quote:
Ik ben geen klootzak en heb toch niet heel veel te klagen. Hoe kan dat?quote:Op maandag 21 december 2015 11:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen willen een klootzak, duh
Stiekem ben je gewoon een klootzakjequote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben geen klootzak en heb toch niet heel veel te klagen. Hoe kan dat?
Vrouw spreekt man aan.quote:
Doh, hoe dan? Dan zouden de momenten dat ik aangesproken ben door een vrouw allemaal subtiele pogingen zijn geweest?quote:
Jouw avatar is van toepassing op jouw reactie.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Doh, hoe dan? Dan zouden de momenten dat ik aangesproken ben door een vrouw allemaal subtiele pogingen zijn geweest?
Waarom nou weer gelijk allemaal?quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Doh, hoe dan? Dan zouden de momenten dat ik aangesproken ben door een vrouw allemaal subtiele pogingen zijn geweest?
Niet iedereen die een gesprek aanknoopt wilt gelijk seks. Ze vinden je minstens een aardig persoon, anders word je niet aangesproken.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee niet allemaal. En hoe? Gewoon zoals dat normaal gaat. Het is geen apart paringsritueel waarbij de vrouw eerst 3 pirouetjes maakt of zoquote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deezer lijkt het niet te snappenquote:Op maandag 21 december 2015 11:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee niet allemaal. En hoe? Gewoon zoals dat normaal gaat. Het is geen apart paringsritueel waarbij de vrouw eerst 3 pirouetjes maakt of zo
Dat zouden ze gdv wel gewoon eens moeten doenquote:Op maandag 21 december 2015 11:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee niet allemaal. En hoe? Gewoon zoals dat normaal gaat. Het is geen apart paringsritueel waarbij de vrouw eerst 3 pirouetjes maakt of zo
Dit topic in een notendop.quote:Op maandag 21 december 2015 11:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deezer lijkt het niet te snappen
quote:Op maandag 21 december 2015 11:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
niet iedereen die iemand aanspreekt doet dat om er n relatie uit te slepen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je nooit een relatie hebt gehad, ligt dat niet aan alle vrouwen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef Faxie het volgende:
Deezer trekt het vaak gelijk in het extreme.....
Hoewel veel mensen hier het ook weer teveel naar de andere kant trekken als je 't mij vraagt...
Dat ben ik met je eens, maar er zijn wel een paar richtlijnen waardoor je je kansen aanzienlijk vergroot.quote:Op maandag 21 december 2015 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat er best veel vrouwen zijn die wel initiatief nemen, maar die dat zodanig subtiel doen dat de man alsnog denkt dat hij haar versierd heeft
Maar eigenlijk denk ik dat het hele versieren en daten en relaties krijgen en houden niet kapot geanalyseerd moet worden. Het is zeer individueel wat men wel of niet fijn, aantrekkelijk, mooi of leuk vindt en afhankelijk van het moment en de plaats. Het is geen exacte wetenschap die ervoor kan zorgen dat als jij maar de juiste formule gebruikt, je op de gewenste uitkomst uitkomt.
Nee, dat is het ook niet. Maar het andere uiterste is weer dat vrouwen meer initiatief moeten nemen omdat mannen niet meer weten hoe versieren werkt. Dat is ook niet goed. Het ligt zoals gewoonlijk weer eens ergens in het midden.quote:Op maandag 21 december 2015 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die haantjesculturen nou niet echt nastrevenswaardig.
Het is ook verkeerd om dit als feiten te benoemen en het zo uit te leggen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef Faxie het volgende:
Deezer trekt het vaak gelijk in het extreme.....
Hoewel veel mensen hier het ook weer teveel naar de andere kant trekken als je 't mij vraagt...
Deezertje, je kunt gewoon met mensen praten voor de lol en als het soepel gaat, dan kun je ze uitnodigen voor iets vriendschappelijks of misschien zelfs een date.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jaja 't ligt nooit aan een anderquote:Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je nooit een relatie hebt gehad, ligt dat niet aan alle vrouwen.
Het is niet zwart wit, fax. Maar als het zo lang al niet wil lukken wordt het wel eens tijd om de schuld niet bij de ander te blijven leggen.quote:
Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodigquote:Op maandag 21 december 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is niet zwart wit, fax. Maar als het zo lang al niet wil lukken wordt het wel eens tijd om de schuld niet bij de ander te blijven leggen.
Zucht.quote:Op maandag 21 december 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodig
Neenee, dat zijn de voorwaardenquote:Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zucht.Nee, en dat weet je zelf ook heel goed.
Dat jij een kutleven hebt ligt inderdaad 100% aan jezelf. Nou toedels.quote:Op maandag 21 december 2015 12:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee, dat zijn de voorwaardenDe kenners hier hebben dat vaak genoeg beweerd in de jaren
Heb ik een kutleven?quote:Op maandag 21 december 2015 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat jij een kutleven hebt ligt inderdaad 100% aan jezelf. Nou toedels.
Niet iedereen die een relatie heeft is supertof en heeft geen relatie nodig nee.quote:Op maandag 21 december 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |