Moemoequote:Op maandag 21 december 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
Dansen
zulks een heerlijkheid.
Oh, ik voel me helemaal happy.
Geerdjequote:
Ik krijg het nu ook een beetje warmquote:Op maandag 21 december 2015 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geerdje.
Ik heb 't helemaal warm joh. Had ik echt even nodig, om lekker te dansen.
Hoe gaat het met onze kroegbaas?
quote:Op maandag 21 december 2015 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik krijg het nu ook een beetje warm
Huh? Dat hoor je niet vaak dat mensen geen chocolade lustenquote:Op maandag 21 december 2015 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Chocolade? Ik zou dat hele pakket weggeven
Chocolade
Niet lusten is een groot woord, ik krijg het wel weg maar heb er gewoon niet echt iets meequote:Op maandag 21 december 2015 08:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh? Dat hoor je niet vaak dat mensen geen chocolade lusten
Slaapritme? Wat is dat?quote:
Koop een oorkrabber bij de apotheek, gebruik dat ding iedere week en je hoeft nooit meer uit te laten spuiten kost iets van drie twee euro.quote:Op maandag 21 december 2015 08:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gisteren naar mijn moeder geweest en vanmiddag naar de dokter om (voor de zoveelste keer in zeker 12 jaar) mijn oren te laten uitspuiten.
quote:Op maandag 21 december 2015 01:44 schreef renwan het volgende:
Ik ga nu ook maar eens naar bed, deze is speciaal voor Paus!
Wat?quote:Op maandag 21 december 2015 10:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Koop een oorkrabber bij de apotheek, gebruik dat ding iedere week en je hoeft nooit meer uit te laten spuiten kost iets van drie twee euro.
Iets wat ik niet heb, ik ben zo moequote:
Koffie?quote:Op maandag 21 december 2015 10:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iets wat ik niet heb, ik ben zo moe![]()
Lijkt me eng, de dokter ging ooit eens met een staafje m'n oor in en dat gaf zo'n naar gevoel. Uitspuiten is anders op een één of andere manier.quote:Op maandag 21 december 2015 10:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Koop een oorkrabber bij de apotheek, gebruik dat ding iedere week en je hoeft nooit meer uit te laten spuiten kost iets van drie twee euro.
We hebben alleen..... Zonder cafeïnequote:
Dat is geen koffie.quote:Op maandag 21 december 2015 10:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We hebben alleen..... Zonder cafeïne
Omfgquote:Op maandag 21 december 2015 10:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We hebben alleen..... Zonder cafeïne
Als js het zelf doet beetje voorzichtig is het geen probleem. Je moet hem gewoon niet te diep erin jassen. Gewoon voorzichtig beetje schrapen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lijkt me eng, de dokter ging ooit eens met een staafje m'n oor in en dat gaf zo'n naar gevoel. Uitspuiten is anders op een één of andere manier.
En lees dit stukje nog eens, maar dan zonder contextquote:Op maandag 21 december 2015 10:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als js het zelf doet beetje voorzichtig is het geen probleem. Je moet hem gewoon niet te diep erin jassen. Gewoon voorzichtig beetje schrapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |