Gewoon een slokje rum in je thee doet wonderenquote:Op maandag 21 december 2015 14:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hmm zonder alcohol schrijven is knap lastig.
Op de bassischool was er eens dat je eten kon kiezen. Ik koos een broodje hamburger, maar een kerel wilde kostte wat kost haring happen. Dat leek hem baas, dus die haring komt, hij wil hem happen, lust hij het niet...quote:Op maandag 21 december 2015 14:06 schreef renwan het volgende:
Las ik haring? NU WIL IK HARING!
HARING
Ik denk dat 'ie ondertussen wel bij mijn maag is aangekomen en daar lekker rondzwemt.quote:Op maandag 21 december 2015 14:06 schreef renwan het volgende:
Las ik haring? NU WIL IK HARING!
HARING
Hamburgers zijn altijd een goed idee na/tijdens het zuipenquote:Op maandag 21 december 2015 14:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Op de bassischool was er eens dat je eten kon kiezen. Ik koos een broodje hamburger, maar een kerel wilde kostte wat kost haring happen. Dat leek hem baas, dus die haring komt, hij wil hem happen, lust hij het niet...Kotste die het uit, wat een kneusje.
Tattaquote:Op maandag 21 december 2015 14:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie ondertussen wel bij mijn maag is aangekomen en daar lekker rondzwemt.
Jij bent volgens mij echt zo'n klein kind dat niets lust. Vandaar dat je ook zo'n ectobil hebt.quote:
Ik heb nog nooit haring gehad man, ik vind vis niet zo tof...quote:Op maandag 21 december 2015 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hamburgers zijn altijd een goed idee na/tijdens het zuipen
Geen haring lustendan moet je gewoon je ballen gaan inleveren
Opso is vrouw dus word dit gedoogd.quote:
Wat vind je niet tof aan visquote:Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit haring gehad man, ik vind vis niet zo tof...
Mwoah die smaak man, ik hou echt niet van vis.. Sowieso ze zwemmen in onze stront man.quote:
Veel dingen zijn gwn viesquote:Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt zo'n klein kind dat niets lust. Vandaar dat je ook zo'n ectobil hebt.
Ik hou van jequote:Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso is vrouw dus word dit gedoogd.
Met die redenatie kun je niets meer etenquote:Op maandag 21 december 2015 14:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah die smaak man, ik hou echt niet van vis.. Sowieso ze zwemmen in onze stront man.
quote:
Ja goed man, je moet toch een lege redenatie bedenken waarbij je je ballen niet hoeft in te leven.quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je niets meer eten![]()
Varkens eten afval, runderen produceren meer broeikasgassen dan wagens.........
quote:Op maandag 21 december 2015 14:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat vinden jullie hiervan als begin zeg maar?
Welkom in café Geerd.
Voor een spa rood, zit je hier verkeerd.
Er is maar een protocol.
Hang je jas op, en drink alcohol.
Remqo creëert meesterwerken.
Altijd gezelligheid terwijl we bier wegwerken.
Strijd der gladiatoren.
Café Geerd laat je horen!
Op een dag heerste er honger, we hadden trek.
Dus sloegen we Guus geluk op zijn bek.
Trokken een zwaard.
Roosterde hem boven de haard.
Guus aan het spitquote:Op maandag 21 december 2015 14:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat vinden jullie hiervan als begin zeg maar?
Welkom in café Geerd.
Voor een spa rood, zit je hier verkeerd.
Er is maar een protocol.
Hang je jas op, en drink alcohol.
Remqo creëert meesterwerken.
Altijd gezelligheid terwijl we bier wegwerken.
Strijd der gladiatoren.
Café Geerd laat je horen!
Trokken een zwaard.
Op een dag heerste er honger, we hadden trek.quote:
Topperquote:Op maandag 21 december 2015 14:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Door zijn lichaam, trokken we een zwaard
Zo beter denk ik?
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 21 december 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil baby's met blauwe ogen en donkere krulletjes dus jij bent wel een perfecte match
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |