Hoorde laatst van iemand dat ze geschopt was door een paard, terwijl ze gewoon onschuldig door het bos wandelde. Gewoon verbieden die handel. Levensgevaarlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 11:09 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet frappant. Vorige week is er bij mij nog een hondje gepakt door een Duitse herder. Dat hondje lag helemaal open, maar leeft volgens mij nog wel. De eigenaar van het hondje heeft gelukkig die hond weggejaagd door hem een gigantische schop tegen zijn kop te geven. De baasjes: 'dat doet hij anders nooit'.
Ik heb zo ongeveer in alle mogelijke buurten gewoond (o.a. achterwijken in Nederland, Zweden en Bulgarije) en werk nu bijna dagelijks met straathonden waar ik in het verleden gids ben geweest en ruim 70 huskies onder m'n hoede had.quote:Op maandag 21 december 2015 11:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hangt ook af van waar je woont lijkt mij. Je hebt buurten waar mensen honden gewoon minder goed opvoeden. Als je daar woonachtig bent.....
quote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoorde laatst van iemand dat ze geschopt was door een paard, terwijl ze gewoon onschuldig door het bos wandelde. Gewoon verbieden die handel. Levensgevaarlijk.
Heftig. Wel goed afgelopen allemaal? Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje klaar bent met honden als zelfs een poedel een gevaar voor je dochter opleverdequote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn dochter, toen 3, is zonder aanleiding gepakt door een Engelse jachthond.
Ik ben gebeten in mijn kuit omdat er twee vechtende honden (pitbull en poedel) richting mijn dochter kwamen en ik er tussen ben gaan staan (tussen honden en dochter) om dochter te beschermen en op te tillen. Ze was toen 7.
quote:
quote:
Dus moet je maar tegen iedereen blijven kakelen terwijl zij geen contact met je willen hebben en dit ook duidelijk hebben aangegeven?quote:
Dan moet je Bangkok bij nacht eens proberen met de honden op straat.quote:Op maandag 21 december 2015 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer in alle mogelijke buurten gewoond (o.a. achterwijken in Nederland, Zweden en Bulgarije) en werk nu bijna dagelijks met straathonden waar ik in het verleden gids ben geweest en ruim 70 huskies onder m'n hoede had.
Mijn paard voetbalt graag met honden.quote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoorde laatst van iemand dat ze geschopt was door een paard, terwijl ze gewoon onschuldig door het bos wandelde. Gewoon verbieden die handel. Levensgevaarlijk.
Nee.Gewoon niet meer reageren. Het klinkt wat raar een ander te zeggen dat niet te doen......quote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus moet je maar tegen iedereen blijven kakelen terwijl zij geen contact met je willen hebben en dit ook duidelijk hebben aangegeven?
Nee, dat is niet waar. Een rottweiler heeft meer bijtkracht dan een pitbull, daar is al wel onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 09:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Staan nog boven de pittbull alleen die laatste bijt harder.
Onderschat een poedel niet.quote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heftig. Wel goed afgelopen allemaal? Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje klaar bent met honden als zelfs een poedel een gevaar voor je dochter opleverde
Ook geweest. Sofia hoeft er niet echt voor onder te doen overigens. Daar zijn de straathonden ook vaak een mixje met een vechtras erin.quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan moet je Bangkok bij nacht eens proberen met de honden op straat.
Ik bijt ook harder dan een pitbull. Maar daar heb ik niet zoveel aan als hij/zij in mijn dij hangt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Een rottweiler heeft meer bijtkracht dan een pitbull, daar is al wel onderzoek naar gedaan.
Daar heb je een punt. Anderzijds heb ik de hoop dat het na een paar keer aangeven toch wel duidelijk is.quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee.Gewoon niet meer reageren. Het klinkt wat raar een ander te zeggen dat niet te doen......
Die zijn te sullig om hoog in de bijt statistieken te komen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Een rottweiler heeft meer bijtkracht dan een pitbull, daar is al wel onderzoek naar gedaan.
Ik onderschat niks, ik ken poedels in zijn geheel niet, dus ik heb geen idee qua karakter enzo. Ze zien er alleen een beetje gay uit, dus je verwacht het niet.quote:
Hoe zit het dan met een Boerboel?quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door die tafel is gevallenquote:Op maandag 21 december 2015 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Geloof niet dat die honden zijn geflipt na het alleen maar breken van die tafel. Wel sneu voor die man.
Een mix van echt alles (+ schurft) en zeer gevaarlijk in groepen. We hadden er 1 thuis opgevangen (niet mijn idee) en als je de etensbak gaf was je bijna je hand kwijt. Dus kon iedereen in huis maar twee keer eten geven.quote:Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook geweest. Sofia hoeft er niet echt voor onder te doen overigens. Daar zijn de straathonden ook vaak een mixje met een vechtras erin.
Ik plaatste even hiervoor een plaatje van een poedel. Die zag er niet gay uit......quote:Op maandag 21 december 2015 11:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik onderschat niks, ik ken poedels in zijn geheel niet, dus ik heb geen idee qua karakter enzo. Ze zien er alleen een beetje gay uit, dus je verwacht het niet.
Een pitbull/stafford verwacht je van dat die een keer door het lint (kan) gaan.
Mja misschien. Geen idee of die honden dan zo zouden doordraaien?quote:Op maandag 21 december 2015 11:19 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door die tafel is gevallen
De teckel van mijn schoonmoeder is ook levensgevaarlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 11:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik onderschat niks, ik ken poedels in zijn geheel niet, dus ik heb geen idee qua karakter enzo. Ze zien er alleen een beetje gay uit, dus je verwacht het niet.
Een normale hond draait dan ook niet zo door.quote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja misschien. Geen idee of die honden dan zo zouden doordraaien?
Ja als je poedels als tutjes knipt, anders zien ze er best stoer uit. Vooral een koningspoedel, prachtige en statige hondenquote:Op maandag 21 december 2015 11:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een leider zou nooit in dronken toestand zo agressief reageren, als je dat doet ben je dus geen leider en zal je niet zo gezien worden door honden. Het is iig iets wat het verdedigingsinstinct kan triggeren en tja, dat is geen leuk instinct om tegen je aan te halen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je als eigenaar boven je honden staat dan kan je dus wel agressief reageren tegen de 'roedelleden'.
Hoeveel normale honden zijn er nog?quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een normale hond draait dan ook niet zo door.
Het is niet verstandig om zo'n dier in de maatschappij te hebben zolang er mensen zijn die met zo'n beest op straat gaan lopen zonder dat ze het ten aller tijde onder controle kunnen houden.quote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef erodome het volgende:
Ja ja, er was ruzie en ineens breekt de glazen tafel.... Dan ineens, zomaar vanuit het niets, valt de hond aan.
Als je niet gebeten wil worden moet je maar niet de agressieve lul uithangen tegen gezinsleden die door de honden als roedelleden worden gezien.
Fijn op stap geweest, vast met een stuk in de kraag thuis gekomen, ruzie maken waarbij dingen sneuvelen. Tja, gewoon niet zo heel verstandig.
Vind die grote poedels altijd eng... Weet niet waarom.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ja als je poedels als tutjes knipt, anders zien ze er best stoer uit. Vooral een koningspoedel, prachtige en statige honden.
Een kangal bijt zelfs 2 keer zo hard, liep er laatst 1 naar me toe, maar ben er wel in hele grote boog omheen gegaan.quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Veel. Wij hebben verschillende honden gehad en nooit problemen. En dat zie je soms bij andere mensen ook.quote:Op maandag 21 december 2015 11:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoeveel normale honden zijn er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |