Koken doodt ook bacteriën hè.quote:Op maandag 21 december 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
Ik bedoel
Waarom niet gewoon beetje lauw maken en dan meteen naar binnen schuiven
Jij bent raar.quote:
Klootzakquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu gaat ie maandag mycroften en ben ik de lul
Hahahhaha dit soort wijfies !!!quote:Op maandag 21 december 2015 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Poste jij niet in die tijd veel met jerney en scandalous enzo?
ik stuur dan altijd penispics naar alle vrouwen op fokquote:Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahhaha dit soort wijfies !!!
Net als met die lizzy ofzo single gelijk ff pic posten op fok .......
Ja zo typischquote:Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahhaha dit soort wijfies !!!
Net als met die lizzy ofzo single gelijk ff pic posten op fok .......
Omdat nu de eerste hapjes heet zijn en je idd moeite moet doen met blazen, maar daarna is de andere helft van je bord wat afgekoeld in die tijd en kan je die normaal opvreten.quote:Op maandag 21 december 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
Ik bedoel
Waarom niet gewoon beetje lauw maken en dan meteen naar binnen schuiven
Hahaquote:Op maandag 21 december 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zo typischzitten ze hier in een relatie... doen ze vet arrogant tegen al die fappers.
Zijn ze single.. bam gelijk weer naar FOK! om de aandachtlevels weer op pijl te brengen door diezelfde fappers![]()
dan mag het wel he...
heyquote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaGelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelen
Nee wel jammer had graag in elk geval minimaal een poging gewild om je voor me te winnenquote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaGelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelen
Ik had laatst worteltaart gemaaktquote:
Geen enkele taart is gezond.quote:Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst worteltaart gemaakt
En verrassend genoeg is dat helemaal niet gezond: 300 gram suiker
Ben jij Pools?quote:Op maandag 21 december 2015 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Oh wauw dit is al een uur geleden. Nou doei dan maar weer, gezellig hier zo in m'n eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |