNVB en bondscoach Danny Blind zullen het wel weer met de mantel der liefde bedekken.
Wat deden zoet en lestienne van psv op de plaats van die vechtpartij?quote:Op maandag 21 december 2015 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
KNVB en bondscoach Danny Blind zullen het wel weer met de mantel der liefde bedekken.
Wat doet een jonge international bij een coffeeshop ? Niet voor de gezelligheid lijkt me.
Maar schijnbaar is hij ook 'straat' en dan hoor je met je matties daar rond te hangen.
Een dopingtest lijkt me het beste voor iedereen. Maar dat zal wel niet gebeuren. Stel je voor dat zo'n schandaal de KNVB treft....... (zie matchfixing, dat stopt ook bij de grens van Nederland).
Gaat het nieuwsbericht over Zoet en Lestienne ? Nee toch ? Is Lestienne een Nederlands international ? Nee toch ? Ga huilen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:30 schreef Red_85 het volgende:
Wat deden zoet en lestienne van psv op de plaats van die vechtpartij?
Ben je dit nu niet een beetje met de mantel der liefde aan het bedekken?quote:Op maandag 21 december 2015 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat het nieuwsbericht over Zoet en Lestienne ? Nee toch ? Is Lestienne een Nederlands international ? Nee toch ? Ga huilen.
De Boswachter kan je beter niet te veel aandacht geven. Is vaak nogal butthurt.quote:Op maandag 21 december 2015 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat deden zoet en lestienne van psv op de plaats van die vechtpartij?
Ach gossie, nu het psv'ers zijn mag je het er niet over hebben natuurlijk. Waarom zo fel van leer over een Ajacied en waarom die vechtende psv'ers beschermen? Hoezo dubbele moraal bowa?quote:Op maandag 21 december 2015 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat het nieuwsbericht over Zoet en Lestienne ? Nee toch ? Is Lestienne een Nederlands international ? Nee toch ?
Ik bescherm die PSV'ers niet want het is gewoon dom wat ze gedaan hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach gossie, nu het psv'ers zijn mag je het er niet over hebben natuurlijk. Waarom zo fel van leer over een Ajacied en waarom die vechtende psv'ers beschermen? Hoezo dubbele moraal bowa?
Daarom juist. Omdat het zo'n psv trol is.quote:Op maandag 21 december 2015 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
De Boswachter kan je beter niet te veel aandacht geven. Is vaak nogal butthurt.
Als je die lijn nu gaat doortrekken dat ze allemaal in de coffeeshop hangen, dan is de selectie van psv ook betrokken bij iedere vechtpartij op zaterdag avond in eindhoven. Lekker stelletje daar zeg.quote:Op maandag 21 december 2015 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bescherm die PSV'ers niet want het is gewoon dom wat ze gedaan hebben.
Maar ze hangen tenminste niet in de coffeeshop rond zoals de eerste selectie van Ajax. Of is dit wat men de fluwelen revolutie van Cruyff noemt.
Och gossie. Valt je favoriete spelertje van een voetstuk BOEHOEHOE.quote:Op maandag 21 december 2015 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je die lijn nu gaat doortrekken dat ze allemaal in de coffeeshop hangen, dan is de selectie van psv ook betrokken bij iedere vechtpartij op zaterdag avond in eindhoven. Lekker stelletje daar zeg.
Nee, ik wijs jou alleen op een dubbele moraal en lichtelijke overtrokkenheid in je reactie. En wat hij is zijn vrije tijd doet, moet hij weten. Zijn spel lijdt er niet onder, gezien de lovende kritieken die hij iedere week krijgt in de pers.quote:Op maandag 21 december 2015 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Och gossie. Valt je favoriete spelertje van een voetstuk BOEHOEHOE.
Oneens. Net als Zoet en Lestienne heeft ook hij een maatschappelijke voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 21 december 2015 09:41 schreef Red_85 het volgende:
En wat hij is zijn vrije tijd doet, moet hij weten.
Vechtpartij en verzetten tegen een arrestatie, of in de coffeeshop zitten..quote:Op maandag 21 december 2015 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oneens. Net als Zoet en Lestienne heeft ook hij een maatschappelijke voorbeeldfunctie.
En een topsporter die geassocieerd wordt met drugs is helemaal not done.
Maar schijnbaar vind je het allemaal heel normaal en vergelijk je het met een vechtpartij
Cruijff zal vast trots op Tette zijn.
#mantelderliefde
Daarom is ook alleen wedstrijdgebruik verbodenquote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef dimmak het volgende:
Jointje moet kunnen toch. Het is niet stimulerend in positieve zin en Tete heeft een top eerste seizoenshelft achter de rug.
Zitten in een coffeeshop is iets anders als knokken in een coffeeshop.quote:Op maandag 21 december 2015 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vechtpartij en verzetten tegen een arrestatie, of in de coffeeshop zitten..
Welke van de 2 is in dit land niet wettelijk toegestaan.
Zitten of vechten? Je leest wel super goed.quote:Op maandag 21 december 2015 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vechtpartij en verzetten tegen een arrestatie, of in de coffeeshop zitten..
Welke van de 2 is in dit land niet wettelijk toegestaan.
Verstandelijke beperking, neem het hem niet kwalijk a.u.b.quote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zitten of vechten? Je leest wel super goed.
Ho ho (hi hi kerstman) niet IN, maar BIJ:quote:Op maandag 21 december 2015 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zitten in een coffeeshop is iets anders als knokken in een coffeeshop.
Niet gaan verdraaien nu..quote:De rechtsback van Ajax was onlangs betrokken bij een vechtpartij bij een coffeeshop in Amsterdam en werd daarbij opgepakt.
Is het niet zo dat zoet en lestienne net zo'n erge overtreding hebben gemaakt? Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen, want een Ajacied die iets doet is altijd erger natuurlijk.quote:Lekker er om heen draaien joh. Haha ik zei draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |