Je vind het niet erg dat ik jou als gebouw neerzette? Dat was Geerds idee wat een baas ook die Geerd.quote:
Nee hoor. Ben irl bijna 2m dus ben het gewendquote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vind het niet erg dat ik jou als gebouw neerzette? Dat was Geerds idee wat een baas ook die Geerd.
Kom ik met m'n 30cmquote:Op zondag 20 december 2015 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben irl bijna 2m dus ben het gewend
Geerd in al zijn voorzienigheid.quote:Op zondag 20 december 2015 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Morgen pas ik hem aan misschien nog wat andere mensen toevoegen het een beetje veranderen maar Geerd belaste me met deze opdracht en hij verdiende een voorproefje en nu ga ik echt slapen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
[..]
De uiteindelijke versie moet in de OP
Lange jongensquote:Op zondag 20 december 2015 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe krijg je dat in foboquote:Op zondag 20 december 2015 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Is het een rap? Ik had het als gedicht geïnterpreteerd.
Lange jongens, jonge jongens, scandinavische jongens, dikke jongens, dunne jongens.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 20 december 2015 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Is het een rap? Ik had het als gedicht geïnterpreteerd.
Lange, gespierde Scandinavische jongens it is.quote:Op zondag 20 december 2015 23:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Lange jongens, jonge jongens, scandinavische jongens, dikke jongens, dunne jongens.
Noem eens wat op waar je niet op geilt, dan zijn we sneller klaar
Je vergat de blauwgrijze ogen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Lange jongens, jonge jongens, scandinavische jongens, dikke jongens, dunne jongens.
Noem eens wat op waar je niet op geilt, dan zijn we sneller klaar
Mooien muziekquote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vind het niet erg dat ik jou als gebouw neerzette? Dat was Geerds idee wat een baas ook die Geerd.
Kale kop, Feyenoordshirtje aan, total hooliganquote:
witte neus erbijquote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Kale kop, Feyenoordshirtje aan, total hooligan
Picsquote:Op zondag 20 december 2015 23:49 schreef renwan het volgende:
Morgen moet ik echt even de tondeuse over m'n kop halen, wordt veel te lang
Groentje in je bekquote:
Ik heb geen tatoeages en ben geen gabberquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Kale kop, Feyenoordshirtje aan, total hooligan
Dat moet lukken.quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
Hallo nog ff 20 posts in 5 minuten en hij zit voor 12 uur vol
OVER MIJN LIJKquote:
Jemigquote:
Kate Upton? Die heeft een figuur als een koelkast las ik ergens. En sindsdien zie ik dat ook zoquote:
Je zou wel rakenquote:Op zondag 20 december 2015 23:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Kate Upton? Die heeft een figuur als een koelkast las ik ergens. En sindsdien zie ik dat ook zo
Beetje een brede buik heeft zequote:Op zondag 20 december 2015 23:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Kate Upton? Die heeft een figuur als een koelkast las ik ergens. En sindsdien zie ik dat ook zo
Nou en tettenquote:
Das wel ernstigquote:Op zondag 20 december 2015 23:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
Uit verveling Serious Request TV aant kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |