Goed punt!quote:Op maandag 21 december 2015 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fusten/vusten wat maakt het uit, zolang er maar gezopen kan worden
Wanneer begin je met je weekje bardiensten?quote:
Over 16 uur en 3 kwartier!quote:Op maandag 21 december 2015 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer begin je met je weekje bardiensten?
Juist.quote:Op maandag 21 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Godverdomme eindbaas
Maar waarom vusten? Het zijn fusten verdomme!
Ah jammer, heb net 'vakantie' gekregen. Mijn vaste werk in Sjeng city heeft net een weekje dicht gegooid ivm kerst.quote:
Dicht vanwege kerst? Whut?!quote:Op maandag 21 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah jammer, heb net 'vakantie' gekregen. Mijn vaste werk in Sjeng city heeft net een weekje dicht gegooid ivm kerst.
Sterkste!
Hij heeft al dicht zolang ik er werk, no fucking idea whyquote:Op maandag 21 december 2015 01:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Dicht vanwege kerst? Whut?!
Dan wil je in de horeca toch juist open zijn?
Ik heb wel een feesje waar nog een fatsoenlijke DJ nodig is.quote:Op maandag 21 december 2015 01:18 schreef renwan het volgende:
Voor het eerst in 2 jaar tijd heb ik weer eens zin om te draaien, weet iemand een feest waar nu nog een DJ nodig is?
Zoals ik al zei, voor het eerst in 2 jaar. Dus ik draai al een hele tijd niet meer maar heb er nu wel zin in!quote:Op maandag 21 december 2015 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een feesje waar nog een fatsoenlijke DJ nodig is.
Wat draai je zoal?
Zin om richting het diepe zuiden te komen?quote:Op maandag 21 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, voor het eerst in 2 jaar. Dus ik draai al een hele tijd niet meer maar heb er nu wel zin in!
Voor wanneer en wat schuift het?quote:Op maandag 21 december 2015 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zin om richting het diepe zuiden te komen?
31 deccember t/m 1 januari voor bier en tetten?quote:
Dan heb zelf ik iets te doenquote:Op maandag 21 december 2015 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
31 deccember t/m 1 januari voor bier en tetten?
Dus geen nieuwjaarsduik met renwanquote:Op maandag 21 december 2015 01:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan heb zelf ik iets te doen
Danzig Den Haag
Neuh ik gok dat ik dan tot een uur of 3 op bed ligquote:Op maandag 21 december 2015 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus geen nieuwjaarsduik met renwan
Welke gek gaat er in de zee springen wanneer het koud is?quote:Op maandag 21 december 2015 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus geen nieuwjaarsduik met renwan
Fixed!quote:Op maandag 21 december 2015 01:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke gek gaat er in de zee springen wanneer het koud is?
In de winter blijf je uit de zeequote:Op maandag 21 december 2015 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ook dat maar voor een unox muts midden in de winter?
Maar het is wel koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |