De hondenbelasting gaat omhoog.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef hoas het volgende:
[..]
De actualiteiten van 2015 zijn je ontgaan?
Spreek je nu uit eigen ervaring?quote:Op maandag 21 december 2015 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hij deugt echt, alleen verkeerde vrienden.'
Wordt misschien afgeschaft.......quote:Op maandag 21 december 2015 09:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hondenbelasting gaat omhoog.
Achterlangs, op z'n hondjes belastbaar inkomen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hondenbelasting gaat omhoog.
Consumenten die een perfect afgerichte hond willen hebben? Particulieren of bedrijven die hun grond of eigendom willen beveiligen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wie gaat als consument nu naar zo'n cursus toe? Ik zou ook niet weten voor welk werk je een pitbull zou moeten gebruiken?
Nee, ik type, vanuit Zaltbommel.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Spreek je nu uit eigen ervaring?
Ik heb inderdaad mijn achtergrond. De beste man in de Op prentendeert het nergens te hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij pretendeert dat waarschijnlijk te hebben, net als de beste man in de openingspost
Ok, dat was een mislukte grap.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achterlangs, op z'n hondjes belastbaar inkomen.
Nee, totaal niet. Maar mijn punt is: What the fuck heeft een topic over vechthonden met asielzoekers te maken? En waarom moet zo'n bruggetje gemaakt worden?quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef hoas het volgende:
[..]
De actualiteiten van 2015 zijn je ontgaan?
die zijn er ook niet zoveel, en niet zo bekend. Als die honden populair wirden bij n groep mensen die er geen moeite in willen steken maar verwachten dat de hond zichzelf opvoedt, gaat dat ook mis.quote:Op maandag 21 december 2015 09:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En daar moet je ook iets aan doen. Er zijn ook honden die gevaarlijk kunnen zijn maar dat bijna nooit worden. Zoals een Rhodesian Ridgeback.
Kun je ook een normalere hond nemen. Bij een klasgenoot werd ooit ingebroken in het garagebedrijf en 1 van de dieven is toen omgekomen of zeer ernstig gewond geraakt door waakhonden. Daar krijg je in Nederland ENORME ellende mee. Gek genoeg.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Consumenten die een perfect afgerichte hond willen hebben? Particulieren of bedrijven die hun grond of eigendom willen beveiligen.
Met een hond die bijt op commando kom je binnen 20 meter verder dan met een vuurwapen.
Volgens gevaarlijkehonden.nl zijn Ridgebacks levensgevaarlijke hondenquote:Op maandag 21 december 2015 09:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En daar moet je ook iets aan doen. Er zijn ook honden die gevaarlijk kunnen zijn maar dat bijna nooit worden. Zoals een Rhodesian Ridgeback.
Heb je weleens in gemiddelde sportschool rondgekeken?quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef Tommeke het volgende:
Net ff die link over vechthonden bekeken. Wat een doorgefokt spul zit daar tussen zeg
Die zijn vanuit zichzelf niet zo agressief. Maar natuurlijk kun je die ook kapot maken.quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn er ook niet zoveel, en niet zo bekend. Als die honden populair wirden bij n groep mensen die er geen moeite in willen steken maar verwachten dat de hond zichzelf opvoedt, gaat dat ook mis.
Dat is het probleem, je kan de ene hond wel verbieden, maar dan wordt dat gat door de andere niet opgevoede hond opgevuld.
Als jij op de grond ligt te spartelen omdat je ergens een misstap maakt en de controle verliest dan tikken we daarna wel verder, met je tongbesturing.quote:Op maandag 21 december 2015 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad mijn achtergrond. De beste man in de Op prentendeert het nergens te hebben.
Blijf gerust verder spartelen.
Go on punk.....make my day.quote:
Fokken is ook op karakter selecteren.quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die zijn vanuit zichzelf niet zo agressief. Maar natuurlijk kun je die ook kapot maken.
Zoals ik ze ken niet. Ze kunnen het wel worden natuurlijk. Ik weet niet waar zij die info vandaan hebben. Meestal zijn ze gewoon heel afstandelijk en afwachtend bij vreemden. Daar schrikken mensen soms van.quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens gevaarlijkehonden.nl zijn Ridgebacks levensgevaarlijke honden
Toen ik nog in Nederland woonde liep er altijd eentje vrij door de wijk (autovrij, aan het water). Doet geen hond, kat of kind iets kwaad.
Het valt en staat met opvoeding en training.
Die bestaat alquote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Gloorbek het volgende:
Gezien ie nu niks te doen heeft kan ie mooi FOK!ken alle dagen, hij moet alleen wel typen met zn tong.
tong81 zou dan ook de ideale username voor hem zijn.
En er zijn verschillende soorten karakters.quote:Op maandag 21 december 2015 09:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Fokken is ook op karakter selecteren.
Hoe ben jij dan door de ballotage gekomenquote:Op maandag 21 december 2015 09:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Fokken is ook op karakter selecteren.
Dito.quote:Op maandag 21 december 2015 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben als kind gebeten. Schijt al in m'n broek bij een beftekkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |