Wat dan?quote:Op maandag 21 december 2015 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg een raar bericht op couchsurfing joh
" How are you ,,quote:
Waarom zit jij op Couchsurfing? Om knappe mannen te meeten zeker?quote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
" How are you ,,
Im Medo
from Assen and i would like to invite you to have some drinks for example in Groningen "
HIJ IS EEN FUCKING SYRIER OF ZO VAN EEN JAAR OF 31![]()
Cassius ben jij dit mwhahah
Echt niet. Ik had het zo geformuleerd:quote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
" How are you ,,
Im Medo
from Assen and i would like to invite you to have some drinks for example in Groningen "
HIJ IS EEN FUCKING SYRIER OF ZO VAN EEN JAAR OF 31![]()
Cassius ben jij dit mwhahah
Zou je aanbod nog steeds afgeslagen hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 12:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Echt niet. Ik had het zo geformuleerd:
" How are you ,,
Im Cassius
from Groningen and i would like to invite you to have some drinks for example in Groningen "
Omdat ik misschien naar Australië gaquote:Op maandag 21 december 2015 12:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Waarom zit jij op Couchsurfing? Om knappe mannen te meeten zeker?
nice nicequote:Op maandag 21 december 2015 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou je aanbod nog steeds afgeslagen hebben
[..]
Omdat ik misschien naar Australië ga![]()
Bitchy.quote:Op maandag 21 december 2015 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou je aanbod nog steeds afgeslagen hebben
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 21 december 2015 13:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Opso zal het wel weer niet lusten
quote:
Die ouders faalde in de opvoeding. Ik mocht sinds jij Limburgs bent. Sjuumke preuven, was toen 11 of zo met 13 dronk ik het hele glas vaak op. Toen vond mijn pa het tijd dat ik ook een eigen glas bier kreeg en sindsdien drink ik al eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]typisch Fylax topic is typisch
![]()
Aandoenlijk wel
Aandoenlijk is een lief woordje voor kneusachtig?quote:Op maandag 21 december 2015 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]typisch Fylax topic is typisch
![]()
Aandoenlijk wel
Soberso ouders die je dan pas laten drinkenquote:Op maandag 21 december 2015 13:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die ouders faalde in de opvoeding. Ik mocht sinds jij Limburgs bent. Sjuumke preuven, was toen 11 of zo met 13 dronk ik het hele glas vaak op. Toen vond mijn pa het tijd dat ik ook een eigen glas bier kreeg en sindsdien drink ik al eigenlijk.
Ouders die je pas laten drinken met 16
Jep, aandoenlijk is een synoniem voor kneus en/of faggot.quote:Op maandag 21 december 2015 13:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Aandoenlijk is een lief woordje voor kneusachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |