quote:Op maandag 21 december 2015 10:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als js het zelf doet beetje voorzichtig is het geen probleem. Je moet hem gewoon niet te diep erin jassen. Gewoon voorzichtig beetje schrapen.
Ik was gisteren bij mijn moeder en die heeft ook alleen koffie zonder cafeïne.quote:Op maandag 21 december 2015 10:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We hebben alleen..... Zonder cafeïne
Sigaret erbij en leeglopenquote:
Gewoon zwart water inderdaadquote:
Breng me koffie danquote:
Koffie voor beginners, of zo. My First Coffee®quote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gewoon zwart water inderdaad
Ik denk dat ik beter een kop sterke groene thee ga zettenquote:Op maandag 21 december 2015 10:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij mijn moeder en die heeft ook alleen koffie zonder cafeïne.
Dat dacht ik ook altijd tot ik tijdens een nachtdienst eens 4 espresso in een uur achterover geknald heb. Toen was ik iets te wakkerquote:
My First Coffee was een kop latte uit de senseo, wat voor de helft uit chocolademelk bestondquote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Koffie voor beginners, of zo. My First Coffee®
En de andere helft uit gewone melk zekerquote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
My First Coffee was een kop latte uit de senseo, wat voor de helft uit chocolademelk bestond
Je hebt me doorquote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
En de andere helft uit gewone melk zeker
Ik zag fylax dus ik blijf hierquote:Op maandag 21 december 2015 12:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
BET / [Bier en Tetten SC] EIN-DE-LIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |