Laatst zo'n 500 Casettebandjes weggedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 00:19 schreef tailfox het volgende:
Dat vind ik bij tapes zo geweldig het fysiek in het apparaat duwen.
terug draaien met een potlood
Volgens mij zei je dat 10 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 21 december 2015 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst zo'n 500 Casettebandjes weggedaan.
Wat doe je met de overige 1500?quote:Op maandag 21 december 2015 00:24 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2015 00:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat 10 jaar geleden ook al.
had ze bij mij gedumtquote:Op maandag 21 december 2015 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Me badquote:
volgende keer aan de jongere generatie geven.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 05:21 schreef Lunatiek het volgende:
Als he zo'n pokke-end moest rijden voor een LP, dacht je wel drie keer na voor je iets wilde kopen. Dus kocht je alleen echt goede muziek van je zuurverdiende guldens, en draaide je de plaat grijs.
Nu druk op de knop, impulsaankopen.
Ik zat altijd klaar voor de top40 en als er dan doorheen geluld werdquote:Op maandag 21 december 2015 07:28 schreef tong80 het volgende:
En van de radio tapen. Balen als ze er doorheen praatten.
Oh ja,. dat deed ik veel in mijn 10er jaren en dan klaar zitten met je vingers op de rec en play knoppenquote:Op maandag 21 december 2015 07:28 schreef tong80 het volgende:
En van de radio tapen. Balen als ze er doorheen praatten.
Ik haalde altijd zo'n top 40 blaadje en wist zo precies wanneer mijn favo liedjes kwamenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:30 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ik zat altijd klaar voor de top40 en als er dan doorheen geluld werd![]()
![]()
vervolgens kende je liedjes altijd standaard met dat geklets erin waarmee je het had opgenomenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik haalde altijd zo'n top 40 blaadje en wist zo precies wanneer mijn favo liedjes kwamen![]()
maar dat geklets was inderdaad irritant
Haha, dat ook nogquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vervolgens kende je liedjes altijd standaard met dat geklets erin waarmee je het had opgenomen
ook zat de volgorde van de liedjes in je hoofd gebakken. Als je op de radio een lidje hoorde verwachtte je standaard de andere er achteraanquote:
nou je het zegt, klopt inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook zat de volgorde van de liedjes in je hoofd gebakken. Als je op de radio een lidje hoorde verwachtte je standaard de andere er achteraan
De overslaande tikken op de LP's ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vervolgens kende je liedjes altijd standaard met dat geklets erin waarmee je het had opgenomen
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De overslaande tikken op de LP's ook.
Zag ooit een winnende Soundmixester. Die de Cranberries zong. 'Thank you Paris' zei ze erna.
In de finale liet ze dat achterwegen.
Had ze natuurlijk van een live optreden geleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |