Op mijn mobiel lastig screenie te maken, ik post er vanavond een. Verschilt denk ik een kaart of 10 van die van Blistering.quote:Op maandag 21 december 2015 10:14 schreef Verbal het volgende:
Hoe ziet dit control priest-deck eruit?
V.
Ik ga hier al mis zonder Justicar, Sylvanas en Confessorquote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die van mij:
[ afbeelding ]
Eventueel kun je 1 Nova voor 1 Lightbomb vervangen.
Ik had eerst ook 2 Chows en geen Dr.Boom. Maar er zit genoeg early game in om 1 Chow te kunnen cutten.
Sylvanas is wel een tip mocht je nog een legendary willen craften.quote:Op [quote]
[b]Op maandag 21 december 2015 10:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ga hier al mis zonder Justicar, Sylvanas en Confessor
V.
Nu nog maar 5000 ofzo.. Maar als je epics goud gaat craften dan kan het hard gaanquote:Op maandag 21 december 2015 10:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Sjeesus hoeveel dust heb je wel niet?
Het is zeker een illusie om te denken dat ik als redelijke beginner op korte tijd zoiets bij elkaar ga sprokkelen, medunkt?quote:Op maandag 21 december 2015 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Nog maar 5000
Zit ik daar met 420 dust en nog een zooi kaarten te gaan.
Heb laatst 4 legendaries gedust om Boom te kunnen maken (en wel een beetje spijt van, zo tof vind ik hem achteraf helemaal niet). Heb nu iets van 300 dust, dus een nieuwe legendary lijkt wel ver weg, tenzij mazzel in een pakjequote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Sylvanas is wel een tip mocht je nog een legendary willen craften.
Ik speel al vanaf beta, zonder geld uit te geven heb je een heeeeeele laaaaaaange weg te gaan ja.quote:Op maandag 21 december 2015 10:58 schreef Verbal het volgende:
Het is zeker een illusie om te denken dat ik als redelijke beginner op korte tijd zoiets bij elkaar ga sprokkelen, medunkt?
V.
Ziet er wel prima uit toch? Bepaalde kaartjes ''mis'' je wel, maar ik ga er vanuit dat je die gewoon niet hebt.quote:Op maandag 21 december 2015 13:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kan ook nog wel wat tips gebruiken voor mijn versie van control priest:
[ afbeelding ]
Zat eerst een Acolyte in, maar die was in de praktijk zó weinig te combineren met de Pyromancer dat ik m eruit heb gelaten en vervangen voor Rafaam.
Enorm slechte list.quote:Op maandag 21 december 2015 13:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kan ook nog wel wat tips gebruiken voor mijn versie van control priest:
[ afbeelding ]
Zat eerst een Acolyte in, maar die was in de praktijk zó weinig te combineren met de Pyromancer dat ik m eruit heb gelaten en vervangen voor Rafaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een class is waar je mee moet leren spelen is het priest wel, gewoon enorm veel potjes spelen en oefenen. Deck list is opzich wel prima, wel oppassen dat je er geen kaarten indoet omdat ze gewoon goed zijn. Piloted Scredder is 1 van de beste kaarten dat klopt maar heeft verder weinig synergy met de rest van je deck.quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef GlenSpey het volgende:
Toch vind ik het lastig om er victories mee te halen, voornamelijk tegen earlygame/rushdecks...
Mystic zit er in als tech tegen vooral Mages (control mages zijn een nare tegenstander voor dit deck)..quote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Remzz het volgende:
Toch wel opvallend met een Mind control tech en een Kezan mystic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef mosselmossel het volgende:
Control hunter. Moet niet gekker worden, maar hij is leuk spelen. Je moet wel even wennen dat je control speelt ipv face/aggro.Dat deck bestaat uit veels te veel early game om het stempel ''control'' te krijgen. Maar ziet er wel leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Nou ja, je kan er wel mee gaan aggroën, maar dan werkt het niet, vond ik uit. Echt board controleren en van daaruit pas face gaan, werkt wel. Vandaar control. NIemand verwacht het. Geinig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat deck bestaat uit veels te veel early game om het stempel ''control'' te krijgen. Maar ziet er wel leuk uit
Allemaal prima, maar het is eerder midrange dan control.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er wel mee gaan aggroën, maar dan werkt het niet, vond ik uit. Echt board controleren en van daaruit pas face gaan, werkt wel. Vandaar control. NIemand verwacht het. Geinig.
Die heeft tot nu toe goed gewerkt. Eigenlijk heb je altijd een beest liggen en dus is het een fijne tauntkaart, die best eng is als je hem niet meteen kapot maakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar het is eerder midrange dan control.
Hoe speelt die fossilized devilsaur?
Yup. Eentje die ik best vaak tegen kom overigensquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:59 schreef Remzz het volgende:
Lol daar is echt niets control aan. Zou het geeneens midrange willen noemen met die curve. Dit is gewoon een variant op hybrid Hunter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |