Ik had mijn eerste licht-alcoholische drankje toen ik 10 was. Tijden veranderen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso ouders die je dan pas laten drinkenDan faal je gewoon hard als opvoeders!
Ik kreeg mijn eerste bier van mijn ouders toen ik 14 was
Wanneer SRquote:Op maandag 21 december 2015 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, aandoenlijk is een synoniem voor kneus en/of faggot.
Mijn eerste alcoholisch drankje (tevens bier) heb ik gedronken toen ik 12 was. Op mijn 14de kreeg ik het eerste bier wat mijn ouders goed vonden en vanaf wisten.quote:Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste licht-alcoholische drankje toen ik 10 was. Tijden veranderen.
Mag ik meequote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen shoppen![]()
![]()
Ifim vindt dit leuk
Nicequote:
Ik ben erquote:
Ik zal er zijnquote:
Mijn moeder was er zwaar op tegen, mijn vader vond het prima. Mijn paquote:Op maandag 21 december 2015 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso ouders die je dan pas laten drinkenDan faal je gewoon hard als opvoeders!
Ik kreeg mijn eerste bier van mijn ouders toen ik 14 was
quote:Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste licht-alcoholische drankje toen ik 10 was. Tijden veranderen.
YOLOquote:Op maandag 21 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker je hersenscellen naar de klote al op jonge leeftijd.
quote:Op maandag 21 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er een paar afsterven geeft dit de andere wel meer ruimte om zichzelf te ontplooien!quote:Op maandag 21 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Geheelonthouder gespot.quote:Op maandag 21 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |